הפורום הזה מוציא שם רע לצמחונות

Sweet Fantasy

New member
לאישעם

לבקשת אלפקה נפתח שירשור חדש.. אתה מפספס את הרעיון, לא מדובר באמת או שקר כאמור כבר קיים פורום צמחונות וטבעונות, שם קשה יותר לאנשים "שמעגלים פינות" להתקבל יפה ומבלי שיעשו להם ניתוחים מכל הכיוונים. מטרת הפורום היא לקבל את אלו שכן מעגלים פינות, בלי לשפוט אותם ובלי להתחיל להכנס לדיונים של "אתה רוצח ואתה ככה.." צריך לזכור שכל אחד מתחיל את דרכו ממקום מסויים, יש כאלה שפעם עיגלו פינות והיום הם כם טבעוניים, לא נולדו צימחוניים (רובנו) המנהלת רשאית לעשות לפורום תקנון וחוקים משלו, מי שיעבור עליהם יקבל את מה שמגיע למי שעובר על תקנון הפורום, רוצה לדעת איך זה אצלי הולך? בבקשה- מחיקת הודעה ונזיפה אם זה נמשך, הרחקה ל72 שעות ואם זה לא עוזר, הרחקה מהפורום.
 
הפורום הזה מוציא שם רע לצמחונות

צמחונות ובודאי טבעונות הם פועל יוצא של השקפת עולם הרואה בזכותו של כל יצור חי לחיות ולהיות חופשי. אם מישהו יאכל בשר אדם, האם גם אז לא ניכנס לו לצלחת? אם מישהו יכלא אנשים ויענה אותם מידי יום ולבסוף יהרוג אותם וימכור את בשרם לסופרים ומסעדות, האם גם אז לא נעביר עליו ביקורת? הפורום הזה נולד בחטא וימות בחטא. כמובן שזו הפעם הראשונה והאחרונה שאני נכנס לפורום הזה ואני מקווה שכל האחרים יעשו כמוני.
 

mmmbam

New member
לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר,

למרות כל חוגי ואתגרי הכתיבה שאני לוקחת
בקיצור, אני מסכימה
 

אישעם

New member
אני דורש למחוק את זה

נו נראה את המנהלת בפעולה. היא אמרה שאסור להטיף לאנשים. אז הנה יש לך הזדמנות להעתיק את התוכן ולשרשר מחדש עם כותרת שאינה היטפלות אישית. בואי נבחן את המנהלת אם היא עומדת במה שהיא בעצמה קבעה כתקנון. הרי שאם זה לא ימחק ומתאפשרת היטפלות אישית, אז זה פורום שלא רק אין בו צמחונות אלא שהמנהלת עושה צחוק מהחוקים שהיא בעצמה קבעה.
 
אתה גם בא בדרישות? ../images/Emo6.gif מה יהיה...

הכותרת אינה היטפלות, אלא פנייה. היא פנייה אלייך, כי זו תגובה בהמשך לשרשור הקודם. פותחת השרשור פנתה אלייך כדי שתשים לב שהיא מגיבה לך כאן ולא בשרשור הקודם, וזה בהתאם לבקשתי. אני לא רואה שום מילת עלבון במה שהיא כתבה, כללית או אישית. אני מציעה שתתייחס לנושא עניינית (אם בכלל), כי כרגע אתה מסתמן בתור טרול הפורום הראשון על פי תגובותיך. (ברכותי על המעמד
)
 

אישעם

New member
את יודעת מהו טרול ?

נראה לי שאינך יודעת מהו טרול. את מנהלת שמאפשרת פניה אישית, משהו ששיך למסרים. זה פוגע בי, אני מודיע לך שזה פוגע בי ודורש מחיקה. אין לך זכות לעשות שירשור שאני חלק מהנושא בו, או הנושא עצמו. חשבתי שכתבת שאת מגנה על האנשים שפה ? אז למה לא עלי ? אין לה זכות לעשות עליהום עלי, ובטח שלא בשיתוף פעולה עם המנהלת. שירשור שעושה צחוק מגולש, ואת מאפשרת את זה ? איפה הנאמנות לתקנון של עצמך ? אפילו לעצמך את לא מצייתת ? אין לי בעיה לענות על הכל, יש לי תשובות מצויינות, אבל לא אסכים שתתני יד לעליהום עלי.
 
אם אתה לא מקבל את ההסבר

אתה מוזמן, שוב, להפנות את המקרה לפורום משוב. אני לא רואה פה עליהום ולא היטפלות אישית, אלא בסך הכול הפניית תשומת הלב שלך לכך שהתגובה אליך היא בשרשור חדש ולא בקודם. אם יש לך טענות כלשהן כלפי אופי הפורום והגולשים בו, זה השרשור עבורך לשטוח את טענותיך. אם יהיה לאנשים עניין להגיב אליהן הם מוזמנים. אם תתעקש ואמחק את השרשור הנוכחי, לא אתן לך לפתוח שרשור חדש למטרה זו. אני לא מוצאת לנכון למחוק בלי סיבה דברים שאנשים השקיעו וכתבו, ואז לפתוח שרשור חדש באותו עניין בדיוק.
 

Sweet Fantasy

New member
אל תחמיא לעצמך, אתה לא הנושא

ואת החלק בשירשור אתה כבר לקחת ברגע שהחלטת לפתוח את העניין, ההודעה החדשה נפתחה לבקשת המנהלת, ופונה אליך כתגובה להודעה הקודמת (שהייתה ממך אליי) אין עילה למחיקת השירשורף ובאמת מציעה שתפסיק פה ולא תמשיך לעשות צחוק מעצמך.
 

Sweet Fantasy

New member
צמחונות למי שרוצה לנסות להיות

צמחוני, זה לא לכולם בא בבום, ולאלה שכן אני לא בטוחה כמה בריא זה, אני צימחונית, אבל כן מעגלת פינות (אוכלת דגים, ולעיתים רחוקות, אוכל שבושל עם בשר כשאני לא בבית בעיקר) אני בטוחה היום שחסרים לי המון המון ויטמנים ואני צריכה דחוף ללכת להבדק, אם אני אצטרך לאכול בשר אני אעשה זאת, ואני אשמח לעשות זאת נכון ועם אפשר עם כמה שפחות בשר ואני יודעת שפה יקבלו אותי בזרועות פתוחות. הפורום נועד לעזור למי שרוצה להתחיל ולמי שעדיין לא החליט איפה בדיוק הוא עומד (אלפקה תקני אותי אם אני טועה) אני יודעת שהרבה מתחילים מצימצום מבוקר של הבשר, בדרך ללהיות צימחוניים בריאים (לפי ההגדרה שלך) אז מה, לירוק להם בפרצוף ולהגיד, זה או זה או כלום? אף אחד לא מכריח אותך להיות פה, להית'.
 

אישעם

New member
לפי דברייך כול בני האדם צמחוניים

כולם אוכלים בשר פה ושם. גאוני. מקבלים את כולם בזרועות פתוחות, אבל גם אומרים את האמת. אז הנה התקבצו פה אנשים שלא אוהבים את האמת. האמת היא שמי שאוכל בשר אינו צמחוני. האמת היא שהכותרת של הפורום היא הטעיה פוגענית ואפילו הודעת הפתיחה נכתבה במטרה לפגוע. בהודעת הפתיחה הייתה דאגה ללכך טוב על צמחונות שלא בפורום הזה כמעוותי אמת. ממש, פה יאמרו לכם את האמת והאמת היא שאוכלי בשר הם גם צמחוניים, כן, בטח. צודק או לא ?
 
תראה, תשמע...

אני תוהה מדוע אתה ממשיך לכתוב ולהתווכח כאשר בברור אתה חולק על עקרונות ודרכי ניהול הפורום. הרושם המתקבל הוא שאתה מחרחר ריב ומדון. יש עקרונות מסויימים לפורום שלא מתאימים לך אבל לרבים אחרים כן, אז הצעה ידידותית עזוב את ההטפות וכל שאר הירקות וחזור לאן שמקבלים את הטפותיך.
 

אישעם

New member
נפתח פורום צמחונות לאוכלי בשר

אז לא גבירתי, זה לא מקובל שיעשו צחוק ויפגעו בבע"ח עם פורום צמחונות לאוכלי בשר, זה מגוחך. זו לא הטפה, זו עברית נכונה והיגיון פשוט. צמחונות משמעותה ללא בשר.
 
אדון אישעם -

אם הבעיה שלך היא עם ההגדרה שלנו את עצמנו כצמחונים ואתה לא מסכים עם ההגדרה הזו, יש מקום לדון בכך בצורה תרבותית ורגועה. אני אישית לא מעוניינת לדון איתך על ההגדרות שלי למהי צמחונות, אבל אם יש מי שמעוניין לדון איתך בעניין, מה טוב. אם הבעיה שלך היא עם זה שנפתח פורום שקורא לעצמו תזונה צמחונית וזה לא ראוי בעיניך, הרי שמקומו של הדיון שלך בפורום משוב ולא כאן.
 

sole te amo

New member
סליחה שאני מתערבת

אבל הפורום הזה נועד גם לאוכלי בשר. ואתה פשוט צריך להסתדר עם זה, או באמת לפנות לפורום משוב. במקום ליצור פה סכסוכים על דברים שכמובן שלא ישתנו, כי הרי לא כולם פה יפסיקו לאכול חיות רק בגללך, תחסוך לך את המאמץ ותמשיך לפעול לטובת החיות- בפורום צמחונות, זב"ח, ובכל מקום אחר. זו לא מטרת הפורום.
 
תודה פנטזי, אמרת את זה נהדר.

אם אישעם יחליט להגיב עניינית, אני מבקשת מכל המגיבים בשרשור לשמור על רמת דיון גבוהה, לא להגיע להתלהמות ולויכוחי סרק. אם תרגישו שהויכוח חסר טעם אפשר ומותר גם לא לענות, כולנו יודעים את מי אסור להאכיל יותר מדי
. בסה"כ אני באמת חושבת שהצלחת בפסקה אחת להעביר את המסר כמו שצריך
 

אמארונה

New member
מסכימה מאוד!

נכנסתי לברך את הפורום לפני שקראתי את הודעת הפתיחה. עכשיו אחרי שקראתי אותה אני מצטרפת לדעתך שהפורום הזה באמת מוציא שם רע לצמחונות.
 
למעלה