הפורום הזה מוציא שם רע לצמחונות

וזו כמובן זכותכם

אני רציתי פורום צמחונות שלא שופט, לא מטיף, ונותן לכל אחד לחיות בבחירותיו. קיים כבר פורום צמחונות אקטיביסטי מאוד, ואם זו העדפתכם אתם יותר ממוזמנים להיות שם. מי שמטרתו היא להיות צמחוני וגם לצמחן את כל העולם - זו זכותו, זו בחירה נהדרת עבורו, ומין הסתם הפורום שלי אינו הפורום עבורו. זה בסדר גמור.
 

אמארונה

New member
מי בכלל מדבר על אקטיביזם?

אין לי בעיה עם ההעדפות שלך ועם הבחירות של אנשים. יש לי רק בעיה עם אנשים שאוכלים תבשילים בשריים (בלי הבשר עצמו, כדברייך), או אכילת דגים או אכילת בשר אורגני ומגדירים את עצמם כצמחונים. מה הקשר? ומה הקשר בין הדברים הללו לבין הגדרת הפורום כפורום תזונה צמחונית?
 
זה בדיוק מה שאני לא רוצה פה ../images/Emo13.gif

ותודה על ההדגמה המצוינת. את "יש לי בעיה עם אנשים ש..." אני לא רוצה פה. כי הבחירות שאת עושה מחייבות אותך, לא אנשים אחרים. כולנו אנשים שונים, כולנו עושים בחירות שונות. אני רוצה פורום של אנשים שיודעים לקבל את זה ולכבד את זה. לצערי אני נאלצת לקבל ולכבד שלא כולם מסוגלים לזה, והדרישה היחידה שלי תהיה שאת הבעיה שיש למישהו עם בחירות של מישהו אחר - שייקח לפורום אחר ולא לכאן. די פשוט למעשה. מי את (או אני, או כל אחד אחר) שנחליט מהם התנאים ולפי מה אנשים אחרים צריכים להגדיר את עצמם? אם את לא מרגישה בנוח עם פורום כזה, את לא חייבת להיות בו, ככה פשוט. אני לרגע לא אכעס ולא אעלב
לרגע לא חשבתי שכל צמחוני העולם ירגישו שזה ביתם, אבל אני יודעת שיש רבים שמחפשים וצריכים כזה מקום ואני שמחה שעכשיו הוא קיים.
 

אישעם

New member
סליחה, למה מה שאת רוצה אז כך יהיה ?

נפתח פורום דיקטטורה ? ממתי מנהל פורום קובע לאנשים מה להגיד ? יש תקנון לתפוז, כל מי שלא עובר עליו זכאי להכנס לכל פורום. מה שאת רוצה לא מחייב את האחרים להתנהג כך. זה לא פורום פרטי שלך. ממתי תפוז מאפשרים למנהל לקבוע לאחרים מה להגיד ?
 

Sweet Fantasy

New member
מעבר לתקנון תפוז, כל מנהל רשאי

לקבוע תקנון לפורום הספציפי שהוא מנהל,היא לא מגרשת אתכם, אבך היא יכולה להחליט איזה הודעות היא לא רוצה בפורום, כמו אלו, שמתסיסות והורסות את כל האווירה. היא פתחה את הפורום במטרה מסויימת, וזכותה לשמור עליה, כשהיא שלחה את טופס הניהול, היא ציינה את מטרות הפורום בינהן מה היא לא רוצה והיא היא כן רוצה שיהיה בו. הנהלת הפורומים אישרה את קיום הפורום ואת מטרותיו.
 

אישעם

New member
ומה קורה למי שלא מבצע ?

מה קורה למי שאומר אמת ואומר לאוכל בשר שהוא משמידן ? הוא לא שיקר, הוא לא קילל, הוא לא פגע באף אחד, רק אמר את האמת. היא טוענת שזה אסור. אז מה יעשה לאחד כזה ? מה מותר לה לעשות לאחד כזה ?
 
מה שעושים לכל מי שעובר על תקנון

1. מזהירים 2. מוחקים ומזהירים 3. חוסמים לזמן מוגבל 4. חוסמים. בקרוב מאוד אני אעלה תקנון לפורום, יש לי תחושה שאתה תכיר את השלבים מקרוב
 

אישעם

New member
סליחה, המצאותייך אינן תקנון

את לא יכולה לחסום ולמחוק בגלל שכותבים אמת. לא מקללים ולא עוברים על תקנון תפוז. אני מוצא את הודעתך כהתנשאות של עריצות, כאילו אמרת כרגע : זה הפורום הפרטי שלי ופה אני קובעת הכל. זה לא עובד ככה ולא יתכן שזה יעבוד ככה, העיתונות תעשה מזה מטעמים, הנה הכותרת "תפוז אנשים מאפשרת פתיחת פורומים פרטיים". זה לא עובד ככה, פורומים פרטיים נקראים קומונות. זה פורום ציבורי, אני לא נתון לחוקים הפרטיים שלך. לא יתכן שתפוז יאפשרו לך להפעיל פורום פרטי עם כותרת שיקרית. פורום צמחונות לאוכלי בשר.
 
יש צורת דיבור שהיא לא מכובדת.

בדיוק מה שאמרת "אומר לאוכל בשר שהוא משמידן", זאת לא צורת דיבור מתורבתת. להזכירך הזכור לחופש הדיבור ניתנת כל עוד לא פוגעים באדם אחר או בזכותיו. אתה לא יכול לקבוע לאדם מה מוסרי ומה לא, מוסר הוא אובייקטיבי. זכותך לומר לו שמעשיו לא מוסריים *בעינייך*. אני צימחונית אבל אני לא מכריחה אף אחד אחר להיות צימחוני כמוני, אלא רק מסבירה את הסיבות שלי ואת הדעות שלי, זה הופך אותי לנחותה? לא.
 

אישעם

New member
מה הקשר לנחותה ? אולי אגואיסטית

כזו שלא עושה בפועל משהו למען בע"ח ע"י ניסיון להסביר ולהציל אחרים, להציל בני אדם. אוכלי בשר משמידים בני אדם, האנטיביוטיקה שבבשר תביא חיזוק לחיידקים, לשפעת העופות הבאה אין תרופה. את פוגעת בבני אדם אם את לא מזהירה אותם. זה נחות לפגוע בבני אדם ? תעני לי את . להיות משמידן, מה עם חופש הביטוי שלי ? למה לי לא מגיע כזה חופש ? למה אני אשם באי תרבות שבלהגיד לאדם משמידן שהוא משמידן ? מה לא תרבותי בזה ? תסבירי לי לכל ארוחות (ארוחות) היכן אני פוגע בזכויותיו של משמידן ע"י להגיד לו שהוא משמידן ? ומה עם הזכויות לבע"ח ? למה את מרשה למשמידן לפגוע בזכויות בע"ח ולי את לא מרשה אפילו להגיד לו את זה ? למה אני אשם שבנאדם נפגע כשאומרים לו את האמת ? האם אותו אדם לא אשם בעצמו במציאות שאותה הוא יצר לעצמו ?
 
דווקא יצא לי לצמחן כמה אנשים אז אל

תגיד לי שאני אגואיסטית ולא עושה כלום, אבל לבוא ולקורא לאדם "רוצח!" לא ישכנע אותו לפעול אחרת. כשמקללים אנשים ופונים אליהם בחוסר כבוד הם נוטים לא להקשיב לך, שים לב לזה. אני אביא לך דוגמה, מישהי בפורום אופנה אלטרנטיבית שמה תמונה של משהו עם פרווה שהיא קנתה, ויש כולם תקפו אותה, ויצא שרשורפלצת מטורף עם מריבות בין צימחונים ולא צימחונים, בערך כל הפורום שלכם השתלט על שם, מה שיצא זה שהיא ועוד כמה אנשים עזבו את הפורום, לא שהיא תפסיק ללבוש פרוות (שזה מעשה מזעזע בעיניי, שלא תבין אותי לא נכון), ולא רק לא צמחונים עזבו את הפורום, אני הכרתי אישית מישהי שממש בכתה מכל מה שהלך שם, כי בגלל הצורה שהצמחונים הגיבו יצא שלהיות צימחוני פשוט הפך להיות קללה וסטיגמה מכוערת אצל כל כך הרבה אנשים... :/ זה מה שאתה רוצה שיקרה? ואין אמת אחת לדברים, לכל אמת יש כמה פנים ודעות, אתה לא אלוהים ואתה לא יכול לקבוע מה נכון ומה לא. בעולם אוטופי כולם היו חיים בהרמוניה, אבל לצערי זה לא קורה. לבוא לקרוא למישהו משמידן ורוצח לא יעזור בכלום. להבהיר לו למה *בעינייך* הוא טועה, ולהסביר לו את המצב של החיות, זאת דרך הגיונית ולגיטימית לשכנע אנשים.
 

ערב רב

New member
'משמידן' זה גידוף ועבירה על תקנון

תפוז ובהחלט מחיקת הודעות המכילות אותו מתחייבת. אבל לגבי הנושא השני, "תקנון הפורום", אני באמת לא מבין אם כך מה ההבדל בין פורום לקומונה, למיטב ידיעתי סמכויות מנהל פורום מוגבלות ביחס למנהל קומונה, אבל אם מנהל פורום יכול לשנות תקנון על ימין ועל שמאל ולמעשה למחוק כל הודעה ולחסום כל משתמש כראות עיניו, אז סמכויותיו בלתי מוגבלות ממש כמנהל קומונה. זה באמת לא מובן לי, ואני חושב שאת זה אני כן אשאל בפורום משוב.
 

אלי ו.

New member
מה קורה בפורום טבעונות

למי שאומר שבשר זה ממש טעים? מה קורה אם הוא ממש נודניק וחוזר על עצמו שוב ושוב ומפריע לפעילות הפורום. הוא לא שיקר, הוא לא קילל ולא פגע באף אחד, רק אמר את האמת. עדיין יתייחסו אליו כטרול וסיכוי טוב שהוא יחסם לכתיבה בפורום.
 

אישעם

New member
את לא יכולה להמציא חוקים

יש תקנון לתפוז. כל עוד ועומדים בתקנון אז החוקים שהמצאת והמטרות שלך, לא מחייבות את מי שנכנס לפורום. זה לא פורום פרטי שלך. זכותי להכנס לכאן וכן להגיד לאחרים שהם לא מוסריים ושהם משמידים למרות שזה מיותר לקיומם. אני לא מתכוון להשמע לרצונות פרטיים. ניהול פורום פועל ל 2 הכיוונים, גם למה שמוצא חן בעיניך וגם למה שלא. אין לך שום זכות לגרש אותי או לקבוע לי כיצד להתנהג כל עוד ואני לא עובר על תקנון תפוז (שאינו התקנון הפרטי שלך). הנהלת הפורומים תתמוך בגישה שלי. בשביל זה הומצא תקנון תפוז. צמחונות אינה צורת תזונה. עובדה שאת מעידה על אי צמחונות בקרב מכרייך. מה זה " רובנו נסכים לאכול את הדברים הצמחוניים בתבשיל שיש בו גם בשר." מאיפה הבאת את ההצהרה המזיקה הזו ? היא פשוט מסולפת מהמציאות. מי שמכניס לגופו חלקי חיות (גם ברוטב) אינו צמחוני ואינו ניזון ע"י צמחונות. מה זה "הפורום אינו עבורו " ? גם אנשים שהפורום לא עבורם יכולים וזכאים להשתף בו. הודעה זו תכתב שם בפורום צמחונות האמיתי.
 
"רובנו" התייחס לאנשים שאני מכירה

באופן אישי. אם לשפוט על פי שרשור ההיכרות, כנראה שזה לא עניין נדיר עד כדי כך. "הפורום אינו עבורו" - אם למישהו יש כוונה להישאר פה רק כדי להשמיץ את עצם קיומו של הפורום ושל המשתתפים בו, אז אני אומרת כבר עכשיו - זה לא יקרה. אם למישהו זה ממש מפריע יש פורום משוב. יותר מזה - אתם מאוד מוזמנים לפתוח עכשיו שרשור נפרד ולפרט בו את כל טענותיכם כנגד הפורום, כנגד השקפת עולמי והשקפת העולם של מי שכותב בו, תוציאו הכול החוצה. בכיף. אבל שם זה יתחיל וייגמר, ויש לי בהחלט תמיכה מלאה מאחוריי בעניין. למקרה שלא שמת לב, לכל פורום יש גם תקנון משלו (של הפורום הזה יעלה בקרוב). תקנון תפוז הכללי אינו היחיד שמחייב, ולפורומים שונים בהחלט כללים שונים - תשוטט קצת בפרדס ותתרשם. לא אתה תחליט מי צמחוני, בדיוק כמו שאני לא אחליט. אין לך זכות הגדרה על אנשים אחרים. זה פורום של סובלנות לבעלי חיים, אבל גם לבני אדם. אם בא לך לפתוח שרשור ולערוך דיון רגוע ואמיתי על מהי הגדרה של צמחונות וכו' אתה מוזמן. דיון. לא שרשור כדי להגיד לכולם שאתה צודק וכולם טועים...
 

אישעם

New member
דברייך לא נכונים

יש הגדרה לצמחונות ואת מעוותת אותה ומוסרת מסר מזיק לאנשים. תזונה צמחונית פירושה שלא נכנסים חלקי חיות לגוף. לא יתכן שצמחונות תתקבל ככזו תוך כדי אכילת בשר. יש כבר פורום כזה, קוראים לו פורום תזונה, גם שם אוכלים צמחים ובשר. יש גם 2 קומונות של זב"ח לאוכלי בשר. מה חדש פה ? היית צריכה לקרא לפורום "תזונה מצמחים" אז היו מדברים על צמחים לאכילה ולא היית משבשת את המושגים. אני לא נכנס לפורום צימחי מרפא, למרות שאני משתמש בהם. כך גם לא הייתי נכנס לפורום "תזונה מצמחים". ברגע שאני צמחוני אז אני שייך גם לפורום תזונה צמחונית. שיבשת את המושגים כי רצית לקחת קהל לפורומים אחרים. תשני "לתזונה מצמחים" וכך לא תזיקי ולא יפריעו לך אנשים צמחוניים. לא יתכן שהפורום יקרא פורום צמחונות אבל חבריו אוכלים בשר. זה אבסורד.
 
אם שם הפורום לא נראה לך

מתאים לתכנים שיש בו, אתה מוזמן לפנות לפורום משוב ולהסביר את זה. בהצלחה
 
יש הגדרות שונות של צמחונות.

יש גם "צמחונות לבנה" שבה פשוט לא אוכלים בשר אדום. זאת לא צמחונות אידיאולוגית אלא צמחונות מבחינה רפואית כי בשר אדום פשוט לא בריא. פה מדברים על תזונה צמחונית, לא יתנו לך מתכונים של דברים בשריים, אבל לא ישפטו אנשים על הבחירות שלהם. פשוט נמאס לי מהצמחונים שכופים על אחרים את הדעות שלהם ומוציאים לשאר שם רע, כן, זה בדיוק מה שאתם עושים. אתם יוצרים לנו שם של כפייה דתית שכל הבסיס של הצמחנות היא לעזור לחיות ולחיות באופן בריא יותר! אין שום חוק שאם אתה צימחוני אתה חייב לצמחן את כל מי שעובר לידך ברחוב!
 
למעלה