הפורום הזה מוציא שם רע לצמחונות

אבל תסתכל על השם של הפורום

אין בו שום שם או כותרת המרמזת על אידאולוגית הצמחונות... תזונה צימחונית זה "מה אני אוכל" וצימחונות זו אידאולוגיה של "למה אני אוכל". כל זמן שתנהל דיון מכבד על האידאולוגיות שלך מבלי לפגוע בגולשים אחרים, אכן אין יכולת להגיד לך ללכת. ואם לחלק מהאנשים יש כאן פרשנות אחרת איך "לעבוד" את הצמחונות אז אתה לא צריך לקחת את זה כל כך קשה... זה כמו השנאה בין זרמי הדת השונים. בשורה התחתונה כולם אוהבים את אלוהים....
 

אמארונה

New member
בדיוק!!!

השם של הפורום הוא תזונה צמחונית. תזונה צמחונית היא תזונה נטולת בעלי חיים או חלקיהם ולא משנה מאיזה סיבה או איזה אידאולוגיה עומדת מאחורי זה. הודעת הפתיחה סותרת את שם הפורום.
 

ailag

New member
כן,הארוחה צמחונית ולא מי שאוכל אותה

אם כי הפורום בטח יועיל לצמחונים יותר מלאחרים, בדרך כלל..
 
לא כל כך הבנתי על מה ולמה המהומה

למנהל פורום בתפוז יש זכות להחליט אל מי הוא פונה, מי האנשים שיהיו הגרעין של הפורום. זו לו דיקטטורה- זו בחירת קהל יעד. בעצם, לא רק בתפוז, בכלל מנהל כל פורום באינטרנט. ואת זה אני אומרת בתור מנהלת פורום מאוד לשעברית. קחו למשל פורמי מעריצים. האם הייתם חושבים שיהיה בפורום נינט למשל מישהו שלא אוהב את נינט? על אותו עיקרון. האם גם אז תגידו שזו דיקטטורה ושאסור לאלו שלא כל כך אוהבים אותה להביע את דעתם? נכון, מותר להם, אבל למה שהם יעשו את זה? סתם בזבוז זמן מבחינתם לא? ואלפקה, בהצלחה עם הפורום.
 

Dark faith

New member
איך פורום צימחוני,

יכול לעודד לאכול בשר. מה צימחוני בזה?
 
מסכימה!!

אני צמחונית שלא "מעגלת פינות" כמו שאני מבינה שהרבה בפורום הזה כן. אני לא טבעונית, אבל צמחונית לגמרי! אי אפשר להיות צמחוני שאוכל פה ושם דברים קטנים! זה כבר לא צמחוני!!
 

ס א י

New member
../images/Emo115.gif../images/Emo45.gifמסכימה.

והייתי חייבת להגיד, אבל אני מתה על המשפט השני בחתימה שלך. מאד יפה
 
../images/Emo11.gifילדים, להרגע

לא רוצים, אל תבואו. מה קרה? יכנס פה מישהו ויגיד "אה, אמרו בפורום שצמחוני זה גם מי שאוכל בשר פעם בחודש !" ומיד יתחיל לאכול בשר בהכשר בד"ץ-אלפקה? הנוער יקולקל? הפורום לא מוציא שם רע לשום דבר חוץ מלמשתתפיו, וזאת מבחירתם החופשית
. האידיאולוגיה הצמחונית תפגע מהפורום הזה? הלו? נראה לי שהפורום יתייצב עם משתתפים שהם צמחונים או פילוצמחונים (לפי כל הגדרה שהיא) שיש להם בחיים שניים שלושה מימדים נוספים להיותם צמחונים. היה שלום.
 
למעלה