הצבעה בגמר של כוכב נולד - מה דעתכם?

הצבעה בגמר של כוכב נולד - מה דעתכם?

תנועת" אם תרצו" קוראת לא להציע בגמר "כוכב נולד 5" למשתמטים ! כזכור: 1) דניאל בן חיים 2) אדיר אוחיון 3) דורון רוקח 4) מארינה מקסימיליאן-בלומין לא שרתו בצבא. דניאל, אדיר ודורון לפחות מתבישיים בעובדה זו. מארינה אומרת: "לא הלכתי לצבא כי ככה, פשוט לא רציתי"... מי שלא שרת בצבא - לא ראוי לתהילה, ולא ראוי להיות כוכב תרבות במדינת ישראל
 
גם אתם לא ראויים לשום תהילה

דניאל, אדיר ודורון לא "מתביישים" אלא פשוט לא מוצאים לנכון לשוחח על כך עם כל האומה (למרות שאדיר עת הדחתו שינה את דעתו וחשף את הסיפור). זה עניין פרטי שלהם. אין שום כבוד וחכמה בלשפוט אנשים שאינך יודע מה הסיפור ומה הסיבות שלהם (וגם לא עניינך), ואף מעבר לכך - שעל שניים מהם למעשה *רואים* את הסיבה (כן כן, עודף משקל).
 
אה, ואם זה מעניין מישהו

אני ממשיכה ואמשיך להצביע לדורון כל עוד הוא שם.
 
מי שסובל מעודף משקל לא יכול לשרת לדוגמא

כפקיד? אני שירתתי כמשקי"ת קישור - תפקיד פקידותי, ובהחלט תרמתי לצבא. עשיתי תפקיד שאמנם לא היה קרבי אבל עשיתי עבודה שהייתה צריכה להיעשות. מישהו שסובל מתת משקל או עודף משקל לא יכול לשרת כפקיד ? ומה עם שירות לאומי ?
 
הצבא פוטר משירות עקב עודף משקל

זו עובדה ועליה אין עוררין (אם לא מוצא חן בעיניך תתלונני לקרפ"ר). כמובן שלא כל עודף משקל פוטר משירות (יש עוד כמה פרופילים בדרך), תלוי באיזה עודף מדובר (ולדורון יש עודף בעודפים...). חובת שירות לאומי, תודה לאל, עדיין אין (למרות שאדיר ספציפית עשה).
 
נועה לביא, דומה שאת נאחזת בקרנות המזבח

"זה לא אני , זה הקרפ"ר/ זה הקרפס זה הקבס, אכלו לי שתו לי". אנשים יכולים להתנדב לשירות צבאי, יש אפילו נכים משותקי רגליים שהתנדבו. אפשר להתנדב לכל הפחות לשירות לאומי. ישראל היא מדינה הנאבקת על קיומה, שירות לאומי הוא אחד (מתוך כמה) מהיסודות עליהן תקום ותיפול מדינת ישראל. את רוצה רק זכויות בלי לשאת בחובות, אולי כדאי לעצמך מדינה אחרת. שמעתי שמחירי הכרטיסים לכוון אחד זולים מאוד.
 
אני מציע לבדוק טוב טוב לפניכן

שלא יקרה מצב של טעות אחרת זה יהיה בגדר עיוות הצדק. עקרונית אני מסכים אלון תובל
 
דורון ואדיר היו כבדי משקל והצבא לא רצה אותם

דניאל בן חיים בחור ישיבה שתורתו אמנותו ועל מארינה בלומין אמרו שהיא רצתה קריירה ולא התגייסה. יכולים לעודד את החיילים בועז, שלומי ואליסה שנשארו. חן הודח.
 
לא, החרמה מעידה על טמטום.

אם אתה אוהב את איך שהיא שרה תצביע לה, אם לא אז לא.
 

LEATHER REBEL

New member
אם אתה מתכוון לכך ברצינות אז...

סתם, למקרה שמישהו מהם מנצח... אתה צריך לעמוד בדיבורך ולסגור את הטלויזיה בכל פעם שישמעו אותו בעתיד. חוששני שלא תוכל לעשות זאת. כידוע, להבטיח זה קל. לקיים? אהמממממממממ... אהמ! אהמ!
 
לא צריך לסגור טלוויזיה כשלא אוהבים זמר

עוברים בשלט או לא קונים דיסקים שלו. יש כמה שלא אשמים בהשתמטות. דורון ואדיר היו כבדי משקל והצבא לא רצה אותם. דניאל בן חיים בחור ישיבה שתורתו אומנותו. אני לא מבינה איך הוא לומד בישיבה וגם שר בתוכנית כוכב נולד עם בנות מארינה בלומין מקסימיליאן אמרו שרצתה קריירה. הם לא כאלה זמרים טובים ואין להם חומר מקורי. כולה כמה קוברים שהמקור הרבה יותר יפה ממה שהם שרים.
 

LEATHER REBEL

New member
בעקרון אני מעביר ערוץ כשרואים את התכנית הזו

תכנית דבילית מדי עבורי, לא משנה אם המשתתפים עשו צבא או לא.
 
הם מגזימים בפרסומות. יותר פרסומות מתוכנית

יש 20 דקות פרסומות. 10 דקות השופטים וצביקה הדר מקשקשים שאלה הזמרים הכי טובים בעולם כמו אקסל רוז ועוד זמרים עולמיים. 5 דקות כל זמר שר לפעמים בזיופים. יוצא 10 דקןת תוכנית לכל יותר מחצי שעה אבל רוצים לדעתת מי ישאר. כמו השרדות.
 

LEATHER REBEL

New member
אמר כבר מי שאמר

מי שמפיק את התכנית הזו יודע מעט מאד על טלויזיה וסרטים... אבל יודע הרבה על הצופים.
 
גם אני מתרגזת כי עובדים עלי וחוזרת לצפות

עכשיו אמרו בפורום שכל טלפון ששלח סמס הם שמים במאגר מיוחד ולוקחים כסף חודשי של שירותי תוכן שיכול להגיע עד 50 ש"ח ואי אפשר להפטר מהם. אחת אמרה שניסתה והיא במאגר שלהם. צריך לבדוק מה הם מחייבים אחרי ששלחו סמס. רוצים לדעת מי עלה ומי עף. גם בהשרדות אמרו שצפו הרבה אנשים.
 

LEATHER REBEL

New member
אז זהו, שאני לא צופה בזב

ולעניין מעקב... את השרשור הזה אנו מנהלים בשעות הקטנות של הלילה, ובטוח מישהו בתפוז לומד מזה משהו, הלא כן?
 
למעלה