הצבעה בגמר של כוכב נולד - מה דעתכם?

מי שלא הבין - כאן זה הפורום הציוני

כפורום ציוני אנחנו מעודדים אנשים לתרום למדינה. בצבא ובשרות לאומי. אנחנו קוראים ומעודדים אנשים להצביע למי שתורם למדינה ולא רק לעצמו. בעניין כוכב נולד - אסור לנו לטפח גיבורי תרבות משתמטים, שדואגים רק לעצמם. הכוכב שלי זה צביקה הדר, רס"ן בצה"ל.
 

white star

New member
../images/Emo54.gif תגיד - מה עם השופטים?

מה השרות הצבאי שלהם? אם כבר ציינת את צביקה הדר...
 

LEATHER REBEL

New member
שמא תראה לי היכן טיפחתי אותם?

עברתי על פני כל מה שכתבתי, ומשום מה אין שם שום דבר בזכות התכנית הזו או משתתפיה. אם מצאת בין דברי משהו בזכותם, אשמח מאד אם תראה לי.
 

stavklein

New member
לדעתי (ואני לא רואה את זה בכלל)

מאחר והתכנית היא לא תחרות כשרונות צעירים של חיילים משוחררים, אז הדבר היחיד שצריך לעניין אותנו כצופים הוא 'האם המועמד הזה מוצלח כזמר?' אז השירות בצה"ל לא צריך להיות קריטריון, אפשר להיות זמר טוב גם בלי לשרת בצבא, בדיוק כמו שאני לא בוחרת את החברים שלי רק מאלה שמתגייסים- בגלל שאני לא חושבת שזה שיקול, הרי אם הבנאדם משכיל ובעל חוש הומור והוא מעניין אותי ואני מעניינת אותו והשיחה ביננו קולחת- אז בגלל שהוא לא מעוניין להתגייס אני לא אדבר איתו? זה נושא מצוין לשיחה, אבל אני לא אתעלם מהבנאדם רק בגלל זה, אחרת זו אהבה התלויה בדבר..ואותו דבר גם בזמרים. מה שכן, מפריע לי שזה משהו שהם לא מתביישים בו, ויותר מזה שהם מתפרסמים מלמכור הצהרות כאלה "פרובוקטיביות" (כמו שעשה ג'קו בזמנו וקיבל איזה חמישה עמודים ושער באחד המוספים של אחד מהעיתונים הנחשבים, אם לא בשניהם), ואני מסכימה שהשתמטות זה בוודאי לא משהו להלל ולשבח- אז מה עושים? אני לא חושבת שהייתי מונעת מהם להשתתף בתכנית, ולא הייתי מונעת מהם לזכות (זה כבר אות קלון כשלעצמו..), אבל נניח בגל"צ לא הייתי משמיעה את השירים שלהם... אהה, ואני חדשה פה, ברכות על הפורום
 
זו הזדמנות להעיר מסר למשתמטים

התחרות הזו היא לא רק תחרות שירה וטוב שכך. אנשים מצביעים לפי איזה מועמד יותר יפה בעיניהם, איזה יותר מקסים, איזה מגניב ולי יש דמות שהוא יכול להזדהות עימה. בין אם תרצה ובין אם לא זו המציאות ומעבר לכך, ישנם דברים חשובים יותר מתחרותשירה שטחית וקצבית שמייצרת כוכבי אינסטנט להכנה בתנור בשלושה חודשים. הדברים האלה הם הציונות, עתיד מדינת ישאל ועתיד העם היהודי. המשתמטים שחושבים קודם כל על עצמם ומפקירים את כולנו הם ביזיון ועליהם לדעת שישלמו על ההשתמטות הזו מחיר, אנחנו לא נאהב אותם. אז אולי הם מרוויחים שלוש שנים אבל לפחות הם לא יבחרו על ידי הציבור ויבינו שהם הפסידו יותר ממה שהרוויחו. יש בכך מסר חינוכי להם ומסר חינוכי לציבור ולבני הנוער כולם. החברה לא מעריכה אנשים שמשתינים עליה מהמקפצה ואחרי זה מצפים שיאהבו אותם כאילו כלום לא קרה.
 

stavklein

New member
התחרות הזאת

צריכה להיות רק תחרות שירה...מה שאתה אומר נשמע כאילו כל שאר המתמודדים היו מינימום באיזה פלס"ר...מה ידוע לך על עברם הצבאי של הלא-משתמטים? מאיפה לך שבראש מעיינם עומדים ציונות ועתיד מדינת ישראל? יכול להיות באותה מידה שיש מועמד שהכי הרבה שהוא נתן מעצמו בשביל הצבא זה ללכת יום יום לקבל גימלים או לראות קב"ן או וע"ר בשביל שיורידו לו פרופיל והלך להיות שק"מיסט, כי כמו שאר המתמודדים גם לו אין ראש לזה, וזה מבחינתי גם נחשב השתמטות.. נכון, לא צריך לתת לגיטימציה למשתמטים, אבל אני לא חושבת שכוכב נולד זה הפורמט המתאים להעביר בו מסרים חינוכיים, בשביל זה יש בתי ספר, בשביל זה יש חינוך מהבית, לא חובה שכל פלוץ שהם אומרים יקבל כתבת שער בעיתון של שבת- הם ירגישו שהם הפסידו אם יתעלמו מהם, אם הם יבינו שכדאי שהם ישמרו את ההשתמטות שלהם בסוד כי החברה לא מעריכה את זה. אגב, החברה יכולה להעריך בנאדם על היותו בעל כישרון כמו שירה, זה מותר וזה לגמרי לא תלוי במי אותו בנאדם ומה הוא עשה בחייו, הרגשה שלי היא שאביב גפן הוא לא בדיוק הגורו של מישהו ואף אחד לא מחזיק ממנו מי יודע מה מודל לחיקוי, אבל מעריכים אותו בתור זמר... אני חושבת שהפתרון הכי יעיל יהיה, במקום לרדת על המשתמטים (ובכך לתת להם התייחסות כל הזמן) פשוט לא להתייחס אליהם מעבר למינימום של ביקורת שירה נטו, ולחזק את המתגייסים.
 
בישראל ישנם דברים חשובים יותר מתחרות שירה

לי חשוב יותר שמדינת ישראל תהיה מקום שבו משתמטים לא ירגישו נוח עם עצמם. שהחברה הישראלית תדע להעריך את אלו שנותנים ולא את אלו שמנצלים אחרים וחייים על חשבונם. למה שמרינה לא תעשה צבא? כי היא אמנית מיוחדת שחייבת להגשים את עצמה ושכל פשוטי העם יעשו צבא במקומה? זה שאין לי יכולת לדעת מה עשה כל אחד מהמועמדים בשירות הצבאי שלו לא אומר שאני צריך להתעלם ממה שאני כן יודע. אם מרינה היא משתמטת אני אפעל בכל יכולתי לשכנעאחרים לתמוך במתחרים שלה ולגרום לה הלפסיד, ולא רק להפסיד אלא גם לדעת שלהשתמטות שלה היה חלק נכבד בהפסד. מעבר לכך אני אישית חושב שמדובר בתכנית שטחית ופופוליסטית שמעודדת קיצורי דרך במקום עבודה קשה, היא אכן מבדרת ולעיתים מעניינת אבל קדושת התכנית כוכב נולד מעניינת אותי כהוא זה. אותי מעניינים פני החברה הישאלית ומדינת ישראל ולכן צריך להוקיע את המשתמטים ויפה שעה אחת קודם.
 

stavklein

New member
מסכימה איתך לגמרי

מדובר בתכנית תת רמה, כנראה בגלל זה לא מפריע לי מי זוכה, ומן הסתם יש דברים פי אלף יותר חשובים ומעניינים מזה... אני לא יודעת, נראה לי בכל זאת שבמקום לרדת עליה כדאי לחזק את מי שכן שירת, בשביל שההרגשה שתצא מזה לא תהיה רק שמגנים את המשתמטים אלא שממש מעריכים את מי שכן מתגייס ותורם
 

white star

New member
../images/Emo54.gif האמת אני לא רואה את זה

מיציתי לפני שתי עונות בערך. ולגבי המועמדים עצמם, משתמט הוא משתמט, בין אם הוא גאה בזה או לא. המשפט הזה רק מוציא אותה יותר כנה לעומת הרבה אחרים שלא היה בא להם אבל משתמשים בתרוצים שונים ומשונים
 
למעלה