הצבעתם לימין , תרכבו על חמור, מכונית חדשה זה חלום לא לישראלים

evglev1

Well-known member
מנהל
ברגע שהמדינה רואה שמתחילים לעבור לרכבים חשמליים, היא רוצה לנצל זאת בכדי לקבל עוד כסף.
אכן כשעשו מס על הסיגריות ואנשים באמת הפסיקו לעשן, המדינה העלתה מיסים אחרים כי אנשים באמת הפסיקו לעשן והמדינה לא קיבלה את ההכנסות שהיא ציפתה להם ממס העישון. אגב גם סיגריה אלקטורנית היא לטווח ארוך יותר ועם מס או בלי מס משלמים עליה בתדירות נמוכה יותר, אז מיד שלפו מחקרים שסיגריה אלקטרונית מזיקה יותר מסיגריה רגילה.
 

SupermanZW

Well-known member
למי שלא ברור מה קורה, זה מאוד פשוט, באמצעות שינויי מיסוי ותוכניות עתידיות המדינה מתעתעת בכם גורמת לכם להתקשות להחליט האם כדאי לכם לרכוש רכב חשמלי או רכב בנזין. מי שחכם מבין שכך או כך, המדינה תדפוק אותו, ולכן ירכוש רכב שיתן לו את התמורה המקסימלית למחיר שישלם, תוך לקיחה בחשבון של הWorst case scenario . השאר, ניתן לגרום להם לשנות את דעתם תוך רגע אף בהצהרה על כוונה שאינה בהכרח אמיתית, או "ספין".
 

רוב הזמן נח

Well-known member
זה טוב שיהיו פחות מכוניות.. על הכביש יש כבר יותר מידי מכוניות וכבר אין מקומות חנייה.
 

SupermanZW

Well-known member
זה טוב שיהיו פחות מכוניות.. על הכביש יש כבר יותר מידי מכוניות וכבר אין מקומות חנייה.
עניין של תשתיות בעיקר. הולנד צפופה כמו ישראל, אך כמות המכוניות לנפש בה גבוהה מבישראל ויש בה הרבה פחות בעיות חניה. בהולנד המכוניות משמשות בעיקר לנסיעות פנאי, לנסיעות חובה (לעבודה, מהעבודה, לסיפורים, וכיו"ב) נוסעים בעיקר בתח"צ. בישראל התלות בתח"צ גבוהה יותר מבכל מדינה אחרת בעולם בגלל התדירות הנמוכה והעדר כמעט מוחלט בשבתות בחגים, מה גם שאמינות התח"צ בישראל נמוכה. ה"פתרון" של הממשלה הוא להתעלל באזרחים.
 

lemner40

Well-known member
עניין של תשתיות בעיקר. הולנד צפופה כמו ישראל, אך כמות המכוניות לנפש בה גבוהה מבישראל ויש בה הרבה פחות בעיות חניה. בהולנד המכוניות משמשות בעיקר לנסיעות פנאי, לנסיעות חובה (לעבודה, מהעבודה, לסיפורים, וכיו"ב) נוסעים בעיקר בתח"צ. בישראל התלות בתח"צ גבוהה יותר מבכל מדינה אחרת בעולם בגלל התדירות הנמוכה והעדר כמעט מוחלט בשבתות בחגים, מה גם שאמינות התח"צ בישראל נמוכה. ה"פתרון" של הממשלה הוא להתעלל באזרחים.
כמה עובדות על ישראל ומכוניות חשמליות
1. ל 40 אחוז מהמכוניות בישראל אין חניה פרטית
לא בבית ולא בעבודה, הם חונים ברחוב
תסתכל על כל רחוב בישראל ותראה שהוא מלא במכוניות שחונות ברחוב
כולן, עד שלא יהיה טכנולוגיה חדשה שלא קיימת שמאפשרת טעינה במהירות של מילוי דלק
המכוניות האלו ישארו מכוניות עם מנוע בעירה פנימית.
2. אם כל המכוניות בישראל יעברו להיות חשמליות
לישראל יהיו חסרים כ 3 מפעלים לייצור חשמל
אין תוכניות לבנות כאלו
והן לא יהיו מוכנות ב20 השנה הקרובות.
3. גם במדינות ואזורים שפעם חשבו שהם בדרך לעבור להיות חשמליות מלאות
דוחות כל הזמן את תאריך היעד
באירופה דובר על 2030 ואז נדחה ל 2035
בארצות הברית של טראמפ לא יהיה בכלל שום תוכנית כזאת.
לכן אפשר להעריך שב15-20 השנה הבאות עדיין ייצרו וימכרו ויקנו מכוניות בנזין.
4. בישראל כמו שזה נראה אין לא יקרה שיפעילו תחבורה ציבורית בסופי שבוע וחגים
ולכן כל החילונים, מסורתיים, ערבים, דרוזים, נוצרים וכו ימשיכו להיות בעלי מכוניות פרטיות ולא ייסעו עם תחבורה ציבורית.
ואם יש לך מכונית, אתה נוסע איתה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כמה עובדות על ישראל ומכוניות חשמליות
1. ל 40 אחוז מהמכוניות בישראל אין חניה פרטית
לא בבית ולא בעבודה, הם חונים ברחוב
תסתכל על כל רחוב בישראל ותראה שהוא מלא במכוניות שחונות ברחוב
כולן, עד שלא יהיה טכנולוגיה חדשה שלא קיימת שמאפשרת טעינה במהירות של מילוי דלק
המכוניות האלו ישארו מכוניות עם מנוע בעירה פנימית.
2. אם כל המכוניות בישראל יעברו להיות חשמליות
לישראל יהיו חסרים כ 3 מפעלים לייצור חשמל
אין תוכניות לבנות כאלו
והן לא יהיו מוכנות ב20 השנה הקרובות.
3. גם במדינות ואזורים שפעם חשבו שהם בדרך לעבור להיות חשמליות מלאות
דוחות כל הזמן את תאריך היעד
באירופה דובר על 2030 ואז נדחה ל 2035
בארצות הברית של טראמפ לא יהיה בכלל שום תוכנית כזאת.
לכן אפשר להעריך שב15-20 השנה הבאות עדיין ייצרו וימכרו ויקנו מכוניות בנזין.
4. בישראל כמו שזה נראה אין לא יקרה שיפעילו תחבורה ציבורית בסופי שבוע וחגים
ולכן כל החילונים, מסורתיים, ערבים, דרוזים, נוצרים וכו ימשיכו להיות בעלי מכוניות פרטיות ולא ייסעו עם תחבורה ציבורית.
ואם יש לך מכונית, אתה נוסע איתה.
מענה ל"עובדות" שלך:
  1. הם לא פלח השוק של רכבים חדשים כך שלא משנה אם זה בנזין או חשמל.
  2. אין שוני גדול בין הטענה של אופניים חשמליות, סלולרים ועוד לרכבים חשמליים, כך שלא צריכה להיות בעיה עם המצב הקיים.
    למען הסר ספק, אני יודע שהאמפר גבוה יותר.
  3. שם יש בעיה אחרת של מרחק ושל תעשיית הבנזין.
  4. מה הקשר לרכב חשמלי?
 
נערך לאחרונה ב:

דיברגנט חדש

Well-known member
מענה ל"עובדות" שלך:
  1. הם לא פלח השוק של רכבים חדשים כך שלא משנה אם זה בנזין או חשמל.
  2. אין שוני גדול בין הטענה של אופניים חשמליות, סלולרים ועוד לרכבים חשמליים, כך שלא צריכה להיות בעיה עם המצב הקיים.
    למען הסר ספק, אני יודע שהאמפר גבוה יותר.
  3. שם יש בעיה אחרת של מרחק ושל תעשיית הבנזין.
  4. מה הקשר לרכב חשמלי?
אגב, עמדות הטעינה ברכב חשמלי מסוגלות לספק עד 22 KW לשעה בזרם 32 אמפר בהתאם להספק המקסימלי אותו הרכב יכול לקבל לעומת אופניים חשמליות שרוב המטענים בשוק הם 2 אמפר והמהירים הם לרוב יהיו 5 אמפר.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הולנד ... ויש בה הרבה פחות בעיות חניה.
חחח, הצחקת :cool:.
בהולנד המכוניות משמשות בעיקר לנסיעות פנאי, לנסיעות חובה (לעבודה, מהעבודה, לסיפורים, וכיו"ב) נוסעים בעיקר בתח"צ. בישראל התלות בתח"צ גבוהה יותר מבכל מדינה אחרת בעולם בגלל התדירות הנמוכה והעדר כמעט מוחלט בשבתות בחגים, מה גם שאמינות התח"צ בישראל נמוכה. ה"פתרון" של הממשלה הוא להתעלל באזרחים.
הצורך הפבלובי לדחוף את היעדר התח"צ בשבת כדי להשמיץ את ישראל/הדת/הדתיים מובן מאליו ומתבקש. אך כמובן שברור שאין כל קשר לעניין, שכן אם כדבריך לעבודה נוסעים עם תח"צ (לא נכנס כעת לשאלה אם זה נכון או לא), הרי שהיעדר תח"צ ביום המנוחה השבועי בו ממילא לא עובדים, לא משפיע כהוא זה על הנושא :).
 

SupermanZW

Well-known member
חחח, הצחקת :cool:.

הצורך הפבלובי לדחוף את היעדר התח"צ בשבת כדי להשמיץ את ישראל/הדת/הדתיים מובן מאליו ומתבקש. אך כמובן שברור שאין כל קשר לעניין, שכן אם כדבריך לעבודה נוסעים עם תח"צ (לא נכנס כעת לשאלה אם זה נכון או לא), הרי שהיעדר תח"צ ביום המנוחה השבועי בו ממילא לא עובדים, לא משפיע כהוא זה על הנושא :).
בישראל מכונית עולה יותר מבכל מדינה באירופה, שיעור הרכבים הפרטיים לנפש בישראל נמוך יותר מבכל מדינה באירופה, מה שאומר שיש הרבה אנשים שאין להם רכב, וזה לא כי הם לא רוצים רכב אלא כי יקר להם מדי, והם קורבנות של היעדר תח"צ בשבת. מה גם, שכתבתי נסיעות פנאי, התכוונתי בעיקר לכאלה שתח"צ לא כל כך רלוונטי עבורן, נסיעות מחוץ לעיר, לאזורי ספר, רחוק מהצפיפות, קרוב לטבע, נסיעות שממילא מי שאין לו רכב פרטי לא עושה. נסיעות כאלה עושים בעיקר בסופי שבוע. למרכזי ערים תמיד אפשר (במידה והיא זמינה) לנסוע בתח"צ. בישראל מי שאין לו רכב הוא כמעט כמו אסיר בשבת, וגם מי שיש לו רכב ורוצה לנסוע למרכז עיר, לוקח טווח ביטחון של שעה כדי למצוא חניה, אם הייתה תח"צ בשבת אין מצב שהיה נוסע למרכז עיר ברכבו הפרטי, הוא היה חוסך מעצמו את זמן חיפוש החניה, שלא לדבר על הכסף.
 

כוכבית מצויה

Well-known member
את סתם מתעלקת עליו, במקרה הזה הוא צודק ואסביר לך בפשט ע"י מתמטיקה:
יהי X עלות המיסוי של רכב בנזין.
יהי Y עלות מיסוי של רכב חשמלי.
יהי Z תוספת מס מהגזרות החדשות.
נכון לעכשיו Y<<X (למען הסר ספק, הסימון >> מציין גדול בהרבה), לאחר הגזרות מיסוי של רכב חשמלי יהפוך להיות Y+Z ואילו X יישאר קבוע, היינו Y+Z<X אך כבר לא '>>' וזה דבר שמוריד מהדרבון לעבור לחשמלי, כי לחשמלי גם יש חסרונות כאשר קודם לכן, המחיר גבר עליהם ואילו לאחר הגזרות, כבר לא בטוח שהמחיר החדש יטה את הכף לעבור לרכוש רכב חשמלי.
בשורה תחתונה, הגזרות החדשות יחלו על רכבים חשמליים בלבד ואילו רכבי בנזין המיסוי יישאר זהה.
ההפרש ישאר מספיק גדול כדי לדרבן את המעבר.

שים לב שמה שאתה כתבת זה לא מה שהוא טען, הוא מדבר על מיסוי דווקא לחשמליים ...

גם הדירוג שלך של >> לעומת > לא ממש משקף את השינוי מ 35% ל 45% שזה ההפרש אצל מי שמושפע מהמחיר וקונה את המכוניות הזולות יותר.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה