הצעת לוין-סער: הרכב הוועדה לבחירת שופטים ישתנה, העליון יוגבל בביטול חוקים

ביטניקט

Active member

הצעת לוין-סער: הרכב הוועדה לבחירת שופטים ישתנה, העליון יוגבל בביטול חוקים​


שר המשפטים מציע פשרה חדשה, והפעם בשיתוף שר החוץ. לפי המתווה, 2 נציגי לשכת עורכי הדין בוועדה יוחלפו, נציגי העליון לא יוכלו להטיל וטו על בחירת שופטים - ולראשונה יקודם "חוק יסוד: החקיקה" שיגביל את בג"ץ, וגם את הכנסת. בפעולת ריכוך, וכפי שנחשף ב-ynet, לוין יאפשר את מינוי עמית לנשיא העליון. זה המתווה המלא, שנוסח עקב שיחות עם יזהר שי ותא"ל במיל' דדי שמחי: "יוסר חשש למשבר חוקתי". באופוזיציה הופתעו, ח"כ ראשון תמך: "מאפשר הסכמה רחבה"​

 

ביטניקט

Active member
יש צדק בישראל סוף סוף כל הכבוד סער
אל תמהר, השמאל לא ימהר לקבל את הצעת הפשרה. כי השמאל רוצה הכל או כלום ובסוף הוא לא יקבל כלום. כי אם יפרוץ משבר חוקתי בגלל בג"צ רוב העם יהיה נגד בג"צ השמאלני.
 

jackie111

Well-known member
אל תמהר, השמאל לא ימהר לקבל את הצעת הפשרה. כי השמאל רוצה הכל או כלום ובסוף הוא לא יקבל כלום. כי אם יפרוץ משבר חוקתי בגלל בג"צ רוב העם יהיה נגד בג"צ השמאלני.
מה פתאום פוליטיקאים בוחרים שופטים?
מה הפ מבינים אם שופט יותר טוב או פחות
טוב. הרי הם לא נחשפים למה שקורה בבית
המשפט מהכנסת.

שופט הוא מומחה במקצועו. כדי לבחון אם הוא
מומחה צריך שיבחנו אותו קולגות ועורכי דין בבית
המשפט. היום נטרלו את אותם קולגות ועורכי הדין.

שופטים יבחרו על ידי פוליטיקאים.
מה רוצים הפוליטיקאים מהשופטים?
 

Harrington

Well-known member
מנהל
מה פתאום פוליטיקאים בוחרים שופטים?
מה הפ מבינים אם שופט יותר טוב או פחות
טוב. הרי הם לא נחשפים למה שקורה בבית
המשפט מהכנסת.

שופט הוא מומחה במקצועו. כדי לבחון אם הוא
מומחה צריך שיבחנו אותו קולגות ועורכי דין בבית
המשפט. היום נטרלו את אותם קולגות ועורכי הדין.

שופטים יבחרו על ידי פוליטיקאים.
מה רוצים הפוליטיקאים מהשופטים?
דווקא הוסיפו עורכי דין אבל כאלה שבניגוד לאלה שהיו עד כה, לא מחויבים ליו"ר לשכת עוה"ד.

לגבי השאר כבר נכתב מספיק ודי פעמים, אין שום בעיה שפוליטיקאים בוחרים שופטים וזה המצב ברוב מדינות העולם הדמוקרטי. כן, אני יודע שיש 1,001 ספינים שאפשר להרכיב על זה כדי לגרום לזה להיראות אחרת. אבל זאת המציאות לאשורה. לעומת זאת שופטים שבוחרים שופטים, קיים בהרבה פחות מדינות.
 

ביטניקט

Active member
דווקא הוסיפו עורכי דין אבל כאלה שבניגוד לאלה שהיו עד כה, לא מחויבים ליו"ר לשכת עוה"ד.

לגבי השאר כבר נכתב מספיק ודי פעמים, אין שום בעיה שפוליטיקאים בוחרים שופטים וזה המצב ברוב מדינות העולם הדמוקרטי. כן, אני יודע שיש 1,001 ספינים שאפשר להרכיב על זה כדי לגרום לזה להיראות אחרת. אבל זאת המציאות לאשורה. לעומת זאת שופטים שבוחרים שופטים, קיים בהרבה פחות מדינות.
כלומר לא כאלו ששוכבים עם זה שממנה אותם.
 

ביטניקט

Active member
מה פתאום פוליטיקאים בוחרים שופטים?
מה הפ מבינים אם שופט יותר טוב או פחות
טוב. הרי הם לא נחשפים למה שקורה בבית
המשפט מהכנסת.

שופט הוא מומחה במקצועו. כדי לבחון אם הוא
מומחה צריך שיבחנו אותו קולגות ועורכי דין בבית
המשפט. היום נטרלו את אותם קולגות ועורכי הדין.

שופטים יבחרו על ידי פוליטיקאים.
מה רוצים הפוליטיקאים מהשופטים?
כמו שקורה בכל מדינה דמוקרטית בעולם. ומדינת ישראל לא צריכה להיות שונה מכל שאר הדמוקרטיות בעולם, רק בגלל תאוות הבצע של השמאל. מי שרוצה הכל יישאר בסופו של דבר בלי כלום. פשרה פירושה שכל צד מוותר ומתפשר ואף צד לא מנצח.
 

jackie111

Well-known member
כמו שקורה בכל מדינה דמוקרטית בעולם. ומדינת ישראל לא צריכה להיות שונה מכל שאר הדמוקרטיות בעולם, רק בגלל תאוות הבצע של השמאל. מי שרוצה הכל יישאר בסופו של דבר בלי כלום. פשרה פירושה שכל צד מוותר ומתפשר ואף צד לא מנצח.
תביא בבקשה את רשימת המדינות המטומטמות שבהן פוליטיקאים בוחרים שופטים.

(כן אני יודע שבארהב זה קורה וזו עוד סיבה לא לעשות זאת. כי שם השופטים משוחדים
פוליטית. כשאדם עומד למשפט הוא יודע מה התוצאות רק לפי מי השופט.)
 

ביטניקט

Active member
תביא בבקשה את רשימת המדינות המטומטמות שבהן פוליטיקאים בוחרים שופטים.

(כן אני יודע שבארהב זה קורה וזו עוד סיבה לא לעשות זאת. כי שם השופטים משוחדים
פוליטית. כשאדם עומד למשפט הוא יודע מה התוצאות רק לפי מי השופט.)
כל מדינה דמוקרטית בעולם, תעשה גוגל. רק בישראל הדיקטטורה השיפוטית שמאלנית השולטת בוחרת את עצמה. זה לא קורה בשום מקום אחר בעולם.
 

jackie111

Well-known member
כל מדינה דמוקרטית בעולם, תעשה גוגל. רק בישראל הדיקטטורה השיפוטית שמאלנית השולטת בוחרת את עצמה. זה לא קורה בשום מקום אחר בעולם.
שאלתי את החבר שלי בAI
  • צרפת: שופטים מקצועיים מתמנים על ידי נשיא הרפובליקה בהמלצת מועצת השופטים העליונה.
  • איטליה: השופטים מתמנים על ידי מועצת השופטים העליונה שהיא גוף עצמאי.
  • ספרד: שופטים מתמנים על ידי המלך בהמלצת המועצה הכללית של הכוח השיפוטי.
  • גרמניה: בגרמניה, שופטים נבחרים על ידי ועדה מיוחדת הכוללת שופטים, עורכי דין וחברי פרלמנט. למרות נוכחות של נציגים פוליטיים בוועדה, התהליך הוא מקצועי יותר ומאפשר פחות התערבות פוליטית ישירה.
  • בריטניה: בבריטניה, הליך מינוי השופטים כולל ועדה עצמאית המורכבת בעיקר ממשפטנים. הלורד צ'נסלור (שר המשפטים) מאשר את ההמלצות, אך השפעתו מוגבלת.
  • הולנד: השופטים מתמנים על ידי המלכה או המלך לפי המלצה של המועצה הלאומית למשפטים, שמתמנה על ידי הממשלה.
  • שוודיה: השופטים מתמנים על ידי הממשלה לפי המלצה של הוועדה העליונה למשפטים.
  • נורווגיה: השופטים מתמנים על ידי המלך לפי המלצה של המועצה הלאומית למשפטים.
  • איסלנד: השופטים מתמנים על ידי נשיא הרפובליקה לפי המלצה של ועדה משפטית מיוחדת.

  • סין: השופטים מתמנים על ידי המפלגה הקומוניסטית והממשלה המרכזית. המערכת המשפטית בסין היא חלק ממערכת השליטה הפוליטית.
  • נפאל: השופטים מתמנים על ידי הנשיא לפי המלצה של המועצה הלאומית לשיפוטים.
  • יפן: השופטים בבית המשפט העליון מתמנים על ידי הקיסר לפי המלצה של הממשלה. שופטים אחרים מתמנים על ידי משרד המשפטים.
  • רוסיה: השופטים מתמנים על ידי הנשיא לפי המלצה של מועצת השופטים העליונה.
  • טורקיה: השופטים מתמנים על ידי הנשיא והמועצה העליונה של השיפוט.
  • סוריה: השופטים מתמנים על ידי הנשיא ומועצת השיפוט העליונה.
  • ירדן: השופטים מתמנים על ידי המלך לפי המלצה של המועצה העליונה לשיפוטים.
אם יש לך שאלות נוספות או אם תרצה לדעת על מדינות אחרות, אני כאן לעזור
 

ביטניקט

Active member
שאלתי את החבר שלי בAI
  • צרפת: שופטים מקצועיים מתמנים על ידי נשיא הרפובליקה בהמלצת מועצת השופטים העליונה.
  • איטליה: השופטים מתמנים על ידי מועצת השופטים העליונה שהיא גוף עצמאי.
  • ספרד: שופטים מתמנים על ידי המלך בהמלצת המועצה הכללית של הכוח השיפוטי.
  • גרמניה: בגרמניה, שופטים נבחרים על ידי ועדה מיוחדת הכוללת שופטים, עורכי דין וחברי פרלמנט. למרות נוכחות של נציגים פוליטיים בוועדה, התהליך הוא מקצועי יותר ומאפשר פחות התערבות פוליטית ישירה.
  • בריטניה: בבריטניה, הליך מינוי השופטים כולל ועדה עצמאית המורכבת בעיקר ממשפטנים. הלורד צ'נסלור (שר המשפטים) מאשר את ההמלצות, אך השפעתו מוגבלת.
  • הולנד: השופטים מתמנים על ידי המלכה או המלך לפי המלצה של המועצה הלאומית למשפטים, שמתמנה על ידי הממשלה.
  • שוודיה: השופטים מתמנים על ידי הממשלה לפי המלצה של הוועדה העליונה למשפטים.
  • נורווגיה: השופטים מתמנים על ידי המלך לפי המלצה של המועצה הלאומית למשפטים.
  • איסלנד: השופטים מתמנים על ידי נשיא הרפובליקה לפי המלצה של ועדה משפטית מיוחדת.

  • סין: השופטים מתמנים על ידי המפלגה הקומוניסטית והממשלה המרכזית. המערכת המשפטית בסין היא חלק ממערכת השליטה הפוליטית.
  • נפאל: השופטים מתמנים על ידי הנשיא לפי המלצה של המועצה הלאומית לשיפוטים.
  • יפן: השופטים בבית המשפט העליון מתמנים על ידי הקיסר לפי המלצה של הממשלה. שופטים אחרים מתמנים על ידי משרד המשפטים.
  • רוסיה: השופטים מתמנים על ידי הנשיא לפי המלצה של מועצת השופטים העליונה.
  • טורקיה: השופטים מתמנים על ידי הנשיא והמועצה העליונה של השיפוט.
  • סוריה: השופטים מתמנים על ידי הנשיא ומועצת השיפוט העליונה.
  • ירדן: השופטים מתמנים על ידי המלך לפי המלצה של המועצה העליונה לשיפוטים.
אם יש לך שאלות נוספות או אם תרצה לדעת על מדינות אחרות, אני כאן לעזור
באמת יפה מצידך שלא הבאת את כל המדינות הדיקטטוריות בעולם אלא הסתפקת רק בחלקן. והמלצה זו לא בחירה. להמליץ אין שום בעיה, הבעיה היא שאצלנו השופטים עצמם משתתפים בבחירה, וביחד עם לשכת עו"ד והשמאל יש להם תמיד רוב. לא משנה בכלל מי הקואליציה ומי האופוזיציה במדינה. הדבר הזה לא קורה בשום מדינה דמוקרטית (ושים לב, דמוקרטית. לא רוסיה, סין, טורקיה, סוריה) בעולם. רק בישראל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שאלתי את החבר שלי בAI
  • צרפת: שופטים מקצועיים מתמנים על ידי נשיא הרפובליקה בהמלצת מועצת השופטים העליונה.
  • איטליה: השופטים מתמנים על ידי מועצת השופטים העליונה שהיא גוף עצמאי.
  • ספרד: שופטים מתמנים על ידי המלך בהמלצת המועצה הכללית של הכוח השיפוטי.
  • גרמניה: בגרמניה, שופטים נבחרים על ידי ועדה מיוחדת הכוללת שופטים, עורכי דין וחברי פרלמנט. למרות נוכחות של נציגים פוליטיים בוועדה, התהליך הוא מקצועי יותר ומאפשר פחות התערבות פוליטית ישירה.
  • בריטניה: בבריטניה, הליך מינוי השופטים כולל ועדה עצמאית המורכבת בעיקר ממשפטנים. הלורד צ'נסלור (שר המשפטים) מאשר את ההמלצות, אך השפעתו מוגבלת.
  • הולנד: השופטים מתמנים על ידי המלכה או המלך לפי המלצה של המועצה הלאומית למשפטים, שמתמנה על ידי הממשלה.
  • שוודיה: השופטים מתמנים על ידי הממשלה לפי המלצה של הוועדה העליונה למשפטים.
  • נורווגיה: השופטים מתמנים על ידי המלך לפי המלצה של המועצה הלאומית למשפטים.
  • איסלנד: השופטים מתמנים על ידי נשיא הרפובליקה לפי המלצה של ועדה משפטית מיוחדת.

  • סין: השופטים מתמנים על ידי המפלגה הקומוניסטית והממשלה המרכזית. המערכת המשפטית בסין היא חלק ממערכת השליטה הפוליטית.
  • נפאל: השופטים מתמנים על ידי הנשיא לפי המלצה של המועצה הלאומית לשיפוטים.
  • יפן: השופטים בבית המשפט העליון מתמנים על ידי הקיסר לפי המלצה של הממשלה. שופטים אחרים מתמנים על ידי משרד המשפטים.
  • רוסיה: השופטים מתמנים על ידי הנשיא לפי המלצה של מועצת השופטים העליונה.
  • טורקיה: השופטים מתמנים על ידי הנשיא והמועצה העליונה של השיפוט.
  • סוריה: השופטים מתמנים על ידי הנשיא ומועצת השיפוט העליונה.
  • ירדן: השופטים מתמנים על ידי המלך לפי המלצה של המועצה העליונה לשיפוטים.
אם יש לך שאלות נוספות או אם תרצה לדעת על מדינות אחרות, אני כאן לעזור
וואלה משהו השתבש עם התוכנה כי לפי התשובות רוסיה, טורקיה, סוריה וירדן הן מדינות עם מערכת משפט עצמאית והדיקטטורה היחידה שבה אין רשות שופטת עצמאית היא סין.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תביא בבקשה את רשימת המדינות המטומטמות שבהן פוליטיקאים בוחרים שופטים.

(כן אני יודע שבארהב זה קורה וזו עוד סיבה לא לעשות זאת. כי שם השופטים משוחדים
פוליטית. כשאדם עומד למשפט הוא יודע מה התוצאות רק לפי מי השופט.)
גרמניה - בידי שני בתי הפרלמנט ברוב מיוחס של שני שלישים. בפועל, המפלגות מגיעות מראש להסכמים ביניהן על המועמדים - די דומה לפשרה בין לוין לסער שיצרה מצב שלנציג האופוזיציה בוועדה יש ווטו על הכול.

הונגריה - הפרלמנט ברוב מיוחס

פורטוגל - 10 שופטים נבחרים על ידי הפרלמנט ברוב מיוחס של שני שלישים, ו-3 שופטים נוספים נבחרים בידי שופטי בית המשפט לחוקה עצמם

אורגוואי - הפרלמנט ברוב מיוחס

קוסטה ריקה - הפרלמנט ברוב מיוחס

כף ורדה - הפרלמנט ברוב מיוחס

שוויץ - השופטים נבחרים ברוב רגיל על ידי שני בתי הפרלמנט. סינון המועמדים נעשה באמצעות ועדה פרלמנטרית שבה נציגות פריטטית של המפלגות בפרלמנט. אף שלכאורה ניתן בכך כוח לקואליציה לבחור את השופטים, למעשה לא זה מצב הדברים. בשווייץ ישנו מנהג חזק שלפיו נדרש ייצוג של כל המפלגות בכל מוסדות המדינה, לרבות בבתי המשפט. לכן הפרלמנט בוחר את השופטים לפי שיטה זו של ייצוג כל המפלגות, מתוך מסורת של שיתוף פעולה בין המפלגות והסכמה פוליטית.

ארצות הברית - נשיא המדינה (שנבחר עצמאית) באישור הסנאט ברוב רגיל. השופטים ממונים לכל ימי חייהם, ולפיכך הם שולטים לרוב במועד פרישתם.

בלגיה - הממשלה ממנה מועמד מתוך רשימה של שני מועמדים שמציעים שני בתי הפרלמנט ברוב מיוחס. לפי מנהג, המפלגות מחלקות ביניהן את המינויים לפי יחסי הכוחות הפוליטיים.

מקסיקו - ראש הרשות המבצעת בשיתוף הסנאט.

צ'כיה - נשיא המדינה, שאינו ראש הרשות המבצעת אבל נבחר בבחירות כלליות, ממנה את שופטי בית המשפט לחוקה, באישור הסנאט, ברוב רגיל.

סלובקיה - נשיא המדינה, שאינו ראש הרשות המבצעת אך נבחר בבחירות כלליות, בשיתוף הפרלמנט.

סלובניה - השופטים נבחרים על ידי הפרלמנט ברוב מוחלט בהתאם להמלצת נשיא המדינה, שאינו ראש הרשות המבצעת אך נבחר בבחירות כלליות. נשיא בית המשפט נבחר על ידי שופטי בית המשפט המכהנים מקרבם.

יפן - נשיא בית המשפט העליון ושופטיו נבחרים על ידי הממשלה (וממונים במינוי טקסי על ידי הקיסר). לאחר מכן, בבחירות הכלליות הראשונות שלאחר מינויו של שופט, תלוי המשך כהונתו בכך שלא הצביע רוב המשתתפים בבחירות בעד הדחתו (אף שבפועל אף שופט לא הודח בבחירות). במילים אחרות, ביפן אומנם הממשלה בוחרת בעצמה את השופטים, אולם נקבע בה מנגנון נוסף (חריג יחסית לבתי משפט עליונים) של אשרור הבחירה באמצעות קול הבוחר.

צרפת - המועצה מורכבת מנשיאי צרפת בעבר ומחברים נוספים, המתמנים באופן הזה: 3 חברים בידי הנשיא, 3 חברים בידי יו"ר הסנאט (הבית העליון של הפרלמנט), ו-3 חברים נבחרים על ידי נשיא האספה הלאומית (הבית התחתון של הפרלמנט). כולם לאחר שרוב מיוחס בוועדות בית המחוקקים רשאי לדחות את המינוי.

אוסטריה - הממשלה בוחרת 11 שופטים (נשיא בית המשפט, סגנו, 6 שופטים מכהנים ו-3 שופטים מחליפים למקרה שהשופטים המכהנים נעדרים בעקבות מחלה או ניגוד עניינים), ובתי הפרלמנט בוחרים 9 שופטים (6 שופטים מכהנים ו-3 שופטים מחליפים). בפועל, בדרך כלל שופטים אלו מייצגים חלוקה מאוזנת בין שתי המפלגות המרכזיות במדינה. איזון זה מבטיח למעשה את האיזון בבית המשפט, ללא קשר לזהות המפלגה השלטת.

לטביה - 3 שופטים מוצעים על ידי לפחות 10 חברי פרלמנט, 2 שופטים מוצעים על ידי הקבינט, ו-2 שופטים מוצעים על ידי בית המשפט העליון – כל ה-7 נבחרים באישור הפרלמנט.

ליטא - 3 שופטים לפי הצעת יו"ר הפרלמנט; 3 שופטים לפי הצעת נשיא המדינה (שאינו חלק מהרשות המבצעת); ו-3 שופטים לפי הצעת נשיא בית המשפט העליון – כולם נדרשים לאישור הפרלמנט.

איטליה - מתוך 15 השופטים בבית המשפט לחוקה, נשיא המדינה בוחר 5 שופטים (הנשיא הוא ראש המדינה, ואינו ראש הרשות המבצעת), שני בתי הפרלמנט בוחרים 5 שופטים ברוב של שני שלישים, והרשות השופטת בוחרת 5 שופטים.

ספרד - 8 שופטים נבחרים בידי הרשות המחוקקת ברוב מיוחס של 60% (4 בידי כל בית פרלמנט), 2 שופטים בידי הממשלה, ו-2 שופטים בידי מועצת הרשות השופטת.

דרום קוריאה - 3 בידי ראש הרשות המבצעת, 3 בידי הפרלמנט, 3 בידי נשיא בית המשפט העליון, שנבחר על ידי נבחרי ציבור.

צ'ילה - 3 בידי ראש הרשות המבצעת, 3 בידי בית המשפט העליון, 4 בידי הפרלמנט.

נרווגיה - הרשות המבצעת על סמך המלצה בלתי מחייבת על 3 מועמדים של ועדה שבה רוב לאנשי מקצוע (3 שופטים, עו"ד ומשפטן מהמגזר הציבורי, וכן 2 נציגי ציבור ללא רקע משפטי) ולאחר חוות דעת של נשיא העליון.

אסטוניה - נשיא בית המשפט העליון נבחר בידי הפרלמנט (בהצבעה חשאית וברוב רגיל) על פי הצעת נשיא המדינה (שאינו ראש הרשות המבצעת); הפרלמנט ממנה בהצבעה חשאית וברוב רגיל את יתר שופטי בית המשפט העליון, על פי הצעת נשיא בית המשפט העליון. כלומר: לנשיא העליון סמכות וטו על מינוי השופטים, מלבד על המינוי שלו. בטרם נשיא בית המשפט העליון מציע מועמד, הוא מתייעץ עם יתר שופטי בית המשפט העליון ועם מנהל בתי המשפט.

מלטה - נשיא בית המשפט על ידי נשיא המדינה (בעל סמכות טקסית בעיקרה) לפי החלטה של בית הנבחרים ברוב של שני שלישים. השופטים האחרים על ידי הנשיא לפי המלצה מחייבת של הוועדה לבחירת שופטים, המורכבת מנשיא בית המשפט העליון, 2 שופטים מבית המשפט העליון שנבחרים על ידי שופטי בית המשפט העליון, שופט מבתי המשפט האחרים שנבחר על ידי שופטי בתי המשפט האחרים, מבקר המדינה, נציב קבילות הציבור ויו״ר לשכת עורכי הדין.

 

marabo

Well-known member
מה פתאום פוליטיקאים בוחרים שופטים?
מה הפ מבינים אם שופט יותר טוב או פחות
טוב. הרי הם לא נחשפים למה שקורה בבית
המשפט מהכנסת.

שופט הוא מומחה במקצועו. כדי לבחון אם הוא
מומחה צריך שיבחנו אותו קולגות ועורכי דין בבית
המשפט. היום נטרלו את אותם קולגות ועורכי הדין.

שופטים יבחרו על ידי פוליטיקאים.
מה רוצים הפוליטיקאים מהשופטים?
נכון, עדיפה השיטה היום שחבר מביא חבר
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מה פתאום פוליטיקאים בוחרים שופטים?
מה הפ מבינים אם שופט יותר טוב או פחות
טוב. הרי הם לא נחשפים למה שקורה בבית
המשפט מהכנסת.

שופט הוא מומחה במקצועו. כדי לבחון אם הוא
מומחה צריך שיבחנו אותו קולגות ועורכי דין בבית
המשפט. היום נטרלו את אותם קולגות ועורכי הדין.

שופטים יבחרו על ידי פוליטיקאים.
מה רוצים הפוליטיקאים מהשופטים?
תמיד פוליטיקאים בחרו שופטים. ובכל מקרה מפסיקות בג"צ נראה שהבסיס הוא הדעה הפוליטית של השופט ולא החוק. גם בדעות הרוב וגם בדעות המיעוט, השופטים בכובע של שופטי בג"צ בדרך כלל פוסקים בהתאם לאג'נדה מהבית.
 

דגלמנגל

Well-known member
מה פתאום פוליטיקאים בוחרים שופטים?
מה הפ מבינים אם שופט יותר טוב או פחות
טוב. הרי הם לא נחשפים למה שקורה בבית
המשפט מהכנסת.

שופט הוא מומחה במקצועו. כדי לבחון אם הוא
מומחה צריך שיבחנו אותו קולגות ועורכי דין בבית
המשפט. היום נטרלו את אותם קולגות ועורכי הדין.

שופטים יבחרו על ידי פוליטיקאים.
מה רוצים הפוליטיקאים מהשופטים?
אלה לא סתם פוליטיקאים, שרוצים לבחור את השופטים, אלא כאלה, שרובם נמצאים תחת חקירה
ושהעומד בראשם נתון כעת במשפט, ב-3 תיקים פליליים.

ההגבלה לגבי התערבות ביהמ"ש בחקיקה, בתחומים מסוימים, באה, במקרה או שלא במקרה, בסמוך
להצעת החוק של טלי טרלללי, להפוך את הכנסת לעיר מקלט מפני חקירה והעמדה לדין של ח"כים.
הבדיקה, של כל חקיקה, מהבחינה המשפטית, נחוצה, בגלל שאין בישראל חוקה, שמראש מגבילה
את הממשלה מפני נגיעה בתחומים מסויימים וניסיון לשנות ולרוקן מתוכן סעיפים, שנכללו בה.

לפני שבאים לדון, בזכותם, או אי-זכותם של פוליטיקאים, לבחור את השופטים בישראל, יש לעמוד על
כך, שהממשלה שתממש את הזכות הזאת, לא תהיה חבורת העבריינים, שמנהלת לנו את המדינה כיום.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אלה לא סתם פוליטיקאים, שרוצים לבחור את השופטים, אלא כאלה, שרובם נמצאים תחת חקירה
ושהעומד בראשם נתון כעת במשפט, ב-3 תיקים פליליים.

ההגבלה לגבי התערבות ביהמ"ש בחקיקה, בתחומים מסוימים, באה, במקרה או שלא במקרה, בסמוך
להצעת החוק של טלי טרלללי, להפוך את הכנסת לעיר מקלט מפני חקירה והעמדה לדין של ח"כים.
הבדיקה, של כל חקיקה, מהבחינה המשפטית, נחוצה, בגלל שאין בישראל חוקה, שמראש מגבילה
את הממשלה מפני נגיעה בתחומים מסויימים וניסיון לשנות ולרוקן מתוכן סעיפים, שנכללו בה.

לפני שבאים לדון, בזכותם, או אי-זכותם של פוליטיקאים, לבחור את השופטים בישראל, יש לעמוד על
כך, שהממשלה שתממש את הזכות הזאת, לא תהיה חבורת העבריינים, שמנהלת לנו את המדינה כיום.
עבריין הוא רק מי שכבר הורשע, לא מי שנחקר ולא מי שעומד למשפט.
 

דגלמנגל

Well-known member
עבריין הוא רק מי שכבר הורשע, לא מי שנחקר ולא מי שעומד למשפט.
לגבי הנשפט הראשי, הוא איננו מכחיש, הוא אומר: לא זוכר, לא יודע, לא אמרו לי, אבל מתעלם מהעובדה, שזה
חלק מתפקידו; כן להתעניין ולחקור ולדעת. קשה לייחס אמינות, למי שמנהל את חייו בשכל ושולט בכל הפרטים,
כאשר לפתע פתאום הופך את עורו ומתנהג כאילו הרגע התעורר מאיזו קומה ו"לא מבין" למה הוא בכלל נמצא שם.
 

ביטניקט

Active member
לגבי הנשפט הראשי, הוא איננו מכחיש, הוא אומר: לא זוכר, לא יודע, לא אמרו לי, אבל מתעלם מהעובדה, שזה
חלק מתפקידו; כן להתעניין ולחקור ולדעת. קשה לייחס אמינות, למי שמנהל את חייו בשכל ושולט בכל הפרטים,
כאשר לפתע פתאום הופך את עורו ומתנהג כאילו הרגע התעורר מאיזו קומה ו"לא מבין" למה הוא בכלל נמצא שם.
הוא נמצא שם רק בגלל ששי ניצן השמאלני העלוב ומנדלבליט המושחת מפרשת הרפז ששי ניצן השמאלני תופס אותו בגרונו, כלשונו, תפרו לו תיק, שמאז ועד היום הלך והתפורר ולא נשאר ממנו כלום ושום דבר רציני מכל מה ששני המושחתים הללו ניסו לייחס לו.
 

דגלמנגל

Well-known member
הוא נמצא שם רק בגלל ששי ניצן השמאלני העלוב ומנדלבליט המושחת מפרשת הרפז ששי ניצן השמאלני תופס אותו בגרונו, כלשונו, תפרו לו תיק, שמאז ועד היום הלך והתפורר ולא נשאר ממנו כלום ושום דבר רציני מכל מה ששני המושחתים הללו ניסו לייחס לו.
שומדבר לא התפורר. זה שקר, שמופץ בדפי המסרים, לטובת כרותי האונה המצויים.
 

ביטניקט

Active member
שומדבר לא התפורר. זה שקר, שמופץ בדפי המסרים, לטובת כרותי האונה המצויים.
שופטי בג"צ עצמם כבר פסלו את רוב ההאשמות הכבדות המיוחסות לו. כך שהשמאל יכול לשכוח מזה שיראה את נתניהו נלקח למאסר כבול באזיקים.
 
למעלה