הקטע התשיעי יצא לדרך והעולם שותק

יתפסו, ותהיה מיד עוד בריחה...

שלא תתפס. רוכב של קלאסיקות ינצח היום. או מנצ'וב.
 
האם קופידיס רוצים ספרינט?

מדי פעם רואים רוכב של קופידיס בקדמת הפלוטון. לדעתי, הם שם בשביל להפריע ולפגוע בקצב של הרדיפה. הם שלחו את קספר לקחת את הנקודות במיאוץ הביניים האחרון כדי למנוע אותם ממקיואן והאחרים שיש להם יתרון על אוגריידי בספרינט רגיל. הם לא רוצים, לדעתי כמובן, שהבריחה תתפס כי המקומות הראשונים מקבלים הרבה יותר נקודות. בקיצור, עדיף להם שמקיואן יגיע שלישי ולא ראשון
 

Mont Ventoux

New member
קופידיס - לא נראה שהם שם כדי להפריע

נכון, בספרינטים הם שלחו פעם את טומבק ופעם את קספר וזה מעיד על משהו, אבל אולי או'גריידי החליט שהוא מעדיף לשמור את הכוחות לסוף. לעומת זאת דומינה ניסו ליצור קצת בלגאן במרדף.
 

eliavt

New member
בועז הבעיה היא שכל יום הוא

מרגיש שהוא יכול - ומה יוצא לי מזה 0 נקודות במשחק הפנטזיה - וזה אחרי שהוא הביא לי את הפולאר שנה שעברה
אליאב
 

yosefrat

New member
לא שאני מבין ןצופה גדול בטור

אבל הסיום שראיתי עכשיו היה מדהים
 

shiri 80

New member
אפשר בבקשה עוד פינישים כאלה?

שמישהו יישלח לאוגריידי מקיוואן וכל השאר הודעה ממני שכן ירבו סיומים כאלה . חח אני אף פעם לא מצליחה להבין את זה . שעה הברחנים יושבים קדימה ובסוף בפינינד אין להם כוח . לא עדיף להיצמד לפלוטון ולברוח בשלב מאוחר יותר או שהם לא מאמינים שזה אפשרי ?
 
אני מאמין שהם בעצם ידעו שיתפסו

אותם, וכל המטרה בבריחה (לפי דעתי..) הייתה: *לאמץ את הפלוטון (?). *לצבור "קילומטרז' בריחה"... הסיום היום היה מדהים...איך תפסו אותם- ואיך מקאיוון לקח את זה כמו שצריך.
 
לא מבין את המטרות שהצגת...

שניהם לא מתמודדים על "הרוכב האגרסיבי" והפלוטון היה מתאמץ כך או אחרת. שני רוכבים שנתפסים בחמישים המטרים האחרונים לא זוכים לקרדיט על כך שרצו לנצח? הם היו הכי קרובים שאפשר. כל הכבוד, אגב, לשון קלי. מי שלא אמר לעצמו "האירי כנראה שתה יותר מדי" כשהוא אמר שהם לא יתפסו, שייקום. העובדה שהם נתפסו בסוף לא סותרת את מה שכתבתי.
 
הערה: כל השטויות שרשומות למעלה

הן דעתי בלבד, והיא דעה שדי לא מביעה הרבה ידע
 
הם כל כך לא האמינו שיתפסו אותם

עד שב- 500 המטרים האחרונים הם שיחקו במשחק כזה של "מי יוביל את מי" ועד שהם הבינו שהדבוקה בולעת אותם כלוויתן את דני הם לא התעוררו.
 
אין ספק. המבטים הללו לפני...

שהכביש החל להתפתל עלו להם בניצחון. הנה דילמה: מתי להפסיק לעבוד ביחד? אני לא בטוח שזה היה משום שחשבו שהם ינצחו, או שהתחילה להתגנב לראשם המחשבה מי מהם ינצח. כשזה מגיע מוקדם מדי, והפלוטון נושף בעורפך, אתה תשלם.
 

shiri 80

New member
סליחה אבל הם מטומטמים או מה ?

בטיני וזה שלא התחשק לו ביום ראשון הם לא דוגמא טובה אבל אני חושבת שעד כה לא היה אחד שהוביל בקב בריחה ולקח את הקטע - זה תמיד יוצא שהפלוטון תופס אותם אז למה לא לשבת במרכז הפלוטון להמנע מהרוח ולקראת הסוף להאיץ? הרי היום לא היו קטעי פאבה וכאלה (לפחות מהרגע שאי נכנסתי הביתה) ולא ירד גשם ... זה להיות שאנן קצת לא ? או שזה בעצם הגימיק ?
 

Mont Ventoux

New member
הפלוטון לא תמיד תופס

קטע 5 - ל.א. היה בצהובה והפוסטלים לא חשבו להתאמץ כדי לשמור עליה. הבריחה ניצחה (או'גריידי). כתוצאה, ווקלר, חבר בבריחה קיבל את החולצה הצהובה ובנתיים הוא מצליח לשמור עליה. קטע 7 - בריחה של הק"מ האחרונים. הפלוטון כבר היה מותש מידי, הבורחים מנצחים (פוצאטו). אבל חוץ מזה, יש גם מצב שאחרי מאמץ קשה ומתמשך שיקול הדעת ברגעים האחרונים הוא לא בהכרח שלאגר. לא תמיד הרוכבים הם מספיק חכמים ולא תמיד הם מספיק מנוסים בשביל לעשות את ההחלטה הנכונה, ואולי אפשר לומר גם אותו דבר על המנהלים שלהם. אבל אסור לשכוח גם את אלמנט המזל. לפעמים עושים הכל נכון אבל אין מזל.
 
הפלוטון נתן היום לברוח רק למי

שהיה ניתן להניח שיוכלו גם לתפוס אותו. כמו שאמרו לפני ב-40 ק"מ הראשונים ניסו הרבה רוכבים לברוח וכנראה שהבריחות הללו נראו ל-USPS מאיימות מדי. אולי בגלל שהיו מעורבים בהם גם רוכבים כמו שבאנל ורוג'רס שיכולים בסיטואציות מסוימות לאיים על הדרוג הכללי וגם בגלל שאולי הם חששו מבלגן בקטע והעדיפו קטע שגרתי כמו שבאמת היה. רק כאשר יצאו 2 רוכבים שלא נחשבים לכוכבים גדולים הפלוטון ויתר. יש גם חשיבות למספר הרוכבים בבריחה. לשני רוכבים קשה מאוד לרכוב יום שלם בבריחה ולנצח. ל-8 רוכבים בבריחה יש סיכוי הרבה יותר טוב. בימים האחרונים, מאז שווקלר עם הצהובה יש גם חלוקת עבודה בפלוטון. בחצי הראשון של הקטע הקבוצה של ווקלר מובילה את הפלוטון ובחצי השני הקבוצות של הספרינטרים עושות את העבודה. כולם מרוצים מהסידור הזה חוץ מהבורחים המסכנים. הפלוטון גם מחשב בדיוק די גדול את תזמון תפיסת הבריחה. הקבוצות של הספרינטרים מעדיפות שהבריחה תתפס רק בק"מ האחרונים כי בד"כ מיד עם תפיסת הבריחה יש התקפות חדשות ואז צריך כבר לרדוף אחרי רוכבים שהם יותר רעננים מהבורחים העייפים. כל הדברים שאמרתי הם בהכללה ויש, לשמחתנו, הרבה יוצאים מהכלל.
 

shiri 80

New member
קחלומטרז בריחה ?

צוברים אותו בשביל הבחירה של הקבוצה האגרסיבית או איך שלא יקראו לזה ? אחלה של פיניש אבל אני לא מבינה למה להתאמץ חצי דרך ככה . האם אימוץ הפלוטון נועד כדי להתיש את הרוכבים ? כדי שלאחרים אחכ יהיה יותר קל בפיניש? אשמח לקצת הבהרות או קישור על כל הטקטיקות האלה ....
 
למעלה