הקפאת זרע.... מי יודעת?

תוליק, איזה כיף!!!!!!

אם הייתי גרה בקיבוץ, כנראה היה יותר קל, יותר טוב... איזה כייף לך.... לגבי השרשרת, אנחנו כבר בעמוד 2, אוטוטו עוברים לארכיון. אבל אולי אפשר לשלב את השרשרת הזו איכשהו בשרשרת חדשה באיזושהי הודעה מסויימת שתתאים. האמת לא יודעת... שבוע טוב לך!! (וגם לבאאבו ולשמש קטנה ואם יש עוד מי שהגיע לכאן, כן, גם לך) ממני ד.
 
שלום לך שמש קטנה....

יופי לנו שעוד מישהי הצטרפה למחתרת הקטנה שלנו, אל תגלי לזלדה...
.. גם גם אצלי יש הרבה מה לכתוב, לכן גם בגלל שלי אין זמן, אני כל הזמן כותבת קצת (אבל עכשיו יש לי קצת יותר זמן) ובאמת חשבתי, מה נעשה כשנגיע לארכיון.. ולא אני לא מתכוונת שאני נגד הקב"ה, פשוט נגד המקווה, למרות שתוליק וקצת באאבו קצת שכנעו אותי שזה טוב, אבל עד אתמול. כן עד אתמול, כי אתמול טבלתי במקווה והבלנית שאלה על העדים (שיש לי איתם בעיה....ועכשיו בעיה יותר מעצבנת, כי גיליתי שצריך פעמיים ביום לבדוק, בבוקר ולפני החשיכה, ואני חשבתי רק לפני החשיכה...) ובגלל שאמרתי לה שלא הקפדתי, היא התקשרה לרב ושאלה אותו ונאמר לי שאני יכולה רק לטבול, ללא הברכות, כנראה שזה בגלל ברכה לבטלה. אז מסתבר שאני צריכה וחייבת ושוב חייבת את העדים. נו שויין, איך אומרים, המתחיל במצווה אומרים לו גמור... טוב זהו לבינתיים... ד.
 

תוליק

New member
איזה כלבה!!!

תשמעי חמודה. אני לא אומרת. הדין הוא באמת להשתמש בעדים, בוקר וערב ואין מה לעשות. מצד שני עד שלא תרגישי שאת מסכימה לעשות את זה מרצונך (אני לא כותבת בנפש חפצה כן?) אל תגידי לה שלא השתמשת בעדים!!! היא רק בלנית, לא חייבת לדעת הכל. אני לא זוכרת אם כתבתי את זה אבל היה לי סיוט שהבלנית לא נותת לי לטבול. אין דבר כזה. אם את רוצה לטבול זזו זכותך המלאה!!! ממש הרגיז אותי לשמוע. עכשיו שאלה - איך את יודעת מתי לטבול אם את לא משתמשת בעדים? הרי את לא יודעת באיזה יום את טובלת אם את לא עושה הפסק. יו איך אני כועסת עליה. לפעמים הן מרגישות כל כך מלאות כוח מה"מעמד" הגבוה שלהןבתור בלניות. בחיי שזה מקומם (ושוב כמובן שצריך להשתמש בעדים - אבל ככה בדיוק לדעתי מרחיקים אנשים מקיום מצוות) אם את גרה במרחק נסיעה ממני אני מוכנה שתבואי מעכשיו לטבול בקיבוץ. יפה ומטופח פה (וגם נקי מי כמוני יודעת - אני המנקה כזכור) ותוכלי לעשות כל מה שבראש שלך - כמעט.
 
תוליק החמודה... ../images/Emo24.gif

את באמת משהו מיוחד
אני יודעת מתי לטבול, לפי הספירה, 5 ימים של מחזור + 7 ימים נקיים = 12 יום, כיוון שאצלי הביוץ (מרגישה מאוד את הכאבים, לכן אני יודעת) הוא לאחר 12 יום (בערך, כי הכאבים הם קודם). וכן, זה נכון לגבי זה שמרחיקים מהמצוות, היתה איתי עוד מישהי, מבוגרת יותר, לדעתי בסביבות ה- 40 וכשהיא גם שאלה אותה, היא טענה שזה לא נוח לעשות את הבדיקה והיא אף פעם לא עשתה את הבדיקה, תארי לך, כבר שנים של נישואין וטבילות וכאילו אף פעם לא נחשב?! היא אמרה לה (ממש בפנים) שדבר כזה מרחיק אותה... גם אני וגם היא אמרנו, שכן כאשר אנו בשירותים (נוטלות שתן) ומנגבות, רואים אם יש דם או לא.. באמת הלוואי ויכולתי לטבול בקיבוץ, אני בטוחה מאוד מאוד שנקי, כי אם את מנקה כמו שאת חמודה, בטוח שזה נקי.... אבל לאחר הטבילה אנחנו (אני ובעלי) נוסעים הביתה - (המקווה ליד הבית של אמא שלי - 20 דקות נסיעה ממני) וכבר ערב ולנוח וכו´, אבל תודה תודה, יש לי כל כך הרבה חודשים ושנים לטבול, מי יודע, אולי.... אבל החלטתי לנסות בכל זאת לזכור להשתמש בעדים. נראה אם ילך לי. תודה לך
ד.
 

תוליק

New member
אני לא מנסה לשכנע אותך

אבל חשוב לי להסביר שלפעמים יש דם גם אחרי 5 ימים - ואז זה לא שבעה ימים מלאים של נקיים. לכן יש הפסק טהרה. אני מציע לך אם את רוצה להתחיל - להתחיל בהפסק כי זה ממש חשוב. בלי זה - באמת אסור לטבול עם ברכה. ז"א הכי חשוב זה ההפסק, בדיקה ביום הראשון בבוקר וביום האחרון לפני השקיעה. בדיעבד זה עובר. כל הבדיקות הנוספות גם הן חובה אבל אם שוכחים או לא עושים כתוצאה מאילוץ - זה "עובר". וודאי שאחרי טבילה הולכים הביתה. תעשי חשבון אם תרצי לדעת איפה אני גרה - תשלחי לי מייל ל- [email protected] ואני אגיד לך איפה זה. מי יודע בסוף יסתבר שאנחנו קרובות
 
למעלה