הקריאה לסרב להתנדב שקולה לסרב לשרת

yoavtzur

New member
אז עברנו לשלב ההשמצות?

ההיפך הוא הנכון,זה לא חשוב מה האנשים שהיו איתו בלחימה טענו,זה חשוב מה אלי גבע-גיבור ישראל-טען,מצפון זה דבר אישי. סליחה,אבל אולי לא שמת לב,אני קורא לסירוב כללי!! כולל סירוב של החיילים!! רק סירוב יביא שינוי!
 

raffi5

New member
אין כאן השמצות רק היסטוריה רלוונטית

וכפי שטענת בעצמך, אתה בעצם קורא לסרבנות כללית של חיילים ומפקדים. מכאן ואילך, הפכת "לא רלוונטי".
 
כלל לא מדובר על סרוב!!!

רפי, על מה אתה מדבר? קראת בכלל על מה מדובר? תנועת בלת"מ אינה תנועה הקוראת להשתמתות - להיפך, כוונתה לחזק את מערך המילואים! כלל לא מדובר על סרבנות לשרות או התנדבות ליחידה זו או אחרת! הענין הוא - שאנו שעדיין עושים מילואים - צריכים לעשות מעשה שכן ללא מעשים לא מתייחסים אלינו (ההם שם למעלה). ואם לא נעשה כלום אז תמשך ההתפוררות (עליה חדה במספר המילואמניקים העריקים...). מדובר על כך שנפסיק להתנדב לימי מילואים חריגים ולצווים לא חוקיים אשר הינם מעבר להוראת החוק. זוהי זכותנו הלגיטימית!! התנועה, לפי כל פרסומיה קןראת לשמירת החוק!!
 

raffi5

New member
סרוב להתנדבות של מפקד = השתטמות

תקנות של "זכויות חייל המילואים" חוברו בכדי להיטיב עם חייל המילואים. אולם, מרגע שבחרת להיות מפקד, החובות שלך כלפי פקודיך קודמים לזכויות האישיות שלך. בנוסף, יש לך גם מחוייבות כלפי המערכת. מה לעשות, אבל הבחירה שלך להיות מפקד אינה חובה, אבל אם בחרת בה, היא מחייבת. במדינה דמוקרטית, זכותך להיאבק בכל דרך חוקית. אולם, מכיוון שמדובר במערכת צבאית, יש לך קוד אתי ומוסרי שהוא חמור יותר מהחוק. ומכיון שאתה אחראי לחייהם של הפקודים שלך ובתקופת מלחמה האחריות הזו קשה במיוחד, עליך לעשות את המקסימום על מנת להבטיח את יכולתם לעמוד במשימות ולהחזיר אותם הביתה בשלום. בקריאה לסרב להתנדב, אתה "מקריב" את החובה שלך המיידית כלפי החיילים עבור המאבק. זו בפירוש השתמטות שלך מחובתך כמפקד בצבא.
 

yoavtzur

New member
סירוב להתנדבות-קריאה של פחדנים!

מי שקורא לא להתנדב אינו שונה ממי שקורא לסרב! אני קורא לסרב ללא סייגים! רק כך נשנה את המצב. לא איכפת לי שיוקיעו אותי באופן אישי אם זה מה שישנה את המצב הנורא מערך המילואים. אתם מסתתרים מאחורי ססמאות,כמובן שקריאה לסרבנות על מנת למנוע קריסת מערך המילואים אינה דומה לקריאה לסרבנות פוליטית,שאותה יש להוקיע מכל וכל.
 
למעלה