מיקום מצויין?
מה כביש 6 עוזר לבסיס שכזה? חיילים שהמשכורת שלהם לא עולה על 350 שקל בחודש ייסעו ברכב שאין להם בכביש אגרה?
וכביש 1? גם ככה סתום בשעות הפעילות של הבסיס. אתה רוצה לסתום אותו עוד יותר?
ומעבר לזה, הם לא קרובים מספיק בשביל להחשב קרובים. מה זה עוזר לחיילים שהם נוסעים 2.5 ק"מ מהבסיס? הם ירדו באמצע כביש ראשי ויתחילו ללכת?!
גם ככה אם הם לוקחים אוטובוס (בין אם הוא עובר בכביש 1 ובין אם לא), הוא יגיע קודם לתחנה המרכזית בלוד (שלא קיימת עדיין ושלא תבנה ליד הבסיס הזה) ורק משם מאות חיילים ייסעו לבסיס.
אני לא יודע מתי אתה היית חייל, אני הייתי עד לפני 5 שנים. בסיס האיסוף בבאר שבע נמצא ב"מחנה נתן". לשם מגיעים כל החיילים שנוסעים ביום ראשון לבסיסי הדרום, כלומר עשרות אלפי חיילים. מחנה נתן נמצא כ-100 מטר מכביש ראשי ו-3.5 ק"מ קו אווירי מהתחנה המרכזית של ב"ש. יוצא מהתחנה המרכזית למחנה נתן אוטובוס יחיד כל 15 דקות (לא של אגד, של הצבא. אין לאגד קו שעובר שם). הצפיפות שנגרמת מהפתרון המדהים של המדינה לחיילים גורמת לכל חייל לשלם חמישה שקלים למונית ספיישל שתיקח אותו לבסיס.
הפתרון שיש לחיילים בב"ש הוא לא טוב, אבל סביר... אפשר להתמודד איתו. אי אפשר לזוז ביום ראשון בתחנה המרכזית, אבל זה רק ראשון...
מה יקרה עם הבסיס הזה? לחיילים אסור לנסוע ברכבת בראשון, כלומר 11,000 חיילים יגיעו לבסיס הזה באוטובוסים בערך באותה שעה ביום ראשון ללוד. איפה תקלוט אותם? איך תעמוד בעומס? זה 220 אוטובוסים!
ומה יהיה בהמשך השבוע? נניח ורק 75% יגיעו ברכבת... נשארת עם קצת יותר מ-2,700 חיילים שצריכים מעל ל-55 אוטובוסים בדיוק באותה השעה... אז גם הם ישלמו כל יום 5 שקלים למונית ספיישל? שליש מהמשכורת שלהם תלך על מוניות?
בסיס בסדר גודל כזה צריך להבנות על ציר יחסית ראשי (לא ראשי כמו כביש 1 או 6) כדי שיהיו להם כמה קווי אוטובוס שונים שעוברים בציר הזה בלאו הכי, שנמצא בין לפחות שתי תחנות מרכזיות כדי שלא כל החיילים ייתרכזו במקום אחד, ואם הוא גם נמצא ליד תחנת רכבת, אז מה טוב.
מצטער שאני חופר, אבל באמת נראה לכולכם שהמיקום של הבסיס הזה הוא טוב? אני רואה דברים שלא באמת שם? אני שואל ברצינות...
מה כביש 6 עוזר לבסיס שכזה? חיילים שהמשכורת שלהם לא עולה על 350 שקל בחודש ייסעו ברכב שאין להם בכביש אגרה?
וכביש 1? גם ככה סתום בשעות הפעילות של הבסיס. אתה רוצה לסתום אותו עוד יותר?
ומעבר לזה, הם לא קרובים מספיק בשביל להחשב קרובים. מה זה עוזר לחיילים שהם נוסעים 2.5 ק"מ מהבסיס? הם ירדו באמצע כביש ראשי ויתחילו ללכת?!
גם ככה אם הם לוקחים אוטובוס (בין אם הוא עובר בכביש 1 ובין אם לא), הוא יגיע קודם לתחנה המרכזית בלוד (שלא קיימת עדיין ושלא תבנה ליד הבסיס הזה) ורק משם מאות חיילים ייסעו לבסיס.
אני לא יודע מתי אתה היית חייל, אני הייתי עד לפני 5 שנים. בסיס האיסוף בבאר שבע נמצא ב"מחנה נתן". לשם מגיעים כל החיילים שנוסעים ביום ראשון לבסיסי הדרום, כלומר עשרות אלפי חיילים. מחנה נתן נמצא כ-100 מטר מכביש ראשי ו-3.5 ק"מ קו אווירי מהתחנה המרכזית של ב"ש. יוצא מהתחנה המרכזית למחנה נתן אוטובוס יחיד כל 15 דקות (לא של אגד, של הצבא. אין לאגד קו שעובר שם). הצפיפות שנגרמת מהפתרון המדהים של המדינה לחיילים גורמת לכל חייל לשלם חמישה שקלים למונית ספיישל שתיקח אותו לבסיס.
הפתרון שיש לחיילים בב"ש הוא לא טוב, אבל סביר... אפשר להתמודד איתו. אי אפשר לזוז ביום ראשון בתחנה המרכזית, אבל זה רק ראשון...
מה יקרה עם הבסיס הזה? לחיילים אסור לנסוע ברכבת בראשון, כלומר 11,000 חיילים יגיעו לבסיס הזה באוטובוסים בערך באותה שעה ביום ראשון ללוד. איפה תקלוט אותם? איך תעמוד בעומס? זה 220 אוטובוסים!
ומה יהיה בהמשך השבוע? נניח ורק 75% יגיעו ברכבת... נשארת עם קצת יותר מ-2,700 חיילים שצריכים מעל ל-55 אוטובוסים בדיוק באותה השעה... אז גם הם ישלמו כל יום 5 שקלים למונית ספיישל? שליש מהמשכורת שלהם תלך על מוניות?
בסיס בסדר גודל כזה צריך להבנות על ציר יחסית ראשי (לא ראשי כמו כביש 1 או 6) כדי שיהיו להם כמה קווי אוטובוס שונים שעוברים בציר הזה בלאו הכי, שנמצא בין לפחות שתי תחנות מרכזיות כדי שלא כל החיילים ייתרכזו במקום אחד, ואם הוא גם נמצא ליד תחנת רכבת, אז מה טוב.
מצטער שאני חופר, אבל באמת נראה לכולכם שהמיקום של הבסיס הזה הוא טוב? אני רואה דברים שלא באמת שם? אני שואל ברצינות...