הקשר בין התמודדות עם משבר/בעיה

iris mom of two

New member
אז אצלנו באמריצ'קה

זה מאד תלוי במורה. מה שכן, פה הילדים מחליפים כיתה כל שנה, מערבבים מחדש את הכיתה. כך שחרם לא יימשך יותר משנה (שזה הרבה). יש קליקות, ויש את המקובלים ומקובלות וכדומה. שנה שעברה היה עם אריאל ילד שרוב הילדים ממש לא סבלו. לא היה עליו חרם, אבל כנראה שגם חברים לא היו לו. מהתיאור של אריאל הוא ADHD בצורה חמורה (אני חושבת שהוא על ריטלין, כי הוא הלך לאחות כל יום לקבל תרופות). אבל, עם 25 ילדים בכיתה למורים יש יותר מידע על מה קורה בכיתה ועל המורכבות החברתית. מורה טוב לא יתן לחרמות להתקיים.
 

פלגיה

New member
מערבבים כיתה כל שנה?

זה דבר טוב לילדים, לשנות אתא המבנה החברתי בכל שנה? (מחוץ למקרה של חרם שהוא באמת בעייתי)
 

iris mom of two

New member
כן

כנראה שזה עובד. גם בעלי גדל כך והמשקעים שלו ושל אחותו ואחיו הרבה פחותים משלי. כל שנה ההורים מוזמנים לכתוב מכתב בהם הם יבקשו את החברים הטובים של הילד ואיזה מין כיתה מתאימה לילדים שלהם. צוות המורים והמנהלת יושבים שעות על מנת לתכנן את הכיתה בשנה הבאה. הילדים נפגשים עם החברים משנות קודמות בהפסקות, ולאריאל יש הרבה חברות מכיתות אחרות, אפילו שזו השנה הראשונה שלה בעיר הזו.
 

לורליי43

New member
דווקא במקרה הזה, מספר הילדים לא

משמעותי בכלל. רק מורה עוור לא יראה את מהלך ומבנה הכוחות בכיתה שלו, גם אם יש בה 40 ילדים. כי מה שמשנה זה הדינמיקה, קבוצת הילדים המובילה, האם היא כוחנית או לא.
 
למעלה