הרהורי ירון, ענבל, ארנקים ודירות..

גם אני6

New member
..

בסדר, אבל גם נניח וכן והוא הבלאגניסט, סלוב הכי מטורף עלי אדמות.
זאת הדירה שלך ותחיה איך שמתאים לך לחיות. הוא מביא אותה לסביבה הטבעית שלו, נכון? זה אמור להיראות כאילו הוא מגיע לשם גם אחרי כמה חדושי היעדרות- לא שהיו לו זמן ואפשרות לסדר לפני כן. לפי אמות מידה של מי מודדים את זה? מי חי שם, בסה"כ- היא או הוא? [שוב- אנחנו לא מדברים על משהו שפוגע בבריאות או באמת לא אסתטי]
הוא הגיע לשם ללמוד, זה נכון. אבל אני חושבת שאתה אמור להיות, בכלל, גם בחיים, עם אנשים שאיתם ומהם אתה לומד(צומח, מתפתח, משכיל). רוצה להשתנות ולהיות/לעשות אחרת- מתוך רצון ושאיפה. לא אנשים שגורמים לך להתבייש בעצמך.
 
הוא לא היה צריך לסדר לפני שענבל הגיעה

הוא צריך לשמור על סדר וניקיון בכלליות ביום יום!!! הוא לא אמור לסדר לפני שענבל מגיעה אלא לפני שעזב את הבית! ולמקרה שאף אחת מכן לא יודעת ככל הנראה בלגאן=זיהום ומחלות
 
מה שכן לרוקן את המקרר היה רעיון חכם ביותר...

אז רואים שהוא כן השקיע במחשבה על הבית לפני שעזב... השקיע על דברים חוץ מלסדר אותו. ותפסיקי עם הגישה המטומטמת הזו של מה לעשות יש כאלה ויש כאלה שמעריצים אותו. זה כמו שתגידי לי על מישהי שמנה בטירוף שלא מתביישת בגוף שלה ומעריצים אותה על זה. נו אז מה? זה עדיין לא מוציא אותה מקטגוריית לא בריא בצורה חריגה.
 

גם אני6

New member
לא..

כמו שאבא- לא "צריך" להביא לך- אף אחד לא "צריך" או "אמור" שום דבר אלא אם הוא רוצה, מתחשק לו ומתאים לו. הממ- בלאגן לא שווה לזיהום ומחלות. לחיות בסביבה לא נקיה, לא הגיינית- גורם למה שכתבת. לא בלאגן. גם חדר מעוקר יכול להיות מבולגן:) וגם בו, אגב, יכולות להתפתח מחלות וזיהומים קטלניים, חס ושלום. [אוי, קראו לי
.. אנחנו משתדלים לא לקרוא לדברים כאן בשמם האמיתי, תודה וסליחה.. לפחות לא ככה ישר בפניהם/ן]
 
אוי תעשי טובה ושתחררי מהחתימה..

אין לך מה להגיב על דברים אחרים? סביבה שהיא מבולגנת היא גם בכמעט 100% לא נקייה מכיוון ששום בנאדם (הגיוני) לא ירים הכל ישטוף את הבית ויקרצף ואז יזרוק הכל חזרה על הריצפה (מה שגם יגרום לליכלוך מחודש לריצפה..) בכל מקום יכולים להתפתח זיהומים ומחלות, אבל בית מבולגן זה כבר תנאים מעודדים. קיצר את בעד להישאר מלוכלכת ומחוייכת, אני בעד נקייה בריאה ומחוייכת. את חושבת ככה ואני ככה. זכותנו לחשוב שונה. לא תצליחי לשכנע אותי שמבולגן זה בריא אז תורידי את זה מרשימת הדברים שהחלטת לעשות לקראת השנה החדשה. כמו שזכותך לכתוב מה את חושבת גם זכותי. נ.ב קצת בגרות לא תזיק.. ואולי גם איזה מקלחת
 

In Red

New member
בהחלט קצת בגרות לא תזיק..לך

ההודעות שלך תוקפניות וחבל. אפשר לא להסכים בצורה נעימה ומתורבתת.
 
ברגע שלא הסכמתי בצורה תרבותית קיבלתי

תגובה ילדותית שעוסקת בחתימה שלי. מאוד רלוונטי מה אני אגיד לך... אני בעד לא להסכים. אני נגד שישכנעו אותי שאני טועה ומפגרת ושזה בסדר גמור לחיות בדיר חזירים.
 

In Red

New member
אני אגיד את חד וחלק

ההודעות שלך תוקפניות ברמה האישית. תודה, הבנקת הנקרא למדתי ביסודי. אני רואה בדיוק מה שאחרים ראו. אני לא מוכנה שבפורום הזה אנשים ידברו ככה זה לזה. זה לא משנה אם זה את או כל אחד אחר, בפורום הזה כולם שווים והתכסחויות מילוליות בצורה כזו לא יתאפשרו. הייתי מספיק ברורה?
 
מצטערת לאכזב אותך

אבל אין פה שום תוקפנות ברמה האישית(ואת זה את לא יכולה להחליט בעצמך את זה אני מחליט אם התחלתי לתקוף או לא נכון? אז אני אומרת שלא התחלתי ולא החלטתי-את לא מאמינה זה כבר משהו אחר), הבחורה לא עשתה לי שום דבר שירגש אותי מספיק בשביל ממש להיכנס לזה... זה רחוק מלהיות התכסחויות.בשאר השירשורים אנחנו מדברות כרגיל. והתוספת של "הייתי מספיק ברורה" לא ממש מוסיפה חן להודעה.. אל תתקפי אותי אישית, אני לא מוכנה שידברו אליי ככה והתכסחות כזו לא מקובלת עליי.קפיש? (לא כייף שאומרים לך את זה נכון?) אז אל תקחי כלום ללב בדיוק כמו שאני לא לוקחת, לא שווה את זה. שמעתי מאנשים שהתקף לב זה לא כייף גדול.
 
חבל שאם מישהו חושב ההפך זה נחשב לתוקפנות

אני עד עכשיו לא ירדתי לרמה האישית שלה. היא זו שבאה בטענות אל החתימה שלי למרות שהתעלמתי מזה בפעם הראשונה... זה שאני חושבת ההפך ממנה לא הופך אותה לצדיקת עולם... הכי קל לצאת מלאך מול מישהי שמבקרת בלגאן בדירה...
 
ותאמיני לי לא התחלתי אפילו להיות מגעילה...

כשאני רוצה אני בהחלט יכולה... זה דיי בקטנה העקיצה על המקלחת. סה"כ מעבר למשפט האחרון לא רואה משהו לא לגיטימי או תוקפני ופוגע בתגובה שלי. למה שלא נבחן גם את התגובות שלה? והנה ההתייחסות הראשונה לחתימה שלי.. "לא כל אחת חיה לפי גישת "אבא יביא לי, אבא יתן לי, אבא יקנה לי ואבא ינגב לי את הישבן"" והנה עוד סיומת מעצבנת... "[אוי, קראו לי .. אנחנו משתדלים לא לקרוא לדברים כאן בשמם האמיתי, תודה וסליחה.. לפחות לא ככה ישר בפניהם/ן]" בתור מנהלת, הייתי מצפה מצידך לבקר את 2 הצדדים... או שהיא בסדר כי אותה את מכירה?
 

svety

New member
אם רוצה להיות מגעילה, אז לא כאן.

הדיון הוא לא על מה צריך להגיב, אלא עם איך ואיך שאת הגבת - לא מקובל כאן.
 

MacabreDoll

New member
../images/Emo54.gif קצת באיחור

אפשר לנהל דיון על נושא שלא מסכימים עליו עד שמישהו שולףאת קלף ה"אופס נעלבתי עכשיו הכל מגיע לי" עכשיו קראתי את הדיון ואני לא רואה שום דבר רע בכתיבה של גיברת חרטטנית, לפי דעתי הן יצאו שווה בשווה עם העקיצות in red כפרעליך, תלמדי לקחת דברים בקלות, כאן זה פורום ותזכרי שזרים לא יכולים לייעץ לך להתקלח אם הם לא פגשו אותך ואת לא צריכה להעלב כל כך בקלות, עדיף לצחוק על זה בקשר לכל העניין הזה שזו דירה של גבר רווק- אני לא הולכת להגיד את זה הרבה, אבל יש בחורים מסודרים ונקיים! במיוחד אלה שחצו את העשור השלישי לחייהם, כאלה שרוצים להביא אשה הביתה (וברצינות שהייתי חושבת פעמיים על בחור אם הייתי מגיעה לדירה כזו)
 
צריך יותר מבלאגן בשביל מחלות

למעשה, לגדול בסביבה נקייה וכמעט סטרילית לא עושה טוב במיוחד למערכת החיסון. היא צריכה קצת זיהומים ומחלות כדי לפעול, להתחזק ולבנות את עצמה.
 
למעלה