הרכבת הקלה - לקחים ומחשבות לאחר ביקור

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
נוף מערבה

תמונות
נוף מערבה
מאוד יפה, אבל גם רוח חזקה וקר.
 

amit1270

New member
יש כאן מידע מעניין....

דו"ח מצב צפיפות ברק"ל
יש כאן מידע מעניין....
שים לב למשל לחוסר האחידות בשעות היציאה (תחנה ראשונה בקו!) שמתבטא גם בצפיפות ברכבות המאחרות לצאת. רק החל מ-18:50 הזמנים מסתדרים פחות או יותר, אם כי גם תדירות של 10 דקות נראית לי קצת נמוכה בשעות אלה.
 
אני הרבה פעמים היתי בתחנה המרכזית הזאת

לסיום - באג בתחנה המרכזית בירושלים

כל המסכים עברו להציג שולחן עבודה עם תמונה רקע שגרתית מזעזעת (בצילום זה נראה פחות טוב).
אני הרבה פעמים היתי בתחנה המרכזית הזאת
והרבה פחות מזעזע מלעומת של תל אביב ששם זה בהחלט גועל נפש היה
 

שכנה

New member
כי בתחנה המרכזית בירושלים

אני הרבה פעמים היתי בתחנה המרכזית הזאת
והרבה פחות מזעזע מלעומת של תל אביב ששם זה בהחלט גועל נפש היה
כי בתחנה המרכזית בירושלים
ניסו לבנות תחנה מרכזית, ולא לשבור שיא עולמי בתכנון קניון ענק.
 

amit1270

New member
תודה רבה על הסקירה המעניינת ועל התמונות

הרכבת הקלה - לקחים ומחשבות לאחר ביקור
אתמול באתי מהקריות לביקור של כמה שעות בירושלים, מלווה באופניים שלי (אמצעי התחבורה העיקרי שלי ביום יום, לטעמי האמצעי האידאלי להתניידות בירושלים, במיוחד בחגים). אחד מהמוקדים של הסיור היה לבחון את תחנת המעבר בהר הרצל, שם חייבים הנוסעים אל ומשכונות דרום מערב העיר להחליף בין הרק"ל לאוטובוסים, בעל כורחם. לאחר סדרת צילומים קצרה שמתי לב לסוקר שאוסף מידע כל שהוא, ניגשתי אליו והסתבר שהוא אחד מאנשי צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים, הגוף שיזם את כל מיזם הרק"ל ואחראי לכל השינויים הרפורמות (או 'רפורעמות'). ניהלתי איתו שיחה ארוכה, ובסיומה עולה לי תובנות שונות בנושא הרכבת הקלה בירושלים, והם נפרשות פה בפניכם.

בהמשך יהיו גם כמה תמונות להמחשה.
תודה רבה על הסקירה המעניינת ועל התמונות
 
תודה על הסקירה, הייתי שם כמה פעמים בחג

הרכבת הקלה - לקחים ומחשבות לאחר ביקור
אתמול באתי מהקריות לביקור של כמה שעות בירושלים, מלווה באופניים שלי (אמצעי התחבורה העיקרי שלי ביום יום, לטעמי האמצעי האידאלי להתניידות בירושלים, במיוחד בחגים). אחד מהמוקדים של הסיור היה לבחון את תחנת המעבר בהר הרצל, שם חייבים הנוסעים אל ומשכונות דרום מערב העיר להחליף בין הרק"ל לאוטובוסים, בעל כורחם. לאחר סדרת צילומים קצרה שמתי לב לסוקר שאוסף מידע כל שהוא, ניגשתי אליו והסתבר שהוא אחד מאנשי צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים, הגוף שיזם את כל מיזם הרק"ל ואחראי לכל השינויים הרפורמות (או 'רפורעמות'). ניהלתי איתו שיחה ארוכה, ובסיומה עולה לי תובנות שונות בנושא הרכבת הקלה בירושלים, והם נפרשות פה בפניכם.

בהמשך יהיו גם כמה תמונות להמחשה.
תודה על הסקירה, הייתי שם כמה פעמים בחג
 

בועז ל

New member
תודה רבה על המידע והתמונות.

הרכבת הקלה - לקחים ומחשבות לאחר ביקור
אתמול באתי מהקריות לביקור של כמה שעות בירושלים, מלווה באופניים שלי (אמצעי התחבורה העיקרי שלי ביום יום, לטעמי האמצעי האידאלי להתניידות בירושלים, במיוחד בחגים). אחד מהמוקדים של הסיור היה לבחון את תחנת המעבר בהר הרצל, שם חייבים הנוסעים אל ומשכונות דרום מערב העיר להחליף בין הרק"ל לאוטובוסים, בעל כורחם. לאחר סדרת צילומים קצרה שמתי לב לסוקר שאוסף מידע כל שהוא, ניגשתי אליו והסתבר שהוא אחד מאנשי צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים, הגוף שיזם את כל מיזם הרק"ל ואחראי לכל השינויים הרפורמות (או 'רפורעמות'). ניהלתי איתו שיחה ארוכה, ובסיומה עולה לי תובנות שונות בנושא הרכבת הקלה בירושלים, והם נפרשות פה בפניכם.

בהמשך יהיו גם כמה תמונות להמחשה.
תודה רבה על המידע והתמונות.
 
צריכים להאריך את הרכבת לקריית יובל

הרכבת הקלה - לקחים ומחשבות לאחר ביקור
אתמול באתי מהקריות לביקור של כמה שעות בירושלים, מלווה באופניים שלי (אמצעי התחבורה העיקרי שלי ביום יום, לטעמי האמצעי האידאלי להתניידות בירושלים, במיוחד בחגים). אחד מהמוקדים של הסיור היה לבחון את תחנת המעבר בהר הרצל, שם חייבים הנוסעים אל ומשכונות דרום מערב העיר להחליף בין הרק"ל לאוטובוסים, בעל כורחם. לאחר סדרת צילומים קצרה שמתי לב לסוקר שאוסף מידע כל שהוא, ניגשתי אליו והסתבר שהוא אחד מאנשי צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים, הגוף שיזם את כל מיזם הרק"ל ואחראי לכל השינויים הרפורמות (או 'רפורעמות'). ניהלתי איתו שיחה ארוכה, ובסיומה עולה לי תובנות שונות בנושא הרכבת הקלה בירושלים, והם נפרשות פה בפניכם.

בהמשך יהיו גם כמה תמונות להמחשה.
צריכים להאריך את הרכבת לקריית יובל
מה שיוריד חצי מההחלפות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה