'מחווה לירושלים' בסמוך לתחנהתמונות
יש כאן מידע מעניין....דו"ח מצב צפיפות ברק"ל
חניון קומה 1 - כמעט מלאתמונות
התמונה הנכונהחניון קומה 1 - כמעט מלא
יש לזכור שמדובר בחול המועד ועל כן ישנם במקום מבקרים רבים שאינם נמצאים ביום יום, כמו גם שהחניון משמש גם מבקרים בהר הרצל וסתם כך בסמוך.
לסיום - באג בתחנה המרכזית בירושליםתמונות
אני הרבה פעמים היתי בתחנה המרכזית הזאתלסיום - באג בתחנה המרכזית בירושלים
כל המסכים עברו להציג שולחן עבודה עם תמונה רקע שגרתית מזעזעת (בצילום זה נראה פחות טוב).
כי בתחנה המרכזית בירושליםאני הרבה פעמים היתי בתחנה המרכזית הזאת
והרבה פחות מזעזע מלעומת של תל אביב ששם זה בהחלט גועל נפש היה
תודה רבה על התמונות!לסיום - באג בתחנה המרכזית בירושלים
כל המסכים עברו להציג שולחן עבודה עם תמונה רקע שגרתית מזעזעת (בצילום זה נראה פחות טוב).
תודה רבה על הסקירה המעניינת ועל התמונותהרכבת הקלה - לקחים ומחשבות לאחר ביקור
אתמול באתי מהקריות לביקור של כמה שעות בירושלים, מלווה באופניים שלי (אמצעי התחבורה העיקרי שלי ביום יום, לטעמי האמצעי האידאלי להתניידות בירושלים, במיוחד בחגים). אחד מהמוקדים של הסיור היה לבחון את תחנת המעבר בהר הרצל, שם חייבים הנוסעים אל ומשכונות דרום מערב העיר להחליף בין הרק"ל לאוטובוסים, בעל כורחם. לאחר סדרת צילומים קצרה שמתי לב לסוקר שאוסף מידע כל שהוא, ניגשתי אליו והסתבר שהוא אחד מאנשי צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים, הגוף שיזם את כל מיזם הרק"ל ואחראי לכל השינויים הרפורמות (או 'רפורעמות'). ניהלתי איתו שיחה ארוכה, ובסיומה עולה לי תובנות שונות בנושא הרכבת הקלה בירושלים, והם נפרשות פה בפניכם.
בהמשך יהיו גם כמה תמונות להמחשה.
תודה על הסקירה, הייתי שם כמה פעמים בחגהרכבת הקלה - לקחים ומחשבות לאחר ביקור
אתמול באתי מהקריות לביקור של כמה שעות בירושלים, מלווה באופניים שלי (אמצעי התחבורה העיקרי שלי ביום יום, לטעמי האמצעי האידאלי להתניידות בירושלים, במיוחד בחגים). אחד מהמוקדים של הסיור היה לבחון את תחנת המעבר בהר הרצל, שם חייבים הנוסעים אל ומשכונות דרום מערב העיר להחליף בין הרק"ל לאוטובוסים, בעל כורחם. לאחר סדרת צילומים קצרה שמתי לב לסוקר שאוסף מידע כל שהוא, ניגשתי אליו והסתבר שהוא אחד מאנשי צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים, הגוף שיזם את כל מיזם הרק"ל ואחראי לכל השינויים הרפורמות (או 'רפורעמות'). ניהלתי איתו שיחה ארוכה, ובסיומה עולה לי תובנות שונות בנושא הרכבת הקלה בירושלים, והם נפרשות פה בפניכם.
בהמשך יהיו גם כמה תמונות להמחשה.
תודה רבה על המידע והתמונות.הרכבת הקלה - לקחים ומחשבות לאחר ביקור
אתמול באתי מהקריות לביקור של כמה שעות בירושלים, מלווה באופניים שלי (אמצעי התחבורה העיקרי שלי ביום יום, לטעמי האמצעי האידאלי להתניידות בירושלים, במיוחד בחגים). אחד מהמוקדים של הסיור היה לבחון את תחנת המעבר בהר הרצל, שם חייבים הנוסעים אל ומשכונות דרום מערב העיר להחליף בין הרק"ל לאוטובוסים, בעל כורחם. לאחר סדרת צילומים קצרה שמתי לב לסוקר שאוסף מידע כל שהוא, ניגשתי אליו והסתבר שהוא אחד מאנשי צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים, הגוף שיזם את כל מיזם הרק"ל ואחראי לכל השינויים הרפורמות (או 'רפורעמות'). ניהלתי איתו שיחה ארוכה, ובסיומה עולה לי תובנות שונות בנושא הרכבת הקלה בירושלים, והם נפרשות פה בפניכם.
בהמשך יהיו גם כמה תמונות להמחשה.
צריכים להאריך את הרכבת לקריית יובלהרכבת הקלה - לקחים ומחשבות לאחר ביקור
אתמול באתי מהקריות לביקור של כמה שעות בירושלים, מלווה באופניים שלי (אמצעי התחבורה העיקרי שלי ביום יום, לטעמי האמצעי האידאלי להתניידות בירושלים, במיוחד בחגים). אחד מהמוקדים של הסיור היה לבחון את תחנת המעבר בהר הרצל, שם חייבים הנוסעים אל ומשכונות דרום מערב העיר להחליף בין הרק"ל לאוטובוסים, בעל כורחם. לאחר סדרת צילומים קצרה שמתי לב לסוקר שאוסף מידע כל שהוא, ניגשתי אליו והסתבר שהוא אחד מאנשי צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים, הגוף שיזם את כל מיזם הרק"ל ואחראי לכל השינויים הרפורמות (או 'רפורעמות'). ניהלתי איתו שיחה ארוכה, ובסיומה עולה לי תובנות שונות בנושא הרכבת הקלה בירושלים, והם נפרשות פה בפניכם.
בהמשך יהיו גם כמה תמונות להמחשה.
בתכנון ותחילת ביצועצריכים להאריך את הרכבת לקריית יובל
מה שיוריד חצי מההחלפות.
לפי השלט נראה רק שמרחיבים את המדרכהבתכנון ותחילת ביצוע
ולמה עושים את זה? בוודאי שזה קשור לרק"ללפי השלט נראה רק שמרחיבים את המדרכה
ומשדרגים את מדרגות הבתים. לא כתוב שום דבר על הרק"ל.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.