השימוש במשטרה להשגת ייתרון בהליך הגירושין

השימוש במשטרה להשגת ייתרון בהליך הגירושין

לעיתים קרובות אני נתקל בתופעה בה בן-זוג אשר מצוי בהליך גירושין, מחליט להגיש תלונה במשטרה לצורך השגת ייתרון בהליך הגירושין. ויודגש, או שבן הזוג מעצים אירוע מינורי או שבן הזוג מוסיף לאירוע פלג נוסף שלא היה ולא ניברא. ההיתרון שבן הזוג חותר אליו הינו, למשל, כ"מנוע" להתנעת הליך ההרחקה באמצעות צו הגנה ו/או שימוש במשטרה כגורם מרחיק ו/או ככלי להפחדת הצד השני שצריך לציית ל"חוקי" בן הזוג, במצב בו שני הצדדים עדיין גרים ביחד. אשמח לשמוע תגובות ודעות לגבי המצב המצוי והמצב הרצוי.
 
בעיניי זה מזעזע.

מערכת החוק צריכה למצוא פתרון למצב הזה ויפה שעה אחת קודם. לא ייתכן שאדם יהיה אסיר של זוגו/זוגתו לשעבר בחסות החוק.
 
תגובה

המצב לא פשוט. מצד אחד יש באמת גברים אלימים שמתרגזים דווקא בעת הליך הגירושין ומאידך ישנן נשים אשר מנצלות את המצב ואת העובדה שמערכת אכיפת החוק נוטה כמעט באופן אוטומטי להגן עליהן. ואז המשטרה שלא רוצה שמצד אחד יבקרו אותה על מחדלים ומצד שני היא לא חלק מהסכסוך שבין בני הזוג נאלצת לנקוט בגישה כמעט פורמלית של הרחקת בן הזוג שנגדו הוגשה התלונה וזה בדיוק מה שעוזר לצד השני להתניע את ההליך ההרחקה למשך כול תקופת הליך הגירושין עד שהדבר נהפך לכלי שרת בידי בןהזוג המעוניין.
 

ליה1234

New member
זאת אחת הרעות החולות שיש במדינה הזו

ואני חייבת להגיד שבגלל נשים כאלה שהולכות ומתרבות לצערינו נגיע למצב בעתיד שנשים שבאמת יהיו זקוקות לעזרת המשטרה לא יקבלו אותה בגלל זילות התלונות.
 
למעלה