מצ״ב חוברת שינויים
מצ״ב חוברת שינויים
איזה קישור "נלקח" ממך?בשבילי לפחות מדובר בשנמוך די משמעותי של השירות
קו 4 שעובר היום ברחוב שברץ ולקח אותי ישירות לקאנטרי קלאב באזור התעשייה - במקום אני צריך ללכת עד אחוזה כדי לעלות על קו 12איזה קישור "נלקח" ממך?
קו 4 שעובר היום ברחוב שברץ ולקח אותי ישירות לקאנטרי קלאב באזור התעשייה - במקום אני צריך ללכת עד אחוזה כדי לעלות על קו 12
בנוסף גם קו 57 הגיע מרעננה דרום ישירות מחוץ לדלת ובמקומו יש עכשיו את קו 13 שנוסע דרך רבוצקי אבל אין לו תחנה בנסיעה צפונה ברחוב ששת הימים
קו 48 במקור היה אמור לנסוע דרך ויצמן. העירייה רצתה דרך אחוזה. רחוב התדהר הוא יותר קרוב למשרדים שיש במתחם מאשר אזור הקניון.מה הסיפור של 48 שעושה את המסלול חלקית לנקודה מסויימת באזור התעשייה אבל לא לקניון רננים עצמו? הוא מסומן במפה אבל אין לא מסלול ולא מידע על תדירויות. אני יודע שזה קו ארוך לתל אביב, אבל הוא היה יכול לתת לציר שוורץ / עקיבא קישוריות לקניון רננים.
קו 48 במקור היה אמור לנסוע דרך ויצמן. העירייה רצתה דרך אחוזה. רחוב התדהר הוא יותר קרוב למשרדים שיש במתחם מאשר אזור הקניון.
קו 54 הוא לא באמת מיועד מהרכבת לקריית אתגרים דרך נווה זמר . קו 13 מרעננה דרום ישיר לקריית אתגרים נותן פתרון טוב בהרבה.ואו, עוד הרעה בחיבור איזור התעשיה לרכבת. כמה קצרי ראיה יכולים להיות המתכננים כדי להעמיס עוד ועוד רכבים כי אנשים פשוט לא מסוגלים להגיע לשום תחתנת רכבת בחצי שעה נסיעה?!
ביטול קו 54 לא מתקזז עם החלופה.
ובכלל, לא ברור למה לא לחבר את איזור התעשיה לרכבת דרך ציר הלא פקוק של הכביש העוקף.
ואו, עוד הרעה בחיבור איזור התעשיה לרכבת. כמה קצרי ראיה יכולים להיות המתכננים כדי להעמיס עוד ועוד רכבים כי אנשים פשוט לא מסוגלים להגיע לשום תחתנת רכבת בחצי שעה נסיעה?!
ביטול קו 54 לא מתקזז עם החלופה.
ובכלל, לא ברור למה לא לחבר את איזור התעשיה לרכבת דרך ציר הלא פקוק של הכביש העוקף.
בגלל שאיזור התעשיה גדל כל כך מעבר למתוכן, היציאה הדרומית שלו פקוקה לחלוטין אחה"צ ובבוקר. ואם האוטובוס צריך להגיע לשם מאיזור אחר, הוא עוד עלול לצבור איחורים בדרך. יכול להיות שמרחוב התדהר עד רעננה דרום יקח יותר מחצי שעה נסיעה.
בהשוואה, הציר המערבי פתוח לגמרי וללא רמזורים, אפשר להגיע לתחנת רעננה מערב בפחות מ10 דקות.
קו 10 שמחליף את 6 זה קו שאמור לשרת את תושבי רעננה, לא את העובדים שבאים לאיזור ההיטק. אחד השיקולים העיקריים שלי להחליף עבודה זה המיקום. בלתי סביר תחבורתית ומשנה לשנה הופך להיות עוד פחות נגיש
אם תסתכל על קובץ השינויים, תראה שיש שם את המסלול המלא של קו 10.נראה שקו 10 עושה את זה במסלול ספגטי, אבל המפה לא מראה את כפ"ס במלואה.
השירות למתחם התעסוקה של רעננה מאוד משתפר. במיוחד אם משווים את התדירות של 7 ו-54 כיום (פעמים ספורות ביום). לקווים שיפעלו עכשיו כל 20 דקות. בעשור האחרון נוספו אליו עוד ועוד קווים. זה התחיל מ-347, נוסף 609 לנתניה ו-48 שהוארך משרת את הרצליה ורמת השרון. קווים 13,12 ו-10 נותנים פתרון טוב בהרבה מ-54 ו-7 כיום. באופן כללי המיקום של קריית אתגרים הוא כזה, שאי אפשר לשרת אותו בשירות תחבורה ציבורית קיימת, אלא ליצור לו קווים יעודיים. ולכן זה מתחם שבעייתי להגיע אליו שלא דרך רכב פרטי. אם 54 היה כל כך מוצלח היו לו 40 נוסעים בנסיעה שנוסעים איתו מקריית אתגרים ולא 10. במקסימום.קו 10 שמחליף את 6 זה קו שאמור לשרת את תושבי רעננה, לא את העובדים שבאים לאיזור ההיטק. אחד השיקולים העיקריים שלי להחליף עבודה זה המיקום. בלתי סביר תחבורתית ומשנה לשנה הופך להיות עוד פחות נגיש
ברור שגם עכשיו המצב נוראי. תראה את התיאור שלך - קווים שמשרתים את הערים הקרובות, שום דבר שרלוונטי לרכבת במסלול מהיר (שקיים ואין עליו אוטובוס אחד). איזור התעשיה שם שוכן חברות ענק מובילות ומן הסתם מושך עובדים מכל הארץ. זה לא כמה מוסכים שמשרתים את הסביבה הקרובה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.