חתול הצשייר
New member
הפרכות:
סעיפים 1,4 אמוים להיות חסרי כל משמעות בעיני החוק הדמוקרטי. החוק אמור להיות אחיד בין יהדות לכל דת אחרת בכל הנוגע לזכויות אדם. עניין הזהות כלול בכך. במילים אחות: דת שאיש אחד מאמין בה מאתמול ודת שכל שא העולם מאמין בה מאז ומתמיד שקולות מבחינת הגבול של דת והאיסור על פגיעה בזכויות אדם. כמות אנשים או וותק לא מקנים לגיטימיות. סעיף 3 לא ניתן לדיון. למה? כי עצם הנושא שעליו אנו דנים ברגע זה הוא האם זה אמור או לא להיות חוקי. הסעיף הזה ממש נידון כרגע. סעיף 2: לא הוכחת הבדל בפגיעה בחיי המין בין מילת נשים לגברים. שתי הפעולות זהות רפואית ומילת נשים סונית מוכרות על ידי האו"ם כאנולוגית למילת גברים. אם אתה טוען כי אחד פוגע בחיי המין ואחד לא עליך להוכיח את ההבדל. אגוני בריאות אחרים בעולם דווקא יוצאים בהכרזות כי האקט פגום אתית. יש לזכור כי אגון הבריאות האמריקאי יהיה חשוף למליוני תביעות ענק (לפי החוק האמריקאי) באם יקבע כי מילת גברים אינה אתית או לא לגיטימית. הסיבה לכך היא עמדתם הקודמת ומליוני האנשים שנימולו בהמלצתם. סעיף 5: כריתת זת ברגל שמאל לא תגרום פגיעה משמעותית בתפקודו של אדם מכיוון שרוב מוחלט מהאנשים לא באמת משתמשים באצבע הזו למטרות של ממש. היא לא טורמת ליציבה ואין לה תפקידים מוטוריים שימושיים. הסיבוכיות הניתוחית של כריתת זרת שמאל נמוך מהמילה וזהו ניתוח פשוט יותר וכואב פחות. לגבי מילת נשים בסעיף זה: שוב, אם תשווה בין מילת גברים למילה הסונית תגלה כי אין הבדל משמעותי ועדיין לא הוכחת הבדלים רפואיים בין שניהם. אתה מניח שהם שונים. למה? כי שמעת? מאיפה? על מה זה מבוסס? זוהי טענה רווחת אך בלתי מבוססת בעליל. מילת נשים סונית שקולה כנגד מילת גברים. עד כאן ההבדלים. בנוסף, מעניין לראות כמה אנשים יחשבו שזה לגיטימי לבצע כתובות קעקע בתינוק.
סעיפים 1,4 אמוים להיות חסרי כל משמעות בעיני החוק הדמוקרטי. החוק אמור להיות אחיד בין יהדות לכל דת אחרת בכל הנוגע לזכויות אדם. עניין הזהות כלול בכך. במילים אחות: דת שאיש אחד מאמין בה מאתמול ודת שכל שא העולם מאמין בה מאז ומתמיד שקולות מבחינת הגבול של דת והאיסור על פגיעה בזכויות אדם. כמות אנשים או וותק לא מקנים לגיטימיות. סעיף 3 לא ניתן לדיון. למה? כי עצם הנושא שעליו אנו דנים ברגע זה הוא האם זה אמור או לא להיות חוקי. הסעיף הזה ממש נידון כרגע. סעיף 2: לא הוכחת הבדל בפגיעה בחיי המין בין מילת נשים לגברים. שתי הפעולות זהות רפואית ומילת נשים סונית מוכרות על ידי האו"ם כאנולוגית למילת גברים. אם אתה טוען כי אחד פוגע בחיי המין ואחד לא עליך להוכיח את ההבדל. אגוני בריאות אחרים בעולם דווקא יוצאים בהכרזות כי האקט פגום אתית. יש לזכור כי אגון הבריאות האמריקאי יהיה חשוף למליוני תביעות ענק (לפי החוק האמריקאי) באם יקבע כי מילת גברים אינה אתית או לא לגיטימית. הסיבה לכך היא עמדתם הקודמת ומליוני האנשים שנימולו בהמלצתם. סעיף 5: כריתת זת ברגל שמאל לא תגרום פגיעה משמעותית בתפקודו של אדם מכיוון שרוב מוחלט מהאנשים לא באמת משתמשים באצבע הזו למטרות של ממש. היא לא טורמת ליציבה ואין לה תפקידים מוטוריים שימושיים. הסיבוכיות הניתוחית של כריתת זרת שמאל נמוך מהמילה וזהו ניתוח פשוט יותר וכואב פחות. לגבי מילת נשים בסעיף זה: שוב, אם תשווה בין מילת גברים למילה הסונית תגלה כי אין הבדל משמעותי ועדיין לא הוכחת הבדלים רפואיים בין שניהם. אתה מניח שהם שונים. למה? כי שמעת? מאיפה? על מה זה מבוסס? זוהי טענה רווחת אך בלתי מבוססת בעליל. מילת נשים סונית שקולה כנגד מילת גברים. עד כאן ההבדלים. בנוסף, מעניין לראות כמה אנשים יחשבו שזה לגיטימי לבצע כתובות קעקע בתינוק.