השקעה בארה"ב

השקעה בארה"ב

אחרי ששוטטתי קצת בנבכי הפורום, והבנתי שלא כל הנוצץ זהב, יש הרבה נוכלים בחוץ, אני רוצה להתחיל לבחון אפשרויות השקעה בארה"ב. כמה שאלות:
1. מה טווח תשואות הגיוניות ואמיתיות בארה"ב? ברור לי שזה משתנה ממקום למקום אבל מדברת על מה שבאמת אפשר לקבל דרך חברות ישראליות.

2. אילו מקומות מומלצים להשקעה כיום?

3. מה הסיכונים הקיימים בהשקעה מסוג זה (בהנחה שחברת הניהול אמינה)

4. מאיפה מתחילים? אשמח לקבל המלצות על חברות אמינות.

המון תודה מראש!!
 
השקעות בפלורידה

שלום מאי פלוס
שמי שלמה דנון ואני עובד בחברת יקוט נכסים פלורידה ישראל -החברה עוסקת בהצלחה רבה מעל 13 שנה בתחום הנדל"ן והשקעות בפלורידה.
1.חברתנו מציעה 11-13% תשואה שנתית .
2.יש המון מחוזות שניתן להשקיע בארצות הברית ,חברתנו מתמחה במדינת פלורידה מיאמי בעיקר .
3. הסיכונים מזעריים - כמובן במידה ואת פועלת עם האנשים/חברה הנכונים.
4.מתחילם בשיחת טלפון/אימייל :)
המשך יום מקסים - אשמח לענות לעוד שאלות
 

vinney

Well-known member
תשובות

1. תשואה סבירה זה 5%+, כשבחלק מהמקומת גם את זה קשה להשיג. תשואה של 10%+ זה מצויין, אבל הסיכונים בהתאם, ועם עלייות מחירי הנדלן של השנים האחרונות אלה תשואות שכבר די קשה להשיג.

2. יש מציאות ונפילות בכל מקום, ארה"ב גדולה מדי לעשות רשימה. תתחילי מאיפה יותר נוח לך לנהל את הנכס, איפה יש לך קרובים/מכרים/סוכנים שאת סומכת עליהם - וחפשי מציאות.

3. הסיכון העיקרי בהשקעה מרחוק הוא שחברת ניהול היא לא אמינה. אחרי זה - יש סיכון של נכס ריק (vacancy), של דיירים שלא משלמים וצריך להתעסק בפינויים, סיכון בוונדליזם, בחלק מהאזורים יש סיכוני מזג אוויר (יבוא איזה טורנדו ויוריד לך את הבית), וכמובן הסיכונים הרגילים של שריפות ונוכלים שמוכרים לך שטח ממערב לבת ים.

אחת ה"תרמיות" (במרחאות כי אין פה שום דבר לא חוקי) הנפוצות היא שמבטיחים לך תשואה לשנה-שנתיים-שלוש קדימה, אבל בפועל את משקיעה הרבה יותר משווי הנכס. כך שאת הכסף שמשלמים לך בתור "תשואה" בעצם שילמת לעצמך.

4. הזהרי מהמלצות בפורומים כי לרוב אלה פרסומות סמויות. אלה שעושים פרסומות לא סמויות (כמו המגיב מעליי) כנראה שווים בדיקה, כי הם לא רואים צורך להסתתר. אבל לא מכיר ספציפית את המגיב מעליי, ולא ממליץ על אף אחד.

תעברי על ההודעות פה בפורום, יש הרבה חומר למחשבה ולינקים לאתרים מועילים. יש גם כמה דיונים על חברות השקעות כאלה ואחרות.
 
הרבה תודה!! ועוד שאלות

קודם כל תודה רבה על התשובה המפורטת!
תשואה של 5% אפשר להשיג גם בארץ בשביל זה לא בטוחה שכדאי לקחת את הסיכון.
כתבת שהיתה עליית נדל"ן בשנים האחרונות, עדיין, נראה שהשוק עדיין בעליה, לא?
כתבת שאתה לא ממליץ על אף חברה, מדוע בעצם? כי אתה לא מכיר ולא עובד עם אף אחת?

מה בנוגע לעסקות של קניה, שיפוץ ומכירה בארה"ב? כמו קרן הגשמה וכד'.

תודה רבה שוב!
 

Boston Guy

New member
את שאלת "מה התשואה הריאלית".

לעניות דעתי - התשובה שקיבלת מויני היא ריאלית.
המילה האחרונה במשפט השני לך - היא עצם העניין. סיכון.
השאלה היא - האם חשוב לך לשמור על ביטחון הכסף שלך ואת מחפשת השקעה סולידית,
או שהכסף שאת רוצה להשקיע הוא "כסף הימורים" ואת מוכנה לקחת סיכון גבוה עבור הצ'אנס לקבל תשואה גבוהה.
ואם האופציה השניה היא המצב שלך, ואת צריכה להבין שכמו בכל קזינו - הסטטיסטיקה עובדת לטובת "הבית" ויש סיכוי של יותר מ 50% שהמהמר יפסיד את רוב או כל הכסף (במקרה שלך - הקרן של ההשקעה שלך).

במקרה שלך - העניין הרבה יותר קרוב ל"הימור" מאשר להשקעה - כי מכמה דברים שכתבת בהודעה שלך נראה שאת הידע שלך על המצב בשטח ועל הצפי לעתיד את שאבת ממקורות שיש להם אינטרסים - שמנפחים לישראלים את הראש בחצאי אמיתות, גוזמאות ולפעמים גם בשקרים בוטים.
 

vinney

Well-known member
מי ישפץ וימכור לך?

מה שאת מתארת נקרא flip, ומי שמרוויח מזה אלה אנשים שעושים בעצמם את האיתור, קניה, שיפוץ, ומכירה. כל אחת מהפעולות האלה עולה כסף, מישהו צריך לעשות את זה - ואם את לא עושה את זה בעצמך זה יעלה לך גם פרמיה כי האנשים שתשכרי יצטרכו לשלם את כמה שזה עולה וגם להרוויח קצת.
&nbsp
תחשבי על זה כך: עמלת קניה+עמלת מכירה לסוכן היא 5%, שיפוצניק יקח margin של 50% לפחות על כמה שזה עולה לו (בלי להתחשב בשעות עצמן), ובזמן שהנכס בתהליכי קניה/שיפוץ/מכירה - הכסף שלך מושקע בנכס אבל לא מניב כלום ועוד את צריכה להוציא כספים על השיפוץ.
&nbsp
איפה את רואה רווח פה?
&nbsp
קרן וואטאבר או מה-שמו לוקחת ממך את הכסף כדי לממן לעצמה את כל הפעילות הזאת, ומשלמת לך חזרה דיבידנדים שהם בעצם ריבית על ההלוואה. עבורם זאת הלוואה הרבה יותר זולה מהבנק, כי מקסימום - לא יחזירו לך את הכסף או לא ישלמו לך מספיק דיבידנדים, אין להם שום ערובה או ערבות שהיו צריכים לתת לבנק אם היו לוקחים הלוואה מסודרת במקום.
 
למעלה