התחנה המרכזית בפתח תקווה
מכיוון שמשה במילא מדבר כאן על פתח תקווה כל הזמן, ומכיוון שהוא נציג העירייה, אולי הוא יכול להראות לנו את התוכניות לתחנה המרכזית ולא רק את ההדמיות המטופשות שפורסמו?
מעניין אותי היכן תהיה הרמפה שדרכה ייצאו וייכנסו האוטובוסים. מעניין אותי גם איך ימנעו מבעיות איכות האוויר שכל תחנה מרכזית מקורה (ובעיקר כאלו תת קרקעיות) סובלות ממנה.
מעניין אותי איך ימנעו ממכוניות שייכנסו לחניון התת קרקעי שיוקם שם ליצור פקקים שיפריעו למשתמשי התח"צ.
מעניין אותי איך יהיה קישור ממפלס התחנה המרכזית התת קרקעית לאוטובוסים הבין עירוניים שעוברים ברחוב במפלס הקרקע, וכמה זה יסרבל את ההחלפה בין אוטובוס בין עירוני לאוטובוס עירוני.
ויותר מכל קצת מרגיז שהדמיות שמראות בבירור שהתיכנון מתעדף תחבורה פרטית עם חניון תת קרקעי גדול, כי בפתח תקווה לא רוצים לשפר תחבורה ציבורית בלי לתת עוד משהו למשתמשי הרכב הפרטי כדי להראות להם שהם הכי חשובים.
ההיגיון התכנוני בלבנות חניון גדול בתחנה המרכזית, שהיא בהגדרה מקום שמאוד נוח להגיע אליו בתח"צ ושיהיה קרוב למערכת הסעת המונים (הקו האדום) מוטל בספק.
מכיוון שמשה במילא מדבר כאן על פתח תקווה כל הזמן, ומכיוון שהוא נציג העירייה, אולי הוא יכול להראות לנו את התוכניות לתחנה המרכזית ולא רק את ההדמיות המטופשות שפורסמו?
מעניין אותי היכן תהיה הרמפה שדרכה ייצאו וייכנסו האוטובוסים. מעניין אותי גם איך ימנעו מבעיות איכות האוויר שכל תחנה מרכזית מקורה (ובעיקר כאלו תת קרקעיות) סובלות ממנה.
מעניין אותי איך ימנעו ממכוניות שייכנסו לחניון התת קרקעי שיוקם שם ליצור פקקים שיפריעו למשתמשי התח"צ.
מעניין אותי איך יהיה קישור ממפלס התחנה המרכזית התת קרקעית לאוטובוסים הבין עירוניים שעוברים ברחוב במפלס הקרקע, וכמה זה יסרבל את ההחלפה בין אוטובוס בין עירוני לאוטובוס עירוני.
ויותר מכל קצת מרגיז שהדמיות שמראות בבירור שהתיכנון מתעדף תחבורה פרטית עם חניון תת קרקעי גדול, כי בפתח תקווה לא רוצים לשפר תחבורה ציבורית בלי לתת עוד משהו למשתמשי הרכב הפרטי כדי להראות להם שהם הכי חשובים.
ההיגיון התכנוני בלבנות חניון גדול בתחנה המרכזית, שהיא בהגדרה מקום שמאוד נוח להגיע אליו בתח"צ ושיהיה קרוב למערכת הסעת המונים (הקו האדום) מוטל בספק.