התייעצות בענין מדרגות

Taliland

New member
תמונות

קשה להסביר - אבל אותי מעצבן המפגש של הפס האופקי של המעקה עם המדרגות שעולות מקומת הקרקע לקומה השניה, ואותו הדבר מהמרתף עם קומת הקרקע. היה יכול להיות טוב יותר לו היו מוותרים על הפס הזה, ומכניסים את העמודים האופקיים למדרגות. גם לא חשבתי על זה לעומק וראיתי את התוצאה כשזה הותקן, וגם אני לא בטוחה עד כמה זה ישים. לא נורא. נחיה עם זה ככה.



 

צופנסו

New member
תודה!

אני ממש בדילמה כעת. אדבר על כך עם האדריכלית שלנו, טרם שוחחתי איתה. אני מודה שכלל לא ידעתי שמדובר בטרנד. אני ממש מנסה לסנן אופנות, ולנסות לחשוף את ההעדפות האותנטיות שלנו, אם זה אפשרי בכלל...
הבית נראה מאד יפה ומזמין, טלילנד! והפרקט מהמם לגמרי.
 

Taliland

New member
תודה!

האמת שקצת התמתנתי בדעתי על המדרגות, ואני יכולה להבין את האסתטיקה של צורתן המשוננת שזו בעצם צורת המדרגה הטבעית, אבל כמו שאמרתי המעקה יוצר קושי שצריך להתגבר עליו, זה אפשרי אבל מצריך תכנון. אולי להסתכל על המון דוגמאות של מדרגות כאלה ולמצוא את הפתרון שמוצא חן בעיניך.
אל תתפסי למילה טרנד, אמרתי את זה כי זה מה שחשתי כלפי המדרגות האלה בעבר, אפשר גם לקרוא לזה אלמנט שהפך לפופולרי כבר 10 שנים ויותר, ואולי הוא פה כדי להישאר, מי יודע? כמו כל דבר זה יכול להיות מבוצע יותר ופחות טוב, ואם את אוהבת את זה אל תפסלי את זה.
ושוב תודה על המחמאות. חייבת לציין שהכתם השחור שנראה בשתי התמונות הוא מלכלוך על המצלמה ולא על הפרקט....

בהצלחה!!!
 

רשר

Well-known member
מנהל
שלום, אני כרגע בהתלבטות דומה. אשמח לשמוע מה עשית בסוף ואם תוכלי לצרף תמונה. תודה!!
תלוי בעיצוב שאר הבית
חלונות
דלתות
ויטרינה
ריהוט
רצוי שהמדרגות יתאימו למבנה:
אם כל הפתחים מפרופיל בלגי פלדה אין כל מניעה לבצע מדרגות מפלדה או שרק המעקה יתאים לשאר,
אם כל הפתחים מעץ בגוון מסוים עדיף מדרגות או רק מעקה שימשיכו את הקו הכללי,
כנ"ל אלומיניום,,,
 
למעלה