קאלה לכל תיאור של המציאות יתווסף
אלמנט סובייקטיבי של המתאר אותה. הוא לעולם לא יהיה אובייקטיבי במאה אחוז וזה כי כל אחד מאיתנו הוא ייחודי ויש לו העדפות שונות, אהבות אחרות, הדגשים שונים וכו'. וככל שמתרחב מעגל המתארים את אותה המציאות כך האובייקטיביות של תקטן.
נניח במצב של ויכוח בין שני אנשים כל אחד מהם יתאר את הויכוח באופן שונה לחלוטין וייתן לו את הפרשנויות היחודיות לו. ואם נניח חברה ואני נעמוד וניצפה באותו ויכוח כל אחת מאיתנו תתאר אותו לא רק באופן שונה משתיארו כל אחד מהמשתתפים בויכוח, אלא גם באופן שונה זו מזו, כי כל אחת מאיתנו מבלי משים תוסיף את היחודי שלה ותתן הדגשים לדברים שונים.
תיאור אובייקטיבי יעול להיות רק בתיאור עצם כמו נניח השולחן הזה חום ועדיין אחד יתאר אותו השולחן הזה חום בהיר והאחר יתאר אותו כהשולחן הזה עם גוונים שונים של חום.
אלמנט סובייקטיבי של המתאר אותה. הוא לעולם לא יהיה אובייקטיבי במאה אחוז וזה כי כל אחד מאיתנו הוא ייחודי ויש לו העדפות שונות, אהבות אחרות, הדגשים שונים וכו'. וככל שמתרחב מעגל המתארים את אותה המציאות כך האובייקטיביות של תקטן.
נניח במצב של ויכוח בין שני אנשים כל אחד מהם יתאר את הויכוח באופן שונה לחלוטין וייתן לו את הפרשנויות היחודיות לו. ואם נניח חברה ואני נעמוד וניצפה באותו ויכוח כל אחת מאיתנו תתאר אותו לא רק באופן שונה משתיארו כל אחד מהמשתתפים בויכוח, אלא גם באופן שונה זו מזו, כי כל אחת מאיתנו מבלי משים תוסיף את היחודי שלה ותתן הדגשים לדברים שונים.
תיאור אובייקטיבי יעול להיות רק בתיאור עצם כמו נניח השולחן הזה חום ועדיין אחד יתאר אותו השולחן הזה חום בהיר והאחר יתאר אותו כהשולחן הזה עם גוונים שונים של חום.