התעזרו לי לעשות מילוןמונחים לפורום?

Dr Doolittle

New member
אממ.. הם לא ממנצ'סטר..

הם פשוט נפגשו בהופעה של הפיסטולס במנצ'סטר.. אבל הם בכלל מלונדון.. נראה לי
 

oasisssss

New member
עד כמה שאני יודעת הם ממנצ'סטר

עדיין, ג'וי דוויזן
ושככתם עוד להקה שחברה דיי טובה של אאוזיס (טוב ריצ'ארד אשקרופט --->) שנקראת הוורב
 

oasisssss

New member
MTV אנפלאגד

MTV נהג לארגן הופעות מיוחדות של אומנים שונים "אנפלאגד" (או בעברית אקוסטיות), בין האומנים המפורסמים שהשתתפו: הקיור, נירוונה, אואזיס, אליס אין צ'יינס ועוד. ההופעות משודרות בטלוויזיה. אואזיס הופיחעו ב96, והסיפור המפורסם זה הברז של ליאם למופע. כבר 3 ימים לפני ההקלטות של המופע ליאם לא הגיע ושהוא כן הוא בקושי הלך, היה שתויי ומסומם ולא יכל לשיר כמו שצריך, היה שר שיר שניים ועוזב, ככה במשך 3 ימים עם אותם בגדים, לא מגולח, לא מקולח, לא יכול לשיר, לא יכול להופיע. כשהגיע יום המופע הוא הפיל על נואל את תפקיד הזמר במפתיע ונואל ללא בררה העביר את ההופעה ללא ליאם. חייבים לציין שהוא עשה עבודה מעולה, ושזה אחת ההופעות המרגשות שחובה לראות. לקראת סוף ההקלטות קלטו את ליאם יושב בפינת כבוד באולם עם בירה ונהנה מהמופע. ואחרי שסיימו להקליט את הרוב הוא החליט שהוא רוצה לשיר בכל מקרה, אבל הוא פיספס את הרכבת. נואל שיחק אותה אבל ליאם פישל ובגדול. נואל וליאם פיתחו גם על זה ריב מדובר, שבסופו הסתבר שליאם בכלל לא אוהב לשיר אקוסטי עם הלהקה.
 

ALiCiA SpInNeT

New member
Noel Gallagher

(קוראים לזה שם משפחה, גיל><) אחראי גיטרה:X וכותב השירים העיקרי בלהקה. אח גדול לליאם, הפרש של 5 שנים בין השניים. נכון להיום הוא בן 38. תעשו את החשבון לשני:{ נולד במנצ'סטר להורים ממוצא אירי. ידוע בזכות הגבות השעירות שלו והפה הגדול, אומנם לא כמו של אחיו, אבל מאחוריו מסתתר רזומה לא קטן של ציטוטי נגד כלפי חברים לבראנז'ה למשל צוטט כשאמר שצריך לירות בבקסטריט בוייז. התחתן עם מג מת'יוס ב-'97 והתגרש 3 או 4 שנים מאוחר יותר. לשניים יש בת משותפת, אינס(?).
 

RoySupernova

New member
אממ מישו יודע מה הגובה שלו??

אני יודע שזה נשמע טיפשי אבל אני חייב לדעתת
 

ALiCiA SpInNeT

New member
Ninenteen ninety-one(1991):X

השנה בה התחילה הלהקה את דרכה/התחילה להופיע באופן רציני, מקצועי, מה שלא תרצו.
 

oasisssss

New member
גווגזי...

באסיסט דיי רדוד למען האמת. אבל לא נורא. הפינגווין של הלהקה, עזב באמצע סיבוב הופעות אי שם ב-95-4, הוא פרש עקב דיכאון, אך שוכנע לחזור לבסוף. לכן אם תסתכלו טוב בקליפ של וונדרול הוא לא נמצא אלא באסיסט מחליף שהיה עם אואזיס כמה חודשים. ב99 פרש שוב, קצת אחרי חברו הטוב בונהד.
 
למעלה