התפקדות - אפריל - 2007

K C

New member
ראיתי כמה חבר'ה כאן בצאלים

ביג וילי וג'וני that's my ugly face
 

K C

New member
זיהיתי אותם מהתמונות

אולי נפגשנו ואני לא יודע יש תמונה?
 

K C

New member
רק עכשיו זיהיתי אתכם

בפעם הבאה
 

K C

New member
ג'יפה? שלא יהיו כאן בעיות..

ג'חנון איז דה שיט
 

mr dude101

New member
אני לא כותב פה הרבה אבל נזרום

שם: לידור ;) כינוי: רומן ( אני חצי רומני לכו תבינו) גיל: 17 איזור מגורים: מגדל העמק (עמק יזרעל) אמן אהוב בזמן האחרון: מממ... האמתת לא הכי הכי קשור לרגאיי אבל מוש בן ארי. טיון של אותו אמן שנדבקתם אליו בזמן האחרון? ממריאים, וחוץ מזה טיון אחד החזקים הספיישל של שימי תבורי במיקסטייפ של יוניטי. דאנסהול\פאונדיישן או בכלל קונשס? דנסהול זה טוב, פאונדיישן אין לי מושג מה זה , אבל האהבה שלי היא קונשס. על הכיפאק לכם פה? כן סבבה לגמרי. תמונה,אם יש. יסס תמונה במצב רוח קרבי !
 

BullsDuDe

New member
עכשיו תורי....

שם: דור יעקב כינוי: פיני,יעקב (yakov) וג'יי (JAY) גיל:21 איזור מגורים: מטולה, הכי צפון שיש. אמן אהוב בזמן האחרון: קפלטון טיון של אותו אמן שנדבקתם אליו בזמן האחרון: Who Dem דאנסהול\פאונדיישן או בכלל קונשס: כל מה שטוב ונעים לי באוזן על הכיפאק לכם פה: וואלה על הכיפכפאק.
 

White sunrise

New member
:)

אני לא מבקרת פה כול כך הרבה אבל ניזרום שם: חנה כינוי : חננה גיל:17 איזור מגורים : צפון אמן אהוב בזמן האחרון : זבולון דאב הייתה אחלה הופע לפני שבועיים בצפון!! משולשים דומים אחלה להקה טיון של אותו אמן שנידבקתם אליו בזמן האחרון : איי לייק אוול קיינדס אוףף רגאיי :)( הייתי משפריץ עלייך הר של שוקולד לבן ) על הכיאפק לכם פה ?: פנאן תמונה חחחח
 
../images/Emo121.gif

אז..שרשור התפקדות אפריל נפתח !! שם: גלעד כינוי:ג'לעד, גמלטרי, גמלטריה. גיל:16 איזור מגורים: ירושלים אמן אהוב בזמן האחרון: בזמן האחרון בקושי שמעתי רגאיי טיון של אותו אמן שנדבקתם אליו בזמן האחרון? דאנסהול\פאונדיישן או בכלל קונשס? על הכיפאק לכם פה? אחלה
 

YAMBAM

New member
this is me

שם:ים כינוי:פטסו, ראסטה גיל:18 וקצת איזור מגורים:עמק חפר אמנית אהובה בזמן האחרון:Diana King טיון של אותו אמן שנדבקתם אליו בזמן האחרון? SHY GUY כמובן דאנסהול\פאונדיישן או בכלל קונשס?MIX IT FOR ME על הכיפאק לכם פה? סבבה לגמרי... תמונה,אם יש. ויש :)
 
למעלה