../images/Emo6.gif קרעת אותי נדב! ../images/Emo45.gif
ותפסיקו להבהל כבר מהשפה הלכאורה בוטה שלו. מה אתם, ילדים קטנים שצריך להגן עליהם מפני ליריקה בוטה? ולגברת Good Mourning-יש דבר אחד שאת מתעלמת ממנו, והוא קשור לחוסר הבנה בסיסי שלך בתעשיה. לא במוסיקה, אלא בתעשיה. את אומרת-להקות לא עושות ת'ראש טוב. כפי שכבר כתבתי פה בהודעות אחרות, ומהנסיון האישי שלי ושל מוסיקאים אחרים, יכול מאד להיות שיש להקות שעושות אחלה ת'ראש היום. אלא מה? שאת לא שומעת עליהן. את צריכה לחפור עמוק עמוק במעטה האנדרגראונד בשביל לשמוע עליהן. ואני לא מתכוון לאיזו להקה שבדית נידחת, שבכל זאת חתומה בלייבל גדול אמריקאי, או אפילו בלייבל קטן אבל חזק. אני מדבר על להקות שאינן חתומות, למשל בגלל שעד שכבר נותנים להן צ'אנס ומקשיבים לחומרים שלהן אנשים מהתעשיה, הם אומרים להם-זה לא מודרני. וכן, זה קרה לי גם, בתור מי שעושה הארד רוק. הצלחנו להגיע לאמרגן חזק יחסית בארה"ב, וזו הייתה התגובה העיקרית שלו. אז נכון, יכול להיות שזה סתם היה תירוץ, והוא סתם חשב שאנחנו מסריחים, אבל אם ניקח את מה שהוא אומר ברצינות (כי הוא לא חייב היה להגיב בכלל)-יש סגנונות שפשוט אינם מודרנים, משמע הם לא מוכרים הרבה (כמובן שמגהדת' כלהקה אינה נכנסת לקטגוריה הזו, כיוון שהיא להקה שרצה שנים רבות עם קהל מעריצים נאמן וכו'), ולכן עשוי לקחת ללהקות שבוחרות בסגנון הזה שנים כדי להשיג חוזה הקלטות, אם בכלל, ועד שזה לא יקרה, הסיכוים שתשמעי על הלהקות הללו הוא די נמוך. כי בלי לייבל ו/או אמרגן ו/או השקעה של אלפי דולרים ביחסי ציבור, קשה ללהקות לפרוץ, כי בקושי ישמיעו אותן, ובקושי הן יזכו לסיקורים. ואם את מכירה כמה להקות מהארץ שאינן חתומות, אז זה אולי 1% מכלל הלהקות הקיימות סה"כ.