ובשביל ההתחלה - יש לי שאלה עקרונית

irisgh

New member
מסכימה מאוד

אבל הדיון הזה כן מעורר בי מחשבה, אולי אוטוטו יגיע הזמן למצוא כינוי לילדים שלי. ומצד שלי, את הניק שלי עצמי איננו רוצה להחליף. זה מוזר, אבל אני ארגיש שאני 'אאבד את עצמי' כחברת פורום, אם אבחר לעצמי ניק חדש ולא מוכר.
 

צימעס

New member
../images/Emo32.gif

על החתימה שלך.
 

פלגיה

New member
על החתימה שלי או של צוציקגדול?

כי אני מאוד אוהבת את החתימה שלו.
 

Kalla

New member
מאוד משתדלת לא לכתוב דברים

שהיו עלולים להביך את ילדיי או בני משפחה אחרים, מנסה בכל כוחי לשמור על פרטיותם מבחינה זו. לדעתי הרבה פחות נורא לפרסם תמונה מאשר לגלות פרטים אישיים שנחשבים בעיניהם אינטימיים או מביכים.
 

צימעס

New member
זו אחת הסיבות שאני כותבת

תחת ניק, ולא מפרסמת את שמות ילדי. אני יודעת שרבים מאוד מכירים אותי (אישית או מכתיבה במקומות אחרים), אבל מזדמנים בפורום אינם מכירים אותנו. דומה ושונה - יצא לי לדבר עם חברה כשהיתה בתקופה קשה, והיא קצת נעלבה ממידת תשומת הלב והעזרה שקיבלה מהסביבה. דיברנו גם על המידה בה חברותיה כן או לא סיפרו לאחרים מה עובר עליה. אמרתי ש"רכילות" במקרה זה - חבורה מדברת על החבר שבמצוקה (ולא נמצא שם כרגע), יכולה להוות מנוף להתגייסות קבוצתית לסיוע.
 
הבעיה היא לא רק מזדמנים+טיפ

גמותך וגמותי מכירות הרבה גולשות באופן אישי. אם אתייעץ על זיעה מסריחה של הבן בן ה13 שלי. אח"כ משתתפות פה יפגשו איתנו. זה מאד יביך אותו אם ידע שהתייעצתי, נכון? ואם גולשת מזדמנת תתגלה כמורה שלו? או אמא מהכתה? והטיפ- איך להחליף ניק מבלילהתפס. אני עוברת מפורום לפורום רק דרך האישי. ה מ ק פ י ץ גולש רק בהנקה. לכן באישי שלו יש רק הנקה. אין סיכוי שהוא יגיע בטעות לפורום אחר.
 

לורליי43

New member
לא הבנתי את ההסבר לגבי המעבר

מפורום לפורום דרך האישי, ומי זה המקפיץ.
 
המקפיץ זה ניק שלי שמשמש רק בהנקה

האישי שלי, בראש הדף משמאל, מכיל את כל הפורומים בהם אםהבניםשמחה גולשת. הם אינם מופיעים בניק ה מ ק פ י ץ. לכן, כשאני רוצה לעבור מהנקה למורים אני יכולה לעבור רק אם אני אםהבנים. אם אנסה לעבור כשאני ה מ ק פ י ץ, כשאפתח את האישי פורום מורים לא יופיע שם ואני מיד אזכר להחליף ניק.
 

מירי 4

New member
האם הצלחת להכניס את הפורום הזה?

אני ניסיתי לבחור אותו לאישי ולא הצלחתי.
 

מירי 4

New member
חושבת על זה הרבה

כרגע המצב הוא שאני מניחה שכל מי שמכיר אותי בעולם האמיתי מזהה אותי כאן באופן מידי, והפרטים שאני בוחרת למסור הם בהתאם: רק דברים שהייתי מסכימה לספר למכר בדרגת קירבה בינונית כשהילדים בסביבה. כשתהיתי אם להתייעץ בשאלה שהייתה מביכה את בני החלטתי, בסופו של דבר, לא להתייעץ, גם לא בניק חסוי, כי חששתי שאפספס בשינוי הניקים. הבחירה שלי להניח שאני מוכרת נובעת מההבנה שהדיון בפורומים נועד, בראש ובראשונה, לתמוך בי. הסתרה גורפת של תחום העיסוק, אזור המגורים, מספר הילדים וגילם וכו' הייתה גורמת לי עצמי לחוש פחות שייכת ומתוך כך לקבל פחות תמיכה.
 

מירי,

New member
ממממממממ

מכיוון שאני לא עושה שום דבר מודע כדי לפגוע בהם... הם יודעים שאני שואלת כאן, וכשאלה דברים (שניראים לי) מהותיים אני גם שואלת אותם אם אפשר...(למרות שאני לא חושבת שהם מבינים את מהות הרשת והתפוצה). מצד שני זו אני, גם בחברה שלנו אני לפעמים 'פותחת את הפה' יותר מדי... (ועל זה אולי בדיון אחר).
 

לורליי43

New member
גם לדעתי זו החלטה של כל הורה

אני לא חושפת, לא מזהה בשמות, לא שמה תמונות (מלבד תמונות בתחפושת), גם את עצמי אני לא חושפת כדי שלא יהיה קשר. ובנוסף, בגלל שחלק מכירים אותי, אני אשנה ניק לשאלות שנוגעות בבעיה מסויימת שאני לא מרגישה חופשיה לגמרי לחשוף.
 

Kalla

New member
השאלה איך את רואה חשיפה.

העולם (ובייחוד ארצנו) קטן מאוד והסיכוי שמישהו בכל זאת יזהה אותנו על פי המידע שאנו רושמים בפורומים, אפילו בהיעדר פרטי זיהוי מפורשים, הוא די גדול. לכן לא רק שלא ממש מטריד אותי עניין חשיפת הזהות האישית, אלא אני גם יוצאת מתוך הנחה שרוב הסיכויים שיש מי שהצליח לזהות אותי ואת משפחתי. לכן, לדעתי הרבה יותר חשוב להקפיד לא לכתוב דברים אישיים וחופשניים על האנשים עצמם, שזוהי לדעתי החשיפה האמיתית.
 

לורליי43

New member
זה אומר שאת לא יכולה לשאול שאלות

מסויימות. במקרים כאלה, כשיש משהו שכן חשוב לי לשאול- אני אחליף ניק.
 
למעלה