והלק שנלבש לכבוד שבת הוא...

צונית

New member
כמעט ופיספסתי אותך פה ../images/Emo12.gif

הוא נטול נצנצים, הוא במרקם פרוסט (או שימר, קשה לי להחליט) פשוט ההקטנה של התמונה דפקה את הפיקסלים וזה נראה כאילו היו שם נצנצים....
 

muesli

New member
../images/Emo10.gif

אוף אני רוצה כזה, אבל בלי נוצצים, רק חלק....
 

muesli

New member
אני חושבת שכן

אני כל כך גרועה בהגדרות והתאורים של הלקים...
 

רוני325

New member
היי

האם יש למישהי תמונה גם של לק 375 קניתי אותו ואני מתלבטת אם להחליף אותו ולכן אני לא רוצה לנסותו ולראות אולי לאחת מכן יש תמונה שלו על ציפורניכן?
 

סקרמנטה

New member
עוד כחול?!

אני יודעת על 275 שהוא כחול מלכותי פרוסטי, ואתמול הכרתי את 290 שהוא כחול כהה פרוסטי, ועכשיו את אומרת שגם 375 הוא כחול... אממ... את בטוחה? כי יצא לי לא מעט לחטט בסטנדים של שיק ולא ראיתי כחול נוסף. אבל אשמח אם אכן יש :)
 

Marble Arch

New member
בהשארת צונית

החלטתי להשתמש בטופ מאט של אסי (שגם קניתי בהשראתה) על ריסייקל של צ'יינה גלייז.. אני חייבת להגיד שזה לא מתייבש כזההה מהר כמו שציפיתי.. ניראה לי שהפושה מייבש יותר מהר לא?
 

צונית

New member
קודם כל

יפהההההה!!! יצא פגז!
ואני בכלל לא מתה על ריסייקל בצורתו הרגילה. וואי אני חייבת איזה לק אפור לארסנל, עשית לי חשק. ועדיין אין לי את המייבש של פושה (חייבת שירד קודם החיוב של הישראכארד של החודש הזה, אללא יוסטור ולהקתו איזה חור הולך להיות לי בחשבון בנק
) ואז הדבר הראשון ברשימה הוא המייבש פלא הזה שאתן מדברות עליו. לדעתי הטופ מאט מייבש ממממש מהר ואם את חושבת שהפושה מייבש מהר יותר אז זה בהחלט מוצר MUST.
 

Marble Arch

New member
חחחח

ניראה לי שהפושה יותר מהיר- אבל השתמשתי בפושה רק פעמיים בינתיים ובמאט רק פעם אחת.. פשוט התבאסתי כי אחרי איזה 10 דקות, אולי קצת פחות, הלק היה ניראה לי יבש כשנגעתי בו.. ואז ניסיתי להחתים עליו והוא נהרס לגמרי..
 

Come Alive

New member
פושה מהיר אבל...

הלק מתקפל בקלות, זה מלחיץ, אחרי עבודה קשה-קשה
 
למעלה