וכל מילה נוספת מיותרת
פשוט מיותרת..

The Lonely Lion

New member
מזכיר לי דיון קטן שהיה לי פעם עם אחת

שאלתי אותה האם עדיף להיות עם חתיך או עם חכם. היא ענתה שעם חכם, כי הוא ידע איך להיות חתיך... אני, למשל, מאמין שלא מכוער מאוד, רק קצת.
עובדה שכן יצאתי לדייטים... הייתי שמח להיות גבוה ושרירי יותר... אומנם ללא השקעה אקטיבית מצידי. להיות כמו קן: http://healthhabits.files.wordpress.com/2008/12/ken-doll-naked.jpg אבל אין לי את הגנטיקה או הכסף. ובחמש-שש שנים האחרונות, שיצאתי עם בחורות, רוב הזמן הייתי לבד. מזכיר לי איזה דייט חביב שהיה לי. יצרתי קבוצה במקושרים, כמדומני, למען הסטודנטים בגבעת רם. בחורה אחת הצטרפה והיא לא היתה שייכת... לאחר שיחה קצרה, התברר שאחיה למד אצלנו ויש לה כמה חברים שם... לאחר כמה זמן היא יצאה עם איזה בחור שהיה החניך שלה בצופים... בסוף הערב הם הגיעו לדירתו ושם הוא ניסה להכריח אותה לרדת לו... אז היא ברחה משם. אז הצעתי לה לצאת, כאנטי-תזה לבחור... אבל לא עשיתי לה את זה. זה היה מעצבן למדי.
 

ורדונה2

New member
הסיפור על הדייט ממש הזוי

ועשם המשפט הראשון של הבחורה הזאת אני מאוד מסכימה
וסתם בא לי לציין שיש לי פאקינג **דלקת באצבע**!!! מי שמע על דלקת באצבע?!?! ולא רק באצבע- ספציפית בקצה של האצבע! היא התנפחה לי והיא אדומה וכואבת ואפילו טיפה הכחילה
אתמול הרצתי פרנויות כל הלילה שאם אני לא אעשה עם זה כלום, בסוף יכרתו לי אותה
אמאל'ה! (אגב, אני חושבת שאני יודעת איך זה קרה... הכלבה שלי כירסמה לי את קצה האצבע אתמול או שלשום, יש מצב שהיא העבירה לי מחלות. אולי כלבת. יש מצב שבקרוב תמצאו אותי נובחת עליכם בתגובות
) (כלבלב, הוווו בה די בם בם)
 

כינויLess

New member
אז תלכי לרופא רופא לי גם הייתה דלקת עור....

ממקור בלתי יודע, ברגל, נתנו לי אנטיביוטיקה לשבועיים ואיכיטמול..
 

ורדונה2

New member
הלכתי. הביאו משחה ואמרו שאם זה לא עובד

ישלחו אותי למנתח כירורגי ויפתחו לי את האצבע ויוציאו את כל המוגלה
איכסה, לא בא לי ניתוח... אני די מיציתי את העניין של הניתוחים כשעשיתי ניתוח בעין ואחריו עוד 2 ניתוחי תיקון בגלל שהמנתח היה אידיוט וחובבן. אין דבר יותר מפחיד מלראות סכין נכנסת לעין שלך!
 
זה ניתוחון קצר ופשוט

היה לי דבר כזה באצבע לפני כמה שנים ועשו לי את זה, לקח 5 דקות. אחר כך חובשים את זה.
 

כינויLess

New member
מאמיסיטה, אין דבר יותר אדיוטי מללכת למנתח

חובבן בקשר לעין, כשאבא שלי עושה קטרקט הוא הלך למנתח הכי טוב שיש, תבקשי חוו"ד נוספת!
 

ורדונה2

New member
נה... זה כבר עבר לפני הרבה זמן.

אבל אי שם בגיל 16 זכורה לי חוויה מאוד מדממת, מאוד מפחידה ומאוד לא נעימה מהעין.
 

ורדונה2

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

עובד!!! ואגב, המשפט בחתימה שלך זה משהו שהמורה שלי לחשבון בכיתה ד' הייתה אומרת לנו כל הזמן.
 

ורדונה2

New member
אני אוהבת דווקא לדבר הרבה

אני חושבת שיש אנשים שמגדירים אנשים אחרים בתור "חפרנים" מהר מדי. בשבילי חפרן זה בנאדם שמספר לי בלי הפסקה על המון דברים שלא מעניינים אותי. אם אני מתעניינת גם בנושא, אני דווקא מאוד אוהבת לדבר הרבה ולא לתמצת את עצמי כל הזמן. בכ"מ, כן, בגדול להיות חפרן זו לא תכונה מושכת, אבל יש מינון מסוים שבעיניי הוא בסדר ואפילו נחמד. ברגע שעוברים את הגבול בו זה נהיה מקצת חפירה לקדיחה מטורפת- שם זה כבר מעצבן ודוחה.
 

BlackUnicorn

New member
יש הבדל בין לדבר הרבה לבין לחפור

חפרן זה אחד שממשיך לדבר על אותו נושא למרות שמיצו אותו, באופן קבוע. כמו שעכשיו מבחירה אני אמשיך לכתוב על מה שכתבתי אבל בדרך אחרת. כי בא לי לחפור ולהיות מעצבנת ולהגיד לך שאנשים חופרים פשוט ממשיכים לבלבל את המוח כשלצד השני נמאס כבר להקשיב אבל הם לא קולטים, לעומת אנשים שסתם מדברים הרבה שזה פשוט נובע מתקשורת טובה ומשיח טוב וארוך. אנשים חופרים גורמים לאנשים שמולם שלא להקשיב ולהתעייף. אנשים מתקשרים גורמים לאלו שיושבים מולם להקשיב ולהנות בשיחה. נו, חפרתי?
 
למעלה