נו, שוב אנחנו מנהלים דו-שיח של חירשים. אז יאללה הבהרות:
א. בשום פנים ואופן תכנית פת/10/1256 לא בוטלה. תכנית זו היא תכנית הדגל של ראש העיר הנוכחי שמתהדר בה לעיני כל ראשי הערים האחרים.
אבל ויש אבל גדול- היא חייבת לצאת אל הפועל בתחילת 2017 כי היא תבוטל לאחר 10 שנים מיום אישורה והפקדתה (ב-2007). ראש העיר בעצמו יבוא עם טרקטור בתחילת 2017 ויתחיל לבנות בעצמו אם יתברר שלא מתחילים בעבודות.
ב. תכנית זו תבוצע ככתבה וכלשונה - שים לב לסעיף 11.ד. המתחכם: "קביעת שטח לתחנת רכבת ו/או לתחנה לאיסוף נוסעים ולהורדתם, תת-קרקעית".
ג. בהתאם לסעיף המתחכם, באמת יוקמו רציפים תת-קרקעיים לצד חניונים תת-קרקעיים של האוטובוסים ושל מוניות השירות (שיפונו מתחילת רחוב פינסקר).
ד. תחנת הרכבת התת-קרקעית של רכבת ישראל בפ"ת (תחנת רכבת ישראל פ"ת-אורלוב) מתה כמו כל פרוייקט החישמול של המסילות שלה. מסתבר שהשר כץ הוא לא סופרמן כל-יכול.
ה. המסילה העילית מצפון לציר גיסין חיה ובועטת. בימים אלה שוקדים על שילובה בסבך מערכת הכבישים של פ"ת ולומדים את השפעותיה על המבנים שייבנו לצידה.
ו. אם היא חיה ובועטת אז התכנית (היחידה) שעוסקת בה כל הזמן משתנה בהתאם לבעיטות שלה. זה כמו לתכנן מדפים לכלי חרסינה מסביב לדינוזאור שמרעיד את כל הסביבה. עוד יהיו בה הרבה שינויים עד להפקדתה הסופית.
ז. אני מביא אך ורק את הקטעים שעוסקים בנושא ואפילו בהם אני מוחק שמות מחשש לפגיעה בצנעת הפרט. הנה עוד כמה פה.
א. בשום פנים ואופן תכנית פת/10/1256 לא בוטלה. תכנית זו היא תכנית הדגל של ראש העיר הנוכחי שמתהדר בה לעיני כל ראשי הערים האחרים.
אבל ויש אבל גדול- היא חייבת לצאת אל הפועל בתחילת 2017 כי היא תבוטל לאחר 10 שנים מיום אישורה והפקדתה (ב-2007). ראש העיר בעצמו יבוא עם טרקטור בתחילת 2017 ויתחיל לבנות בעצמו אם יתברר שלא מתחילים בעבודות.
ב. תכנית זו תבוצע ככתבה וכלשונה - שים לב לסעיף 11.ד. המתחכם: "קביעת שטח לתחנת רכבת ו/או לתחנה לאיסוף נוסעים ולהורדתם, תת-קרקעית".
ג. בהתאם לסעיף המתחכם, באמת יוקמו רציפים תת-קרקעיים לצד חניונים תת-קרקעיים של האוטובוסים ושל מוניות השירות (שיפונו מתחילת רחוב פינסקר).
ד. תחנת הרכבת התת-קרקעית של רכבת ישראל בפ"ת (תחנת רכבת ישראל פ"ת-אורלוב) מתה כמו כל פרוייקט החישמול של המסילות שלה. מסתבר שהשר כץ הוא לא סופרמן כל-יכול.
ה. המסילה העילית מצפון לציר גיסין חיה ובועטת. בימים אלה שוקדים על שילובה בסבך מערכת הכבישים של פ"ת ולומדים את השפעותיה על המבנים שייבנו לצידה.
ו. אם היא חיה ובועטת אז התכנית (היחידה) שעוסקת בה כל הזמן משתנה בהתאם לבעיטות שלה. זה כמו לתכנן מדפים לכלי חרסינה מסביב לדינוזאור שמרעיד את כל הסביבה. עוד יהיו בה הרבה שינויים עד להפקדתה הסופית.
ז. אני מביא אך ורק את הקטעים שעוסקים בנושא ואפילו בהם אני מוחק שמות מחשש לפגיעה בצנעת הפרט. הנה עוד כמה פה.