וכעת "מלחמת העולם" בפ"ת עוברת למגרש האימונים של הפועל.

משה12333

New member
נו, שוב אנחנו מנהלים דו-שיח של חירשים. אז יאללה הבהרות:

א. בשום פנים ואופן תכנית פת/10/1256 לא בוטלה. תכנית זו היא תכנית הדגל של ראש העיר הנוכחי שמתהדר בה לעיני כל ראשי הערים האחרים.

אבל ויש אבל גדול- היא חייבת לצאת אל הפועל בתחילת 2017 כי היא תבוטל לאחר 10 שנים מיום אישורה והפקדתה (ב-2007). ראש העיר בעצמו יבוא עם טרקטור בתחילת 2017 ויתחיל לבנות בעצמו אם יתברר שלא מתחילים בעבודות.

ב. תכנית זו תבוצע ככתבה וכלשונה - שים לב לסעיף 11.ד. המתחכם: "קביעת שטח לתחנת רכבת ו/או לתחנה לאיסוף נוסעים ולהורדתם, תת-קרקעית".

ג. בהתאם לסעיף המתחכם, באמת יוקמו רציפים תת-קרקעיים לצד חניונים תת-קרקעיים של האוטובוסים ושל מוניות השירות (שיפונו מתחילת רחוב פינסקר).

ד. תחנת הרכבת התת-קרקעית של רכבת ישראל בפ"ת (תחנת רכבת ישראל פ"ת-אורלוב) מתה כמו כל פרוייקט החישמול של המסילות שלה. מסתבר שהשר כץ הוא לא סופרמן כל-יכול.

ה. המסילה העילית מצפון לציר גיסין חיה ובועטת. בימים אלה שוקדים על שילובה בסבך מערכת הכבישים של פ"ת ולומדים את השפעותיה על המבנים שייבנו לצידה.

ו. אם היא חיה ובועטת אז התכנית (היחידה) שעוסקת בה כל הזמן משתנה בהתאם לבעיטות שלה. זה כמו לתכנן מדפים לכלי חרסינה מסביב לדינוזאור שמרעיד את כל הסביבה. עוד יהיו בה הרבה שינויים עד להפקדתה הסופית.

ז. אני מביא אך ורק את הקטעים שעוסקים בנושא ואפילו בהם אני מוחק שמות מחשש לפגיעה בצנעת הפרט. הנה עוד כמה פה.







 
אני מצטער, אבל אתה כותב שטויות

פרויקט החישמול לא מת בכלל.

פתאום תוכנית התחנה המרכזית עם תחנת רכבת תת-קרקעית היא מבחינתך תוכנית הדגל של ראש העירייה, אחרי שבשרשור הקודם התכחשת לחלוטין לאפשרות שקיימת תוכנית כזו.

ועוד לא הבאת אפילו בדל של תוכנית לתחנת רכבת מצפון לציר גיסין.
אם יש לך מידע פנימי על תוכנית שמתגבשת כעת ולכן "המסילה העילית מצפון לציר גיסין חיה ובועטת. בימים אלה שוקדים על שילובה בסבך מערכת הכבישים של פ"ת ולומדים את השפעותיה על המבנים שייבנו לצידה" ו"אם היא חיה ובועטת אז התכנית (היחידה) שעוסקת בה כל הזמן משתנה בהתאם לבעיטות שלה. זה כמו לתכנן מדפים לכלי חרסינה מסביב לדינוזאור שמרעיד את כל הסביבה. עוד יהיו בה הרבה שינויים עד להפקדתה הסופית.", אז מדובר בתוכנית שאולי בעוד 15 שנה תסיים את הליכי התכנון והאישור.
עד אז כבר יהיה חישמול, יהיה קו אדום ויהיו עוד כמה פרויקטים.

אבל רוב הסיכויים שאתה מכסה את הרהורי ליבך במשפטי מסך עשן כדי לנסות לבלבל או לשכנע שיש לך מושג.

הסעיף האחרון שרשמת זו בכלל בדיחה - אם מדובר בתוכניות שמפורסמות ברחבי האינטרנט אין שום בעיה של צנעת הפרט.
הרי לא מדובר במסמכים חסויים שיש לך נגישות אליהם ואתה מצטט מהם. אתה אוסף מקורות מהאינטרנט ומביא לכאן את מה שנוח לך כדי לשבץ בסיפורים שלך כביכול אסמכתאות לסיפוריך. אבל אתה לא מביא את המסמכים המלאים כי זה לא משרת את סיפוריך.

נראה לי שאין טעם להמשיך לדוש בנושא הזה. תישאר כאן עד שנת 2040 ונקווה שנוכל לראות אז האם צדקת ועד כמה.
 

משה12333

New member
אתה מתבלבל לחלוטין בין 3 דברים:

1. תחנת הרכבת התת קרקעית של רכבת ישראל מתחת לתחנה המרכזית בוטלה.

2. תחנת הרכבת מעל הקרקע בצומת של גיסין עם המשך רחוב המכבים צפונה, עומדת להיבנות.

3. התחנה המרכזית עומדת להיבנות מיד (מחשש לביטול התכנית לאחר 10 שנים) והיא לא כוללת תחנה תת-קרקעית של רכבת ישראל אלא תחנות תת-קרקעיות של אוטובוסים ושל מוניות שירות.
האוטובוסים ומוניות השירות יחנו במפלסים תת קרקעיים ויאספו/יורידו נוסעים מהרציפים התת-קרקעיים שליד החניות שלהם.

זה בדיוק לשון התב"ע שמדבר על רציף רכבת ישראל תת קרקעי ו/או רציפי מוניות/אוטובוסים תת-קרקעיים.

המילה - "או" שבתב"ע עושה פה את כל ההבדל.

בסוף 2017 כבר יהיה גמור כל השלב הראשון של התחנה המרכזית החדשה (מעל לקרקע) ובסוף 2021 כל המפלסים התת קרקעיים יהיו גם מוכנים ויכילו אוטובוסים ומוניות שירות. גם הקניון שמעל הקרקע יהיה מוכן ב 2021.

 
למעלה