חבל לטיול בנחל דרגות - מדבר יהודה

harhanegev

New member
ורק למקרה שלא הבנת נכון:

החנות במרכז שמעיה עליה אני מדבר, היא החנות "דגמח אדלר". חנות למוצרי מחנאות וטיולים, ותיקה ואמינה ומקצועית מאוד. חנות בה המוכרים ממליצים מתוך רצינות ומקצועיות, ולא מתוך רצון לדחוף בכוח את המוצר היקר ביותר שיש להם להציע. חנות בה מחירי המוצרים הם מחיר סיטונאי + רווח סביר לחנות,ולא כמו בחנויות מסויימות בהן זה מחיר סיטונאי + רווח ענקי לרשת + דמי שכירות לקניון + פרסומות בטלויזיה, רדיו, עיתונים, אינטרנט, פרסום חוצות וכו' אתה מוזמן לשאול כל עורך דין - חוק מדינת ישראל אינו מאפשר כפיה על חנות למכור במחירים "מומלצים" מוכתבים מראש. לכל חנות יש זכות לייקר או להוזיל, למעט מצב של מחירים בפיקוח ממשלתי בהם מותר להוזיל מהמחיר המפוקח אך לא לייקר.
 
תסלח לי מאוד, שקול מילים

אתה לא מכיר אותי ואינך יודע דבר וחצי דבר עלי. אני לא מזלזל בך ובתעודות שלך (שאומרות בדיוק כלום) ותרשה לי להנות מיחס זהה... תתחבר למציאות ואולי תבין שיש גם מצבים שלא חייבים בשבילם את המוצרים הכי יקרים שיש בשוק (במקרה שלנו-חבלים). אם השאלה הייתה לגבי ציוד לגלישת מצוקים הייתי עונה תשובה שונה לגמרי, אבל לשימוש בירידות תלולות וכדומה מספיק גם חבל פשוט יותר במחיר סביר.
 
נ.ב. אין חכם כבעל נסיון

כמו שאינך מכיר אותי, גם אני לא מכיר אותך. יכול מאוד להיות שאתה אדם בעל נסיון רב, ואם כן, נהדר שאתה כותב ומגיב ככה בפורום. לא כתבתי את ההודעה בשביל ליצור ויכוחים מיותרים. בסופו של דבר אני פה בשביל לקרוא, ללמוד ולעזור כשאפשר. שיהיה לך ולשאר הפורום ערב טוב.
 

סאקרה

New member
מיכה? רגב?../images/Emo12.gif

 

harhanegev

New member
../images/Emo41.gif לצערי, למרות שכתבתי הכל בעברית ברורה,

היו כאלו שעשו מטעמים ממה שכתבתי ותקפו אותי על דברים שמעולם לא כתבתי. לכן, לכל מי שלא מבין, אחזור על מה שכבר כתבתי קודם בעברית ברורה, פעם נוספת: קניית ציוד מתאים ומקצועי ואמין היא חובה. קניה של אותו ציוד מתאים ומקצועי ואמין בחנות מקצועית ורצינית שאינה יקרנית ואינה מוציאה הון על פרסומות ועל קניונים, עדיפה בהרבה על קניה של אותו ציוד בחנויות היקרניות למיניהן. תדמית לא קונים ע"י פרסומות בטלויזיה ברדיו בעיתונים ותחת כל עץ רענן ברחוב, תדמית קונים ע"י יחס רציני ומקצועי ללקוח ומכירת ציוד מעולה במחירים הוגנים.
 
חברים, כדאי שכל מי שמבקש להעזר

בחבל. אם לצרכי גלישת מצוקים, ירידה לגבים או כל שימוש אחר בו אדם תלוי על החכל (תרתי משמע...), כדאי לזכור ולהפנים את שני הכללים הבאים: "סוף מעשה במלשבה תחילה!" "אם יש ספק, אין ספק..."
 
למעלה