חברים, היום שוחרר ג'ה קיור.

vigiman

New member
כן האדולן הזה הרס הרבה מהחום במדינה כוסעמק

הכל מטופטף מתי שתיהיה לגליזציה ותהיה ביקורת איכות יהיה טוב...
 

Ras Or

New member
תן בעצמך ביקורת איכות

שמע, חלילה שאני תומך בעישון סמים על דפי האינטרנט, אבל אני אומר שאם כבר בן אדם מעשן ומודע לזה שהוא נהנה וזה על בסיס קבוע, שיעשה את זה באיכות, כי.... חבל על המוח והגוף שלך עם כל הטיפטופים שיש בחשיש וגראס היום (שאני לא יתחיל להגיד לך מה שמים לך שם), לבדוק את זה עם הוא נקי זאת לא בעיה בכלל, עולה יותר כסף, אבל ת'יודע... בשבילך. ראס.
 

vigiman

New member
שמע גם אני לא תומך פה בעישון סמים חס וחלילה

אבל אני רק אומר שאם לא היה את כל הרעל הזה ששמים בגנג'ה והיו מפקחים על זה היה הרבה יותר טוב,כי לבנאדם בישראל כיום קשה לעשות ביקורת איכות,וזה לא צריך להיות ככה. אבל אתה צודק שאם כבר מעשנים ברור שצריך לדאג שיהיה נקי (כמה שאפשר)
 
../images/Emo121.gifתכלס למה עם דפים של אינטרנט?

ניירות גלגול עדיף לא?
 

Dtiup

New member
אחי

לא משתלם להם לשים שום טיפות.. מה שכן יש הרבה רעל וחומרים כימיים על הירוק כי זה מרוסס... ובחום יש הרבה שטויות שיתפטוס נפח...
 

Ras Or

New member
לא התכוונתי לטיפות

לשים טיפות זה יקר וזה לא נחוץ, חשיש בארץ שמגיע מאיזור הדרום בדרך כלל מעורבב עם אדולן, זפת, חינה, רעל עכברים . ועל גראס שמגיע מהשטחים בדרך כלל יש K300 (רעל לג'וקים) . *כל הידע הזה ממאמרים וחברים שחקרו את זה, לא ידע אישי* ראס.
 

Carcass

New member
99 אחוז מהחום שמסתובב היום בארץ..

מעורבב עם אדולן.
 

Dtiup

New member
לא נכון

אדולן זה חומר שלא יכול להשרף... לכן הוא חסר חשיבות שהוא נמצא בתוך החום.
 

Ras Or

New member
תעשה את המחקר שלך יותר טוב

אדולן מופרש כנוזל גולמי בדרך כלל ומתערבב עם חשיש וחינה (לכל המרוקאים פה אז כן זה החינה מהחתונות) ראס.
 

Dtiup

New member
החומר עצמו, בלתי ניתן לעישון.

הדיונים האלו חזרו על עצמם ככ הרבה פעמים. כנס לפה תרשום ותערוך חיפוש.. http://joint.co.il/forum/index.php
 

vigiman

New member
"אדולן" זה יותר כינוי

את החומר אדולן עצמו לא שמים (זה אפשרי בתהליך כלשהוא אבל ממש לא משתלם ונחוץ) אבל עדין יש מלאא חרא. לך תדע מה דוחפים לך בבוף, לא שהריסוס נגד חרקים בירוק יותר טוב.
 

Ras Or

New member
יש משהו במה שאתה אומר

באמת רק על מעט אני בטח יודע, אפשר לדחוף לשם הרבה, בכל מקרה, אם כבר לעשן, אז לבדוק אותו שהוא לא מעורבב (שזה הליך פשוט מאוד) , and Get SOME HEAD WAILL YOU DoiNG IT =] ראס.
 
איזו שטות אביה!

נראה לך שאנס יכול לסיים לשלם על הפשע? טעית! נראה אותך אבא, חס וחלילה, לילדה שנאנסה.. נראה אותך אז מדבר ככה
נראה אותך ישן בלילה. נראה אותך רגוע כשהיא בבצפר, בצבא, בעבודה או באוניברסיטה... אני אין לי מושג מה היה הקטע עם הבחורה וג'ה קיור. יש כאלה שאומרים שהוא לא אשם, אני לא יודעת.. אם הוא לא היה אשם אז הוא לא היה בכלא, לא? יש כאלה שקוראים לה 'שרלילה', לבחורה ההיא, מסכנה. שטויות, אני מכירה מישהי שתקפו אותה מינית. היא מתקשרת אליי בלילה, בוכה, שהיא לא נרדמת. שהיא מרגישה מלוכלכת. ושבא לה למות. לא פעם קלטתי אותך מדבר לא לעניין פה. בכל מיני נושאים. וכמה שאני מתה עלייך, תנסה לחשוב על הצד השני לפני שאתה כותב מילים כאלה. סתם חומר למחשבה, לכולם. שבוע טוב
-כשף!
 
למעלה