עמוד השדרה
New member
בדוגמה שלך אפשר ליסוע עם 3 קווים:
אפשר באזור חוצות המפרץ להחליף מ-15 ל-123 (ללא נסיעה במטרונית) ובזיו להחליף ל-20.
לא סתם האריכו את 123 ו-136 עד צומת קרית אתא. עשו את זה בדיוק בשביל למנוע את הצורך ליסוע קטע קצר במטרונית כשהמוצא בתוך עומק הקריות והיעד בכרמל ולהיפך.
אולי נוסעים בארבעה אוטובוסים כי הנסיעה במטרונית בינתיים חינם ואילו נסיעה ב-123 ו-136 בין תחנה שצפונית למרכזית המפרץ לבין תחנה בחיפה עצמה עולה 10.40 ש"ח ולא 6.60 ש"ח.
אבל עקרונית בנסיעות מהסוג הזה אפשר וכדאי לדלג על הקטע עם המטרונית ולהשתמש ב-123 וב-136.
בדוגמה שלך אפשר ליסוע עם 3 קווים:יש לא מעט יעדים כאלה...
למשל - נסיעה מגבעת הרקפות בביאליק לבי"ח פלימן: נסיעה שלוקחת ברכב פרטי כ20 דק', תצריך:
נסיעה בקו 15 לנתיב מטרונית, נסיעה במטרונית ללב המפרץ, נסיעה ב 16 למרכז זיו, נסיעה ב 20 לבי"ח פלימן.
זמן נסיעה יכול להגיע לשעתיים.
יש עוד הרבה דוגמאות, סע במטרונית בבוקר מהקריות לחיפה ותיתקל בלא מעט אנשים שיספרו לך שהם נוסעים ב 4 אוטובוסים.
כתבת שההצעה שלי מעקרת את המערכת ההיררכית שנבנתה. העובדה היא שהמערכת שנבנתה נותנת מענה לא טוב לחלק גדול מתושבי הקריות, ולכן צריך במקביל לחלופה "הראשית", לתת אלטרנטיבות תחבורתית - בדיוק כפי שברוב ערי אירופה, במקביל לאופציה של רכבת קלה/תחתית ישנם אוטובוסים - שבמקרים מסויימים מביאים את המשתמשים בהם בנוחות ובמהירות גדולה יותר ליעדם.
אפשר באזור חוצות המפרץ להחליף מ-15 ל-123 (ללא נסיעה במטרונית) ובזיו להחליף ל-20.
לא סתם האריכו את 123 ו-136 עד צומת קרית אתא. עשו את זה בדיוק בשביל למנוע את הצורך ליסוע קטע קצר במטרונית כשהמוצא בתוך עומק הקריות והיעד בכרמל ולהיפך.
אולי נוסעים בארבעה אוטובוסים כי הנסיעה במטרונית בינתיים חינם ואילו נסיעה ב-123 ו-136 בין תחנה שצפונית למרכזית המפרץ לבין תחנה בחיפה עצמה עולה 10.40 ש"ח ולא 6.60 ש"ח.
אבל עקרונית בנסיעות מהסוג הזה אפשר וכדאי לדלג על הקטע עם המטרונית ולהשתמש ב-123 וב-136.