חוצפה שכזאת!!

f e l i n e

New member
יעכול להיות שבמרכז לוקחים, אמרתי

לה שזו לא פעם ראשונה שאני שומעת על כך, אבל ממני מעולם לא לקחו כסף על ביקור בלבד. תמיד שילמתי על זריקה/כדור וכו' ותמיד פחות ממאה חמישים- כיוון ששילמתי את מחיר עלות התרופות. מחיר הטיפול אם יש צורך באחד כזה- יקר אצל כולם (מי יותר מי פחות) אבל זה עניין אחר לגמרי.
 

inbal76

New member
מה נחשב מחיר סביר/ממוצע לחיסונים

(משולש או מרובע) ותילועים? מעניין אותי לדעת כדי להשוות.
 

habubnik

New member
בוודאי שאבדוק קודם לכן

ואין לי בעיה כלל לשלם על ביקור, שבו הוט' מקדיש מזמנו והכל. אבל לא נראה לי הגיוני לשלם 140 שקל שמישהו יהפוך לי את החתולה במשך 2 דקות, יגיד הכל בסדר וישלח אותי הבייתה. הפקידה המטומטמת שלו גרמה לי להרגיש כמו איזה זבל אנושי שלא ישר קבעתי תור ואמרתי לה שאני אחכה עם זה קצת, כי אין לי 140 שקל לזרוק ככה. מה גם שרוב הסיכויים שזה כדור שיער.
 

sprung monkey

New member
וטרינרים מומלצים:

נדמה לי שיש שרשור וטרינרים מומלצים בכל הארץ בטאגליינס של הפורום.
 

eytanchen

New member
הצילו רעשים

אולי יש לך מוסג למה החתולה שלי נוהמת על הזנב שלה בהיסטריה? וכדאי שתעברי וטרינר יש כאלה שלא מיחייבים על סתם באיזה איזור את גרה תל אביב? עם בצפון יש וטרינרים נורמאלים שלא דורשים תשלום לבדיקה גם בקריות וגם בחיפה
 

habubnik

New member
ויש לנו זוכה...

טוב, התקשרתי לכ-10 מרפאות, שמתוכם רק 6 ענו לי. לאחר שכבר התחלתי להתייאש מתגובות קרירות, מענה לא הכי אדיב וחוסר סבלנות משווע, נתקלתי בכמה עם יחס נעים ונחמד, אבל עדיין לא מה שרציתי... והנה לבסוף התקשרתי לד"ר קובי יפעת, שהמליצה עליו שלומיתוש, ונפל לי האסימון בשמחה ובששון. הוא הבטיח שהוא לא גובה על כל שטות שמגיעים אליו, שהוא יתחשב במצבי הכלכלי ובסה"כ היה נפלא ונעים לדבר איתו. מזל טוב לי ולחתולות שלי על הוט' החדש
תודה לכן שוב על התמיכה.
 

gizul

New member
../images/Emo108.gifשיהיה בהצלחה

מזל טוב, הוא באמת וטרינר מדהים ואיש מקסים עוד יותר. שלחתי אליו מישהי מהפורום השבוע (tiktakit או משהו כזה). שיהיה איתו בהצלחה, הוא גם מגיע הביתה אם תבקשו (ולוקח על זה מחיר שפוי בהחלט בהחלט)
 
למעלה