אהבתי את הסטטיסטיקה בסוף התוכנית - 90% צדיקים
הטכנאי הראשון והשני היו בסדר גמור, כל אחד והסגנון שלו איך לגשת לתקלה, כשהראשון הלך ישר ולעניין
השלישי נראה לי כ"פולני מקובע" וממש לא מקצועי, את חוסר המקצועיות שלו גלגל על הלקוחה וגם חייב אותה (בסוף התכונית) על זה שהוא בחר לנסוע ולחזור ויכל לתקן את המחשב שם - אפילו גם אם הכונן הקשיח היה מתפגר לחלוטין היה אפשר לעשות את כל ההליך שם, אך מחוסר מקצועיות או מזה שהוא "בונקר", הוא בחר לקחת את המחשב ולא לעבוד "שם". שמעתי על טכנאים כאלו שלוקחים הכל
למעבדה שלהם, ומשם...
מניסיוני, אין שום סיבה להוציא מחשב מהסביבה "הטבעית" שלו ומהלקוח עצמו מן הסתם שזקוק לו (מן הסתם), אלא אם ממש אין ברירה ולא ניתן לעבוד על התקלה הספציפית באתר הלקוח, ובתאום עם הלקוח. לקחת את מחשב ולהחזיר זה סתם בזבוז זמן, כסף ודלק, לך וללקוח ולא חבל על הגב? (נזק מצטבר...
)
הטכנאי הרביעי עם הזכרונות, "דחף" ללקחוה זיכרון כדי להרוויח עוד כסף, ולקח את הזיכרון שלה בתמורה. זה נכון שהמחשב (רק לפי המארז ומערכת ההפעלה) נראה די מחשב - פח, עממי כזה, מעפן. וגם אותו צריך לבדוק ולתקן - אבל מכאן ועד לגנוב לקוחה כדי להרוויח עוד אקסטרא כסף על משהו שהיא בכלל לא צריכה...
וואלה זו לגמרי גניבה לדעתי.
הטכנאי החמישי היה ממש חמוד, וגם מקצועי, ובהחלט זול להחריד.