חור שחור, פרקטיקה!

planeshifter

New member
אגוז קוקוס מהאי אולי

המומחים שלי חולקים בדעתם על שלך, אין חישוב ממש לגודלו של הנקודה הסינגולרית, היא 0 שטח או מינוס מהרגע שזה שהתנאי הזה מיתקיים הוא לא חשיב במיוחד, נוסחאות מתקזזות מכנים מתאפסים טנסורים מאבדים משמעות מתמתיקאים מאבדים אשתונות הפאי הופך לתירמיסו עכשיו גיליתי את המניע האמיתי שלי. , הוקינג מדבר על מחזור חיים אפשרי בסיומו החור יתפוגג. המומחה שאני די מחבב והוא קיבל קוקוס וגלשן משובח , הוא שוורצדשילד , קראתי כמה מאמרים שלו ואני די אוהב אותם, לא יודע ממש למה. אולי כי זה בא עם גראפיקות וחיצים כאלה שמסבירים שזמן זורם לכוונים שונים. מין מפה כזו. יש בא קצת מעוף. הקוקוס טעים. תיסתפקי?
 

planeshifter

New member
אני מקווה שלא

כתבתי הרבה מקודם , ובטעות מחקתי , היו שם טיעונים קצת יותר עמוקים תעייני בקשור ההוא שאי שם הבאתי מנהרת התאוצה שאני מתכנן לאי הזה יהיה רווי בהליום נוזלי, למוליכי העל לא תיהיה בעיה להיתמודד עם 4 מיליארד אלקט'וולט כשהשטף ישתפר בהרבה ויוכל לקחת מסות קצת יוצר רציניות. ויהיו בו כמה היתחכמויות רציניות עם ההינדוס אני אסתדר , אבל עם הפסימיות הסביבתית לנושא.. לא כל כך מסת כדוה"א הוא לא קבוע מינימלי לייצר תנאי חור שחור, אני מקווה שלא ואם כן. אני אחשוב כל דרך לשים אותו על המסלול.. סתתאאאם. אולי את הEXPERTS שלך..
 

planeshifter

New member
חשבתי שזה יהיה מעניין יותר ממטורף מאחר ש..

שהנושא מאגד בתוכו מימוש מסוים מהתחזיות של תורת היחסות הכללית, אפשר לחבוט בנושא הזה הלאה גם ברמת הסנדלר והשרברב , יש אנאלוגיות מתאימות מעניינות לסקרנים חשבתי שזה יהיה יותר מעניין מלהוכיח שוב ושוב לעצבר מה זה פייי ויש כמובן את המניע הפרטי (האי עם הקוקוסים והמאיץ אם קראת), ואולי..
 
למעלה