חטאתי בחטא היוהרה- הפעם אני פה

eranoz2

New member
חטאתי בחטא היוהרה- הפעם אני פה

בשביל ללמוד, לתחקר, להפנים, (ולהענש....). כיוון שאני עדיין יחסית חדש "פה", גפ בפורום וגם בבגידות (רק אחת מאחורי, וגם בה עשינו מספר טעויות....), אני עדיין לא כל כך שולט ברזי המשחק. לפני שאני מספר את העובדות, ואת השאלות שלי, אבקש ממי מהמעורבים לא לענות ברמה האישית, (את דעתכן אני מכיר) ולנסות באמת לסייג את הדיון לרמה העקרונית... כאשר "מצאתי את עצמי" בוגד פעם ראשונה, במקביל לאכזבה מעצמי, ולרגשות האשמה, גיליתי גם פרפרים, תאבון גדול, הרפתקנות, ותחושת משהו חדש ומושך. לאחר שהרומן עם שמיים נגמר, ובסופו של עוד תהליך מצאתי את עצמי "מסובך בקרב אוויר" עם שתיים, כי שתיהן מצאו חן בעיני, ולא מצאתי את הבגרות לקחת החלטה לפני פגישה ראשונה (שלא הייתה). כמובן, שבדיוק כמו החינוך עליו גדלתי, שקר סופו להתגלות, ולמרות שהן ידעו אחת על השניה, הן ידעו רק בערבון מוגבל, רק מה שהאגו המסרב לוותר על ההדמנויות הרשה למצפון השונא לשקר שלי לספר...בסופו של דבר נפגעתי, והרבה הרבה יותר גרוע, פגעתי. אני יודע שכולם, וכולן משוחחים עם מספר "פוטנציאלים" (אני יודע בוודאות לגבי אחת מהן), נשאלת השאלה, באיזה שלב במערכת היחסים, אם בכלל, אתם נותנים או דורשים בלעדיות, בשלב המסרים המאוחר?, במעבר לטלפון? רק אחרי פגישה ראשונה ומוצלחת? אבקש לא לענות לגופו של מקרה, כבר חטפתי על הראש די והותר, אני מנסה לתחקר את הנושא ברמה העקרונית, לראות עד כמה נורא, או שכיח מה שעשיתי...מי שחטא/ה באופן דומה...נא להחשף כבד לכם ליום ראשון?..
 
אז ככה ערן..

לגביי מסרים אין לי מושג כי אני לא עונה לאף אחד..אז לגביי זה קצת קשה לי לענות.. לגביי "לרקוד על 2 חתונות" קצת קשה לי..בכלל קשה לי כל הנושא הזה של הבגידות, אני באה מבית מאוד שמרן ומאוד מסורתי, כנראה בעניין הזה אני הכבשה השחורה של הבית.. לגביי הנוכחי שלי אני יכולה לאמר לך ברגע שהיחסים העבירו הילוך אזי היה ברור לשנינו שאין פלרטוטים מהצד, אני שלו והוא שלו על כל המשתמע מכך, אף צד מאיתנו לא רוצה להפגע.. הוא טס היום שבוע לסינגפור ולרגע לא עלה בדעתי לפרלטט עם אחרים, מוזר קצת כל הסיפור הזה, לבגוד בחוקי אבל לא במאהב.. אבל בכלל אין הגיון בחיים שלי.. יום טוב ערן sky
 
זה לא קורה רק לך

לרבים/ות מאיתנו זה קורה. כן,שאלתי את עצמי בדיוק את אותה שאלה, הגעתי למסקנה שלכל זה אחריות קרדיולוגית :) איפה שהלב נמצא ופועם,שם מפריע לנו. הגיון אמרת? חושבת שזו תכונה שמזמן ויתרתי לה <לא עליה> בענייני הלב.
 

s e l e n e

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד על הפתיחות

ואני מכירה אחרים שמצאו את עצמם במצב דומה, נראה אם יתייחסו. בוקר טוב!
 
טוב העתקתי לך..

לחסוך ממך את החיפוש: "לא הייתי מגדירה זמן מסוים כתחילת טווח הבלעדיות. ייתכן ומכירים מישהו וכבר באותו הערב יודעים שאיתו זה יהיה אמיתי (במסגרת המגבלות הקיימות ממילא), ושבו לא תרצו לבגוד.
 

Hand Cream

New member
התייחסות כנה לגופו של עניין

כל מי שטומן את ידו בצלחת הבגידות אל לו להתלונן כי מאהבו/מאהבתו רועה בשדות זרים אני כשלעצמי לא דורש בלעדיות מאף אחת ביודעי שכנראה זאת גזירה שאי אפשר לעמוד בה יתר על כן - עוד בשלב "החיזור" יודע אני כי כולם בודקים אופציות שונותומשונות ,וזיווגים מזיווגים שונים מתרחשים וכל זה טבעי כי הרי דרך החיזור פה איננה ממש טבעית ומטרותיהם של הנוכחים ידועות מראש. המקום היחיד בו אני נותן ומבקש בלעדיות - זה השלב בו מערכת היחסים (להלן "הרומן") מתפתחת לכיוון "רציני" כלומר משהו שמעורב ברגשות עזים, במקום שכזה אני מצפה (אולי צפיה לא ריאלית) לבלעדיות
 
../images/Emo45.gifיפה כתבת הנדי ואני אוסיף

בנימה אישית שלא אחת, כדרכו של עולם, "הפסדתי" במירוץ החיזור לאחר שמוּשא חיזוריי נחטפה בידי אחר. "the winner takes it all' the loser takes the fall" (ABBA)
 
ואני "זכיתי" במושא חיזורי, רק ש....

פתאום, ובעקבות רומן בעברה, אני מוצא את עצמי עומד מהצד ודי חושש להיכנס לקשר "עמוק" איתה מפחד היסחפות גדולה מידי מצידה
 
ואני שתפסתי את עצמי נסחפת

ברגשותי וידעתי שאני לא היחידה החלטתי לקחת פסק זמן החלטה כואבת אך נראתה לי הגיונית ירצה --ידע איפה להשיג אותי
 

Jupiter34

New member
חשבון נפש יאה ליום זה

ולענייננו: המילה "בלעדיות" קרובה מדי לדעתי לתחום הרכוש. (בטח יהיה מי שיאמר כעת ש"חזקה, זה 80% מהחוק...). ואני מסתייג מזה. אני לא חש בנוח עם ראיה בבן/בת זוג כרכוש שניתן לתבוע ממנו בלעדיות כך סתם. וגם לא כזה שניתן לצפות ממנו לבלעדיות. והפורום הזה הוא, בין השאר, ההוכחה שתביעה כזו לבלעדיות היא לא סבירה. אני מעדיף שהפרטנרית שלי - חוקית או לא - תרצה להיות רק איתי (איתי ולא שלי). אגב, אם אני רוצה להיות רק איתה, אני עדיין לא חושב שאני צריך לחייב אותה לנהוג בהדדיות. מאידך, אם אני רוצה שיהיה לה משתלם להיות רק איתי - אני צריך לעבוד בשביל זה. אני מקווה שאני מובן ובבניין ציון ננוחם
 
כבר אמרתי פעם אחת

הכל תלוי בטיב הקשר אם זה הולך לכיוון של רומן, אז בכלל אין צורך לומר כשמתחיל להיות לך מענין וכשהלב שלך מתחיל לתת לקפץ אתה מרגיש שאתה לא צריך אף אחת אחרת כי היא ממלא אותך. זה משהו שצריך לשוחח אליך אחרי שנפגשים כמה פעמים ומרגישים שיש כימיה וכיף לכם ביחד. לעולם לא לעשות דבר עזה מאחורי הגב.
 
ליובריסאי המעופף

הכל תלוי בנפשות הפועלות ידידי - צריך לתאם ציפיות ולעשות דברים בהסכמה. השאלה הראשונה היא מה אתה רוצה, מהם הקוים האדומים שלך, ומה אתה מוכן לתת ורוצה לקבל מהפרטנרית / פרטנריות וכשהגדרת זאת לעצמך הצב בפניהן את השאלה, לא בהכרח במפגש הראשון אלא אם כן זה עלה באופן טבעי בשיחה, אבל בודאי לפני שאתם עוברים לאינטימיות. בגלל שזה דבר שמלובן רק אחר כך, שאני מציע שבזמן שאתה כבר "מתחיל" עם מישהי, בתקופת הגישושים אל תתחיל עם אחרות, עד שיתבררו העניינים. אישית היו לי מערכות משני הסוגים - מונוגמיות ופוליגמיות - והכל התנהל כשורה כי זה היה בהסכמה. אני מעדיף את המערכת הפוליגמית לא בגלל האלמנט השרלילי שבה אלא בגלל שיש פחות סיכויים למשבר אמון כי דברים קורים. אבל כמו שכבר אמרו כאן כמה אנשים, ברוב המקרים אין לאנשים עובדים כמונו זמן למספר מערכות אינטנסיביות בכל מקרה, אז זו לרוב moot point. בהצלחה
 

jedyknight1

New member
תשתדל לא לקחת בלעדיות

ותשתדל לעשות כמה שפחות טעויות. עם הניסיון זה יקרה. סה"כ תהיה שלם עם הצעד הזה ותחיה טוב יותר. אחרי הכל, תהיה COOL.
 

פ ר ח בר1

New member
תלך לפי התחושות שלך...

האם אתה חושב שהתשובות שניתן לך כאן על סמך הניסיון האינדיבידואלי של כל אחד מאיתנו יכול לגרום בך לשינוי? אני בספק... אם אתה מרגיש ששתי הפטונציאילות משדרות אליך באותה הרמה ואתה חש בינתיים אותו דבר ואין אחת שגוברת על השניה. אתה תמשיך על פי צו ליבך...למה לנסות לבנות כאן חוקים והגדרות ??? אני חושבת שאין חוקים קבועים מראש, ואין אחת שדומה לשניה , אין קשר שגורם לך להרגיש כמו הקשר האחר... תעשה מה שאתה רוצה !
 
בלעדיות

עם מאהב נשוי, מראש אין בלעדיות. גם לי וגם לו. לו יש את החוקית שלו ולי את החוקי שלי. ומעבר לזה, קנאה נוראה בכל דקה שהוא לא (היה, היה) איתי. והיום? תשעה באב.
 

eranoz2

New member
תחקיר, מסקנות ראשוניות..

א. אני אידיוט ב. אין על שוחרת...מזל שהיא לא מחפשת... ג. יש לסייג מערכות יחסים מפה, רכשתי ידידות כמו חגית, סלין,ד ועוד- חבל להרוס את זה... ד. להיות פחות "שמח הדק", ולהתייחס ביתר כובד ראש לנושא הרגשות, גם של אחרים. ה. ג'ונסי, אופה,נשוי בכושר, ברזליקו- אני שלכם, איפה הבירה שלי? אני צריך קצת חברת גברים, בחודש האחרון הסתבכתי עם יותר מדי נשים..והן, כידוע, מתוחכמות יותר מאיתנו...(נאמר בהערצה). ו. חבל שהתחלתי עם כל העסק....חבל שהכרתי משהו מפתה כמו שמיים.. ז. תתייחסו בביטול למסקנות א-ו, ממילא לא אני מחליט... תודה לעונים והעונות..
 
למעלה