חיבור למודעות-על - מפגש 3 - קרן הכוח

eliya-l

New member
בין לבין, אומר לך יקירי

שזה בסדר גמור שחסרה אצלך ההסכמה ובהחלט מקבלת שהנסיון האישי שלך שונה משלי ושונה משל כל אחד אחר כשם שהנסיון האישי של כל אחד אחר שונה מהנסיון האישי שלי או שלך או שלך דוד וכיוצ"ב. דרך אגב, גיל כרונולוגי יכול דווקא כאן להיות מאוד מאוד יעיל - אצל הצעירים במקרה הזה ואולי גם אצל הבוגרים יותר שחוזרים לתקופת ילדותם.
 
שאני זוכר

סרט מצוייר שראיתי עוד לפני שנים רבות על המלחמה הגדולה שהייתה בין מורחי החמאה בצידה העליון של הפרוסה לבין מורחיה מתחתיה. והתפלגו העם לשניים והיו נלחמים זה בזה עד חורמה, והיה להם מצביא דגול (לשני הצדדים בנפרד כמובן וכך נהיה ממנו שני מצביאים דגולים) שהיה ממציא להם פתרון ותחבולה לנצח את הדד השני, וכך הלכה מלחמה זו והסתבכה עד אין קץ. העיר הפכה לחורבות והמדינה בקקט, כל המשאבים הופנו להתנצחות זו ודד אחד לא היה מוכן לשמוע את הדד השני. לאחר כמה זמן כשלא נשאר מה להפוך ולהחריב במחוזות הללו וכולם נראו ממש עייפים שבוזים וכבר גם לא זכרו על מה ולמה החלה מהומה זו, ראיתי שני ילדים קטנים כל אחד ממחנה נגדי שהחליטו למרוח את פרוסותיהם כל אחד מצידה שמתאים לו מבלי לכפות על השני כיצד ימרח הוא את פרוסתו שלו....שם איפשהו נסתיים הסרט הלז מריחה נעימה רבותי המלומדים
 

hikok

New member
לא מבינה לא שומעת כל כך הרבה רעשים

קודם מבקשים לבטל את אותו אני , לבקש ולרצות לאחרים והנה בא התרגול לבקש לעצמנו : ריפוי , שפע , בטחון , לקבל את מבוקשנו ואם נבטל את האני איך נוכל לבקש גם לעצמנו מה שאנו רוצים... האם כשאנו רוצים לאחרים זה לא מגיע מאותו אני... ההפרדה הזו היא האנרגייה שעוברת לאורך המילים ,אנחנו ואתם אני ואתם , אנחנו/אני יודעים מה אתם צריכים עד שבא השקט במילים המסיימות : " ברגע שאתם מודעים לכוח המחשבה שלכם, אתם יכולים לעשות "ניסים". עבור עצמכם ועבור אחרים. כיוון שאכן יש כוח למחשבה - תהיו אחראיים ותשימו לב מה אתם חושבים." יום נפלא באהבה סיגל
 

hikok

New member
כבר אמרו את זה סנטימטר לפני

חה ...זה "התדר" שמשווה בינינו באהבה סיגל
 

netad169

New member
הקרן או הקונוס

לפני שנה העברתי לכיתה שלי (י"ב) סדרה של שיעורי חינוך שעסקו בגדול ביכולת שלנו לטפל בעצמנו ובאחרים. חלק מהתרגילים היו אישיים וחלק בזוגות. אחרי המבוכה, הצחוקים על חשבוני וכל השאר, רובם נכנסו לקטע די חזק ומשמעותי. עשיתי אז שימוש בצבע הסגול. הצעתי "למזוג" אותו לאיבר בו רוצים לטפל, למלא בו את הלב ועוד כהנה וכהנה אפשרויות. אמצעי אינו מטרה הוא רק אמצעי. היי סיגל :)
 
כמה עלה הצבע הסגול?

זה ממש לא אמצעי - זו פגיעה באינטלגנציה של התלמידים אם הבנת או חשבת שאחרת הם לא יבינו את הנדרש מהם!
 
כמה עולה שואב אבק

באחת הסדנאות להילינג שהעברתי פעם מזמן אחד המשתתפים מודיע לנו שיש לו מלאך עם שואב אבק כזה שבמקומות שאני אומר "להזרים" אנרגיה למקום שמבקש ריפוי, המלאך הזה בא ושואב את המחלה החוצה...לומר אמת די נדהמתי, ולרגע חששתי שהמלאך הזה בא לעשות ממני צחוק ולהפוך את תפיסתי על פיה ולשבש הליכים כפי שהבנתי, ואז קלטתי. אתה יכול ומסוגל ללמד (אם אתה רוצה בכלל ללמד) רק את מה שאתה יודע, ובעצם את מי אתה מלמד אם לא את עצמך ומתוך כך מגלה תגליות. וכשאני חושב על כך יותר לעומק/רוחב -התלמידים אמורים לקבל שכר מהמורים-
 
למעלה