זו אכן נראית כמו תחנת רכבת לאזור התעסוקה "נטו
כאשר קישוריות יעילה יותר (שהרי חניה לא באמת תהיה שם, בשל אוות אזור תעסוקה) הייתה יכולה להפוך את התחנה לתחנה מרכזית הרבה יותר.
אני לא בטוח כמה הייטקיסטים ינטשו את רכב החברה ויעברו לרכבת...
זו אכן נראית כמו תחנת רכבת לאזור התעסוקה "נטוהמיקום המצוין של התחנה הוא פוטנציאל קצת מוחמץ
אני מתאר לעצמי שהיו אילוצים מסובכים בתכנון, ולכן אני מדבר על התוצר הסופי, ומסתייג מאד מהמילה "חלם" שהופיעה בתחילת השרשור.
המעבר ממסוף האוטובוסים ומה-BRT מצריך שאטל או הליכה של 400 מ'. זה מעבר אפשרי, אבל לא נוח.
השאלה כאן היא לא כמה נוסעים ישתמשו בתחנה ביחס לתחנות האחרות (אני בטוח שהרבה), אלא כמה משתמשים היו יכולים להשתמש בתחנה (ובפרט: להגיע באוטובוס/ברגל/באופניים) לו הייתה נגישה יותר ב-last mile
כאשר קישוריות יעילה יותר (שהרי חניה לא באמת תהיה שם, בשל אוות אזור תעסוקה) הייתה יכולה להפוך את התחנה לתחנה מרכזית הרבה יותר.
אני לא בטוח כמה הייטקיסטים ינטשו את רכב החברה ויעברו לרכבת...