ובהשקעה מינימלית היה ניתן להוסיף נוסעים
מדרום מזרח רעננה.
העלות של גשר להולכי רגל מזערית לעומת כ-אלף בתים שנמצאים במרחק הליכה מבחינת קו אווירי מהתחנה.
זאת מבלי לקחת בחשבון שיש שדות חקלאיים שיופשרו
ובהשקעה מינימלית היה ניתן להוסיף נוסעיםואם התחנה הייתה בשם " כפר סבא-מערב "
זה היה בסדר ?
מי קבע שהתחנה אמורה לשרת את כל תושבי רעננה ? התחנה אמורה לשרת עובדי המשרדים בסביבות אמדוקס ,חלק מתושבי כפר סבא,המושבים ,והקיבוצים בסביבה ,וגם תושבי הוד השרון, ורק חלק קטנטן מתושבי רעננה .זה שנתנו לא את השם "רעננה דרום " לא נותן לתושבי רעננה " בעלות " על התחנה .
התחנה שתהיה שימושית ,לרוב רובם של תושבי רעננה ,ולו רק בגלל התחבורה המעולה לשם זאת התחנה ברחוב ירושלים ,וכן גם תושבי הרצליה יוכלו להשתמש בה ,למרות שהיא תקרא " רעננה מערב " ,,,,
מדרום מזרח רעננה.
העלות של גשר להולכי רגל מזערית לעומת כ-אלף בתים שנמצאים במרחק הליכה מבחינת קו אווירי מהתחנה.
זאת מבלי לקחת בחשבון שיש שדות חקלאיים שיופשרו