אלא שבניית ההתנחלויות, הגם שלדעתי היתה טעות
אינה הפרה כה בוטה של החוק הבינ"ל כפי שאתה מנסה לתאר, ואסביר. 1. מעולם לא התקיימה באותם שטחים (וגם לא בשטחים שנכבשו ב- 1948) יישות לאומית פלסטינית ריבונית. כך שלא ניתן לומר עפ"י החוק הבינ"ל שתושבי הגדה הם אזרחי היישות הריבונית ממנה נכבשו השטחים. 2. אפילו הסיפוח הירדני של הגדה מ- 1951 לא הוכר ע"י החוק הבינ"ל (רק בריטניה הכירה בו). כך שמבחינת החוק הבינ"ל לא ניתן אפילו להצביע על שלטונות ירדן, שכידוע תושבי הגדה כפופים עד היום ככלל לתוכנית הלימודים שלהם ולחוקים שלהם, כעל הבעלים המקוריים של השטחים הכבושים.... 3. הריבון האחרון באותם שטחים היה המנדט הבריטי. בתקופה ההיא חיו שם הן ערבים והן יהודים. פינוי כל כל כל כל כוווול היהודים משם, זהו דבר חסר תקדים. בנוסף, לפני המנדט הבריטי, כל שטח ישראל, ירדן, סוריה ולבנון היה מחוז אחד. בכווווווולו חיו הן ערבים והן יהודים, שהיו מיעוט. היהודים התרכו בסופו של דבר במקום אחד, מתוך כוונה להוות שם רוב. בדיעבד ברור שאי אפשר אפילו בימינו אנו לקיים יישות דמוקרטית יציבה במציאות המזרח תיכונית, מבלי שיהיה רוב ברור. עד שהמציאות הזו לא תשתנה, כנראה שישראל לא תוותר על הרוב היהודי.
אינה הפרה כה בוטה של החוק הבינ"ל כפי שאתה מנסה לתאר, ואסביר. 1. מעולם לא התקיימה באותם שטחים (וגם לא בשטחים שנכבשו ב- 1948) יישות לאומית פלסטינית ריבונית. כך שלא ניתן לומר עפ"י החוק הבינ"ל שתושבי הגדה הם אזרחי היישות הריבונית ממנה נכבשו השטחים. 2. אפילו הסיפוח הירדני של הגדה מ- 1951 לא הוכר ע"י החוק הבינ"ל (רק בריטניה הכירה בו). כך שמבחינת החוק הבינ"ל לא ניתן אפילו להצביע על שלטונות ירדן, שכידוע תושבי הגדה כפופים עד היום ככלל לתוכנית הלימודים שלהם ולחוקים שלהם, כעל הבעלים המקוריים של השטחים הכבושים.... 3. הריבון האחרון באותם שטחים היה המנדט הבריטי. בתקופה ההיא חיו שם הן ערבים והן יהודים. פינוי כל כל כל כל כוווול היהודים משם, זהו דבר חסר תקדים. בנוסף, לפני המנדט הבריטי, כל שטח ישראל, ירדן, סוריה ולבנון היה מחוז אחד. בכווווווולו חיו הן ערבים והן יהודים, שהיו מיעוט. היהודים התרכו בסופו של דבר במקום אחד, מתוך כוונה להוות שם רוב. בדיעבד ברור שאי אפשר אפילו בימינו אנו לקיים יישות דמוקרטית יציבה במציאות המזרח תיכונית, מבלי שיהיה רוב ברור. עד שהמציאות הזו לא תשתנה, כנראה שישראל לא תוותר על הרוב היהודי.