אני לא בטוח
כי כאשר הגלגלים מסתובבים לאט מדי, אין אחיזת כביש למשל אנשים שנוהגים בשטח לא עירוני (טרקים ומסלולי בוץ למשל) יודעים שכשמחליקים למשל במדרון עם הרכב, צריך להאיץ כדי לקבל שליטה על הרכב, כי אם נוסעים לאט מדי הגלגלים מסתחררים בחופשיות ואין אחיזת כביש, ובלימה גורמת לאיבוד שליה בתוספת החלקה לאחד הצדדים בעיקרון, כל מה שרגילים אליו מאספלט בדר"כ לא תקף לשאר המסלולים, בעיקר בגלל המבנה של השטח של גרגירים קטנים ומחליקים לעומת אספלט גס וקשיח. אני מאמין שזה גם נכון לשלוליות גדולות, ולכן הרכב ממש לא יתנהג כמו על אספלט יבש.