טוב,אין המומה ממני

בהלםם

New member
צבר מזעזע

ורנין נראה לי או שהיא ממש טיפשה ואני לא מדברת על ההשכלה שלה אני מדברת על חוכמת חיים או שהיא השחקנית הכי גדולה רק חבל שהיא לא תקבל את תשואות הקהל
 

טלטל99

New member
למרות הצעקות, אין על צבר, הכי חכם, לא מפתיע

שהוא התפרץ. זה שאנשים עשו ממנו קדוש, זו טעות שלהם. גם הוא בן אדם. שיחק מדהים עד עכשיו. 3 שבועות למד מי האנשים, חולשות, חוזקות, מי נגד מי, הפך לגורו ואמין בעיני כולם. עכשיו אמר את דברו. עדין בעיני האסטרטג הכי טוב והכי הגון במשחק !!!
 

Lomsahne

New member
מתוק שלי אתה והחברים שלך מייצגים אולי אולי

אולי אולי אחוז אחד מכלל האוכלוסיה. עם כל מי שיוצא לי לדבר איתו אומר לי שצבר הוא הבנאדם הכי טוב שם {אמת} ותאמין לי שלא משנה אם כביכול מה שהוא עשה היום זה פסול בעיניכיים {סליחה כבודכם} האנשים האלה יצביעו לו כי הם אומרים שהוא בנאדם טוב בגלל האופי ולא כמו שמישהי פה אמרה הוא היה חתיך ועכשיו הוא תחמן רק מראה על הרמה פה של האנשים
 

טלטל99

New member
../images/Emo45.gif מי שמספיק אינטליגנט לדעת להפריד בין צבר

האדם ביום יום לבין ויכוח אחד שהיה מוצדק יודע את האמת. זהו צבר, יפה שעד עתה הצליח לא להתלכלך, קל להגיד לא קל לעשות והוא החכים לרכוש את אמונם של כולם!! יודע להרגיע כשצריך, לדבר בנימוס, דברי טעם ולא סתם לצעוק ולחזור על עצמו. שרק ימשיך כך .
 

Lomsahne

New member
החברים שלי באמת מתוקים...

להבדיל ממך,חוץ מלהגיד את מי אתה שונא אתה לא עושה כלום.
 
קחו אוויר לפני שאתם שופטים את צבר

יבוא רגע שתבינו מה הערך מוסף של צבר הוא חכם אינטלקטואל איש אמיתי ונחמד
 
עכשיו הכל תלוי בעריכה...

באיך ימשיכו להציג את צבר. בזה תלוי אם הוא יודח או לא... לא באנשים שמסתכלים וקוראים באינטרנט.
 

Galcat

New member
לכל ה``ייפי נפש`` כנסו!

אולי תפסיקו להיות כאלו ``צדקנים``?! כל אחד פה היה מתנהג בדיוק כמו החבר`ה בוילה! זו החוכמה- להיות מי שאתה! ולא לנסות להיות יפה נפש מול המצלמות! תיתאפסו על עצמכם, אלו החיים האמיתיים! העולם הוא כמו ג`ונגל- מי שטורף- שורד! אגב, מי שממש ``קשה`` לו עם החיים האמיתיים יכול פשוט לבחור לא לצפות בתוכנית!
 

Lomsahne

New member
באונה אנשים אתם שמים לב למה שאתם רושמים ?

שצבר הפך להיות שנוא בגלל שהוא התחיל לשחק את המשחק ? ועמד על הדעה שלו ? מצד אחד שהוא היה שקט אז הוא סתם משעמם אבל כשהוא כבר מגיב ומתערב אז הוא פתאום ההפך ? אין לי מושג מה אתם רוצים באמת ממנו הלוואי והייתי יכול להבין,כנראה שאני לא מאמין ומקווה את אותם דברים שאתם.אני אישית מקווה שהאנשים האמיתיים והטובים ישארו עד הסוף ולא האנשים המכוערים והמלוכלכים...האמת לדעתי כולם פה אנשים טובים חוץ מנעמה שהיא פשוט בנאדם רע פשוט אין לי מה להגיד מיקי זה כלום לידה קרן דווקא למרות כל מה שקרה לדעתי בנאדם לא כל כך רע כמו שהיא מצטיירת כרגע היא פשוט לחלוטין נגררה אחרי נעמה המגעילה הזאת. בחיים שלי לא התעצבנתי כל כך מבנאדם כמו שהתעצבנתי היום מנעמה היא ממש מרשעת לכלכנית סככנית תככנית צבועה כל התכונות הרעות שיכולות להיות בבנאדם אחד מסכנים הילדים שלה רחמים עליהם. יש דבר אחד שאני חושב שהוא מאוד חשוב העריכה אם לא העריכה של שבוע שבר שהוציא את נעמה מלאך שמתגעגעת לילדים שלה {אני חס וחלילה לא אומר שהיא לא התגעגעה} שיוצאת נגד הרוע "למה את נותנת לרוע להשתלט פה " אולי את פה הרוע ? לדעתי המטרה העיקרית שלה היא אחת וזה כסף והיא לא רואה בעיניים כדי להשיג אותו בנוסף היא בטוח רוצה לפרסם את הספרים שלה שאין בזה שום דבר פסול פשוט הדרך שהיא בחרה ללכת בה לדעתי היא פסולה וגם לדעתי היא מוכשרת אבל אין קשר בין הדברים.
 
למעלה