טוב,אין המומה ממני

Q u a Q u a

New member
תרדו כבר מצבר! אלוהים!

סוף סוף הבן אדם הפך מרכיכה על תקן קקטוס שמשמיע קולות של קקטוס למישהו שמשחק את המשחק, וזה גם לא בסדר? מי מחפש בתוכנית כזו בייבי אמיתי? צבר התחיל להתנהג כמו כולם, ויפה שעה אחת קודם מישהו צריך לעשות סדר ולהיכנס בקרן ונעמה הבלתי נסבלות קרן שחיה בסרטים בשבועיים האחרונים שהיא כוסית מההמת שכולם/ן נופלים/ות לרגליה, אוכלת כאפות קשות ומתקשה להתמודד עם העובדה שרגליה הארוכות כבר לא מרגשות אף אחד בוילה... ניתן לראות זאת בויכוח הארווווך והמיותר עם שי הקרציה לא פחות על נושא התקציב. היה לי כיף לראות את צבר, החתיך של הוילה, נכנס בה סוף סוף. הגיע הזמן שתרגיע ותבין מה מקומה!
 

מייליי

New member
צבר תמיד היה מקסים בעיניי !!

ועכשיו אפילו יותר כשגיליתי שהוא לא רכיכה עדינה ... אלא מתמודד עם כולם באמת !! אז מה אם הוא צועק ? זה לא הופך אותו לאדם רע . הוא פשוט פורק מתח לאחר זמן רב ששתק וכבר לא יכול לסבול מה שהוא רואה. אוהבת את האינטלגנציה שלו ... את השקט שבו . את הסערה המתפרצת מתוכו את הפנים המרגיעות שלו ... וכן גם את הגוף היפה
שכייף לראות . הוא הכי גבר שם מכולם !!!!
 

מייליי

New member
צבר ,איתיי ,וליאון לגמר ../images/Emo13.gif../images/Emo45.gif

סתם כי בא לי לכתוב זאת
 
ככה:

לפני יומיים הגיעו לצבר הדברים שנעמה אמרה, הלכלוכים, הצביעות וכל הבלאגן הקבוע שלה. הוא החליט שהוא רוצה לוודא עם ערן ושי שהם לא נוטשים לקבוצת-נעמה. הוא הדגיש שהוא רודף צדק, ובגלל זה הוא הפסיק לשתוק, הוא הרגיש שהעקרונות שלו נפגעים. זה הכל. וכולם סתם הגזימו בתגובה שלהם על זה. סך הכל התגונן, וכולם קפצו. הוא לא התיימר להיות תמים, הוא פשוט שתק וזה הגיע לו "עד כאן" לפני יומיים כשהוא שמע את הלכלוכים.
 
למעלה