טור דה פראנס - שבוע ראשון

תודה. דרך אגב, הקבוצות האחרות יכולות לשאוב עידוד ממה שראינו בערך ב-5 הק"מ האחרונים ואולי אף לפני כן. יספר סטויבן הבין שכבר אין לו סיכוי אמיתי לנצח בקטע (אני מסיק זאת כיוון שאני מניח שעודכן באוזניה ע"י ה-DS שלו על הפער) והמוטיבציה שלו להמשיך בכל הכוח יחד עם פוגצ'ר ירדה פלאים כיוון שאיננו רוכב דרוג כללי. מכאן ועד הסיום פוגצ'ר היה צריך לרכוב לבד פחות או יותר כדי לשמור על הפער שלו משאר רוכבי הדרוג הכללי שבדבוקה. הוא נכשל בכך והפער ירד בצורה משמעותית. כלומר, פוגצ'ר כנראה נחלש באותו זמן. זה מראה שהוא בכל זאת פגיע בסיטואציות מסוימות. מה שבטוח לא נפגע אצלו הוא הביטחון העצמי. אתמול לקח סיכונים רבים ולא נחוצים בתחום הטכני בעקיפות ובפניות שבקטעי אבני המרצפת. יש לו ביטחון עצמי בלתי מוגבל.
 
קטע 6 - 220 ק"מ בדרך לארדנים הצרפתיים שמסתיימים בעיירה לונגי שסמוכה למשולש הגבולות של צרפת עם בלגיה ועם לוקסמבורג. קטע מתגלגל שמגיע לשיאו ב-20 ק"מ האחרונים שכוללים 4 עליות של כ-1-2 ק"מ כל אחת, בשיפועים משתנים. שתיים מהעליות מדורגות ושתיים, כולל זאת שאל קו הסיום, אינן מדורגות.
קשה לחזות מה יהיה לנו. מצד אחד, חלק גדול מהדבוקה מעוניין לתת לפצעים ולפצועים מאתמול מנוחה ויעדיף לראות בריחה שהולכת עד הסוף כשהדבוקה נהנית מיום רגוע. מצד שני, יש פה הזדמנות לרוכבים של מרוצי הארדנים לנצח בקטע וזה יכול לדרבן חלק מהקבוצות שמרגישות שיש להן רוכב כזה, לרדוף אחרי הבריחה.
רוח צפונית בינונית שתהיה ברוב הדרך רוח צד או רוח גב-צד, גם היא יכולה להשפיע.
קבוצות שאולי יש להן אינטרס היום:
AG2R - נפגעה אתמול עם בן אוקונר שספג פיגור גבוה. אם בוב יונגלס הלוקסמבורגי ובנואה קוזנפרואה כשירים פיזית הם ירצו להיות פעילים בסיום.
קוויקסטפ - מכוונים לקטעים. אנדראה בג'ולי מתאים לתפקיד.
בחריין ויקטוריוס - ספגו אתמול מכה כשג'ק הייג - אחד משני המובילים שלהם, פרש. יכולים להתפנות בלב שקט לניצחונות בקטעים. יש להם את דילן טוינס ומטיי מוחוריץ' שמתאימים היום.
אלפסין-דקונינק - אם ון דר פול כשיר פיזית.
לוטו סודאל - טים ולנס
טרק סגפרדו - ג'וליו צ'יקונה, באוקה מולמה
בייקאקסיינג' - מייקל מתיוס
יש כמובן עוד רוכבים שרואים עצמם מתאימים. ציינתי בעיקר קבוצות שלא רואות את עצמן מחויבות לרוכב דרוג כללי ומוכנות לרדוף אחרי בריחה כדי לאפשר לרוכבים שלהם סיכוי לניצחון בקטע.
 
נערך לאחרונה ב:

elsanto

Member
תעלומת ואן דר פול ותום פידקוק שני רוכבים שנעלמו אתמול לחלוטין ,שניהם היו מועמדים לנצח בקוע .
מעניין מה קרה .
 
כנראה יש לוון ארט הסכם עם הקבוצה - יום אחד אני עובד בשבילכם וביום הבא אתם עובדים בשבילי/אני עושה מה שבא לי. אבל אולי בכל זאת יש כאן היגיון טקטי באופן הרכיבה שלו היום, גם מבחינת הקבוצה, וזה לקיחת 20 נקודות בקטגוריית החולצה הירוקה. אם לא תהיה להם צהובה בסוף הטור, לפחות תהיה להם ירוקה. זה לא אומר שהם לא ימשיכו לנסות לגרום לפוגצ'ר נזק ואולי ביום אחר, ון ארט יגויס למשימה הזו.
 

elsanto

Member
יש ביומבו הסכמה רחבה לרכיבה הכי טפשית שאפשר
לזכותם יש לומר הם החליפו את מוביסטאר כקבוצה הכי טיפשה בדבוקה והם עומדים
להתעלות עליה.
ואן אארט יוצא לבריחה חסרת סיכוי ושורף עצמו בכיף ...
פוגאצר מת מצחוק בקטע הקודם , ובזה הוא פשוט עובר
לחלוקת קרדיטים , יומבו צריכה לקבל הרבה מאד קרדיט מפוגאצר על נצחונו בקטע ועל החולצה הצהובה שלו ...
חשבנו שיומבו ילמדו משהו מטעויות העבר אז חשבנו ...
כבוד לקבוצה הכי מטומטמת שיש ....
 
למעלה