אם הבוחן בטסט לא מזהה חלקים "על סף שבר" אז פה הבעיה
ולא במוסך, שלא לדבר על דברים שבורים לחלוטין.
 
בהגדרתו הטסט נועד לזהות תקלות בטיחותיות (לא סתם פוסלים על מנורת כרית אויר, או צמיג שחוק) שמסכנות לא רק אותך אלא גם את שאר משתמשי הדרך.
 
הלוואי על 10% מהנהגים בישראל לתחזק את הרכב כמו שאני עושה ולא תראה חצי מהרכבים נתקעים באמצע הדרך, יש לי שגרת חיים של לעבור על הרכב מכל כיוון לפחות פעם בחודש, ולפחות פעם בשבועים בדיקת "שטחית" של דברים שחייבים לעבוד כל הזמן ב100% (צמיגים, אורות, בלמים).
עד כו לא הגעתי למצב שיש משהו שהוא "על סף שבר" בהפתעה/ במהלך טיפול במוסך/טסט.
 
בלי קשר לטסט,
אני אישית לא סובל את הדבר הזה שנקרא "בדיקת חורף"/"הכן רכבך לחורף" וכו' כי לא ראיתי בזה שום דבר שהתקינות שלו צריכה להיות שונה מאשר בכל שאר ימות השנה (מגבים- מי מבטיח לך שבאמצע הקיץ לא תתקע מאחורי רכב בכביש מוצף שישפריץ עלך בוץ? , מה צמיג לא צריך להיות תקין בקיץ אלא רק בחורף? מה אין בלימות חירום בקיץ? וכו')