באמת היום המגרש היה ריק יחסית
וטוב שכך... למי שזוכר , בפעם הראשונה לפני כמה חודשים כשעליתי למגש עם הרכש החדש , לא הבנתי למה מכסה הוריאטור פוגש כ"כ מהר את הקרקע. היום , היה סופסוף מגרש פנוי , החלטתי להשאר עד שאעקף (אחרי כמה סיבובים עלה למגרש גרין מאשין , השפן של אנרג'ייזר פראייר לידו , הוא כמעט ולא הפסיק להסתובב...) כשירדתי , גיליתי שאכן הגעתי עם הצמיגים לאיזור שקרוב לסוף (לסוף עצמו אני לא חושב שאפשר להגיע עקב מגבלת הטייה , אולי אתבדה עם הזמן , כרגע זו לא המטרה - מקווה שגם בהמשך לא) , אבל הפעם ללא שום נגיעה בקרקע... מסתבר שאכן קו פניה נכון במהירות קבועה הוא יעיל יותר , וכשהוא מקוטע / ללא גז - הקטנוע נופל לפניה בצורה לא טובה. זה כבר הביא לי עוד חשק להגיע לקורס מתקדם וללמוד את העקרונות בצורה מרוכזת ומקצועית. כמו שכתבתי בהתחלה , מגרש פנוי זה טוב , וגם מפגש חברתי זה טוב , והשילוב - מצויין , אבל הפעם המגרש עצמו נותר שומם ,(לשמחתי). נ.ב לדעתי , כדאי להמשיך לחפש מגרשים , אם נוכל למצוא עוד מגרשים ולצמצם קבוצות - האימון יהיה אפקטיבי יותר. אני אפילו אשמח לתרגל בקבוצה קטנה איפה שהוא , אפילו במגרש קטן יותר , ואח"כ להגיע לראשל"צ לפגוש אנשים , לראות עוד אופנועים , ואם יהיה מקום- לתרגל עוד קצת גם שם. (גם הרעיון של מפגש אופנועים בימי שישי בצהריים איננו רע , אפילו אם הוא ליד המגרש)