יאללה שני משחקי 6 לוהטים הלילה.

אטלנטה סוגרים סדרה שלמה ב8.5 דקות!

במצב של 31-36 למילווקי,בתחילת המחצית,ביבי קלע שלשה,ובעצם התחיל ריצה חולנית של 2-27 לאטלנטה. אטלנטה סגרה את המשחק. ובהנחה שהפעם תשכיל לשמור על הבית,גם את הסדרה. אטלנטה מוכיחה כמה קטלנית השישיה שלה,שבאופן לא מפתיע,הריצה הייתה של כולם ביחד(טוב חוץ ממרווין) ולא של שחקן בודד. היא תנצח את הסדרה הזאת,אבל אני לא רוצה מצב שהם יחזיקו מעמד נגד אורלנדו,שמצידה תגיע מאוד טרייה לסדרה,בעוד אטלנטה ירקה דם במשך 7 משחקים...
 

STEVE NASH

New member
קמתי עכשיו לראות תאנדר לייקרס

רבע ראשון 28-26 לאלופה.
 

ThEgReEnKiNg

New member
יאללה שני משחקי 6 לוהטים הלילה.

דנבר-יוטה-בנתיים דנבר מעולים , אפללו עם שתי חליפות וסלים קלים במתפרצת. ג'ואן פטרו שרשמתי לפני איזה חודש שיכול להיות משמעותי בפליאוף פותח במקום ננה , ועושה עבודה מדהימה בנתיים טפו טפו על בוזר ידיים אקטיביות והרבה חוזק בפלג גוף עליון. בילאפס אגרסיבי גם כן. בנתיים דנבר נראים יותר נחושים אבל עברו רק כמה דקות. גם לייקרס-אוקלהומה משחקים היום , יש שידור ב ESPN.
 

STEVE NASH

New member
אה חשבתי שפתחו כבר שרשור, לא נורא

נכתוב פה - שאנון בראון מחזיק את הלייקרס ברבע השני, כשהתאנדר בלי דוראנט (0-6 משדה) משחקים יפה מאוד בהתקפה וניתן לראות את זה בכך שקרסטיץ' כבר עם 11. מניעים מהר את הכדור וזה משאיר תמיד שחקנים פנויים. 34-35.
 

STEVE NASH

New member
בשעה טובה סל שדה לדוראנט

קובי מחזיר לו בצד השני מיד אחר כך. משחק מצוין.
 

ThEgReEnKiNg

New member
בנתיים יוטה חזרו לעצמם

ורצים בטירוף על הנאגטס , מה שכן אין ליי אפים קלים שזה תמיד סימן טוב. 20-14 לג'אז.
 

ThEgReEnKiNg

New member
שיפוט ביתי כרגיל.

יוטה מקבלים שריקה על כל ליטוף ודנבר אוכלים מכות ולא מקבלים שריקה.
 

Executioner

New member
ראית את כל המשחקים בסדרה?

דרון ווילאמס בא לעבוד ככה 6 משחקים או שזה רק היום?
 

STEVE NASH

New member
איזה קצב באוקלהומה

שחקנים עפים על הפרקט, עפים על כל כדור. היה עכשיו לוס בול ארוך של כמה שניות, כדור פשוט התגלגל על הרצפה ושחקנים דפקו זינוקים, תענוג.
 

ThEgReEnKiNg

New member
רע מאוד בנתיים רע מאוד

דנבר נראים חרא , בהתקפה כלום לא נכנס למרות כמה זריקות נורמאליות. וההגנה אלוהים ישמור , אבל זה בגלל שהשופטים החליטו להכניס את כל הקו הקידמי של דנבר לבעית עבירות , תגידו שלום לג'ואי גרהאם ומאליק אלן! 40-27 לג'אז , נראה איך דנבר יוצאים מהבור הזה
.
 

STEVE NASH

New member
מחצית, 53-47 לייקרס

קובי לוקח על עצמו הרבה יותר, 5-13 מהשדה בדרך ל14 נקודות. מי שמצוין בלייקרס זה גאסול שעושה עבודה נהדרת בצבע, 12 ריבאונד יש לו ו3 אסיסטים, אחד יפייפה לאודום בין שניים. בראון עם 8 נקודות ב9 דקות. בצד השני דוראנט לא מצליח לשים תכדור בטבעת, זה לא שהוא זורק אבטיחים או משהו. הבחור מגיע למצבי קליעה יחסית נוחים לשחקנים בלבל שלו, בתוך הקשת ודי קרוב לסל, והכדור לא נכנס. 2-11 מהשדה, אבל גם 9-10 מהקו, הוא הולך חזק פנימה. קרסטיץ' נמצא במקומות הנכונים כדי לשים 11 8 שקטים למדי אבל יעילים, ווסטברוק נעלם ברבע השני אחרי 8 בראשון. 9 יש לו במחצית.
 

somone141

New member
תענוג לראות את יוטה

דנבר זה הכל אחד על אחד, בידודים משעממים וכדורסל רחוב. יוטה מהממים בדלתא סנטר, הקהל שלהם באטרף טוטאלי, האינטנסיביות מחשמלת, דרון את בוזר גאונים, כל הפיקנדרולים האלה משוחזרים היטב מסטוקטון-מאלון ברמה הגבוהה ביותר. בוזר חתיכת שחקן, אני ממש מחזיק ממנו. יוטה בלי שני שחקני חמישיה בדרך ל-2:4 על דנבר.. מי היה מאמין.. לייקרס? קובי בחצי נהדר, פאו בחצי מצוין, הספסל עם שאנון ופארמר תורמים, וההגנה בסדר.. להיות עיקביים!
 

ThEgReEnKiNg

New member
בטח שאתה אוהב את יוטה

זו לא הקבוצה הזאת שכל פעם שהיא רואה סגול וצהוב היא מחרבנת במכנסיים?
 

somone141

New member
קובי לא בהכרה, MY GOD

best in the game! מה שהוא עושה לדוראנט וספלושה. התעללות בע"מ.
 

ThEgReEnKiNg

New member
כן הוא לא אמור להיות פצוע?

פצוע עלק , אני רואה את הרבע השלישי והוא עושה ג'ורדן. פשוט מדהים!
 

somone141

New member
הוא פצוע

לא עאלק ולא נעליים, הוא פשוט לוחם ולמד לשחק עם הכאבים. אחרי כל סל רואים על הפנים שלו סבל, הבנאדם פשוט מקריב את הגוף שלו למען ה-W. מלך.
 

ThEgReEnKiNg

New member
ג'ואי גרהאםםםםםםםםםםםם

מאיפה הוא בא???? רק 8 ליוטה כדור של דנבר , יש עוד סיכוי. אללה מלחמה.
 
למעלה