יאללה שני משחקי 6 לוהטים הלילה.

somone141

New member
עם כל הכבוד לתאנדר

הלייקרס, בזלזול וביהירות שלה, היא זו שהפכה את הסידרה הזו לצמודה, למסקרנת, מותחת, מה שתרצה, ולא כי התאנדר היו כאלה טובים. קבוצה צעירה ואנרגטית שנלחמת על כל פוזשן, והקהל המדהים שלה הוסיף, אין ספק, אבל דוראנט נתן סידרה איומה, ועדיין OKC לקחה שניים ולא הייתה רחוקה ללכת למשחק 7? הזוי לגמרי. הלייקרס לא באו מוכנים ל-60 אחוז מהמשחקים. זו הייתה סידרה לא טובה ל-LA, סידרה שהורידה לא מעט מהחוזק שלה כלפי חוץ, היא נראיתה שבירה, כזו שכן אפשר לנצח אם אתה בא נחוש מולה. יוטה בטח ראתה, למדה, ותעשה את ההתאמות שלה.. וכן הלאה... אם LA לא תשתפר, היא בבעיה. יוטה השתפרה מאוד מהעונה שעברה, ואמנם LA זו לא דנבר, אבל ראינו בבית של OKC כמה בקלות היא מסוגלת להפסיד. רק הלייקרס מסוגלת להכתיב את הסידרה, לכאן או לכאן.
 

rapgamer4ever

New member
לא בטח שזה זלזול ויהירות

לי זה נראה תוצאה של זלזול ויהירות כמו גם תואצה של חוסר יכולת. דוראנט לא נתן סדרה איומה, הוא אמנם קלע באחוזים רעים אבל יעילות הסקורינג שלו הייתה דומה מאוד לזו של קובי (בזכות העונשין כמובן). קובי עשה נקודה פר אטמפט, דוראנט עם 0.99 נקודות. הלייקרס אכן בבעיה, ויש להם מזל שהם פוגשים את יוטה. מפגשה מול ס"א ואולי אפילו דנבר ודאלאס היה יכול לגרום להם לצרות גדולות. יוטה היא אותה קבוצה שמפסידה תמיד ללייקרס- שינויים קוסמטיים פה ושם (דרון משופר, שחקנים משלימים פצועים). הסדרה הזו תלויה בלייקרס לא פחות מהסדרה מול אוקלהומה.
 

ynvgi

New member
גם דרון פצוע דרך אגב

הוא כבר טען שהוא צריך יד שמאלית חדשה.
 

rapgamer4ever

New member
צודק

הוא נראה מאוד לא טוב אחרי שקיבל את המכה. הזכיר לי את עצמי כששברתי את היד (מזמן מזמן). אני מקווה שיתאושש, אחרת ה4-1 בדרך.
 

rapgamer4ever

New member
אני מניח שדרון ישחק

הכוונה היא שזה 4-1 כשהוא לא ממש בריא. לא יודע אם זה אפשרי לקחת 2 משחקים רצופים בסולט לייק סיטי.
 

DaboR zx6R

New member
הסל האחרון של גאסול

ככה נראתה כל הסדרה שליטה מוחלטת של גאסול וביינום בצבע עוד טיפ ועוד טיפ
 

somone141

New member
גאסול וביינום סיימו עם 15 נק' ביחד

איזה שליטה אתה מדבר? קובי תפר 32 ובמשחק ענק השאיר את הלייקרס בעניינים. אני שמח שפאו היה שם כדי לתקן, לפחות את זה אחרי משחק חלש שלו. אמנם 18 ריב' אבל 9 נק'?????? COME ONE! דרו במשחק איום ונורא, לא אגרסיבי בכלל, ארטסט קלע כמה אבל גם הוא לא הגיע לדאבל פיגרס! רק פיש ושאנון בראון, חוץ מקובי, קלעו מעל 10! לא ייאמן. משחק הירואי לממבה. קלע מכל טווח, איזו הופעה.. אשכרה החליט שנמאס, ועדיין האחוזים מוכיחים כמה קשה לו עם הפציעה... W ענק, זו היתה סידרה קשה, מעיקה, מתישה, למרות שנגמרה בשישה משחקים.. LA לא הייתה בשיאה, רחוק מזה, ועדיין, כמו שציפיתי, זה לא נגמר בשבע. עכשיו נלך לראות את יוטה. האמת אין לי מושג את מי אני מעדיף, איך שיוטה נראית מול דנבר. אולי עדיף את הנאגטס.
 

DaboR zx6R

New member
מזל של הלייקרס שקובי היה שם ברגעים החשובים

אבל אני יגיד לך תאמת, אוקלהומה לא קבוצה אני לא יודע אם הלייקרס יעברו בשלום את יוטה ואני אומר יוטה עכשיו כי יוטה תנצח את המשחק מול דנבר
 

somone141

New member
מישהו מוכן להתנדב כאן?

הבחור אומר ש-OKC לא קבוצה.. אני בטוח שאחרים יעשו זאת יותר טוב ממני.. אגב, מזל טוב ללברון על ה-MVP.
 

DaboR zx6R

New member
הם שיחקו פשוט גרוע בסדרה הזאת

חוץ ממשחק וחצי אבל לא מאשים אותם הם עדיין צעירים חסרי נסיון
 

DaboR zx6R

New member
גאסול משפיע אל תדאג

אומנם לא רואים את זה בסטיסטקה אבל אוקלהומה מצפופים תהגנה שהכדור נכנס פנימה וזה מה שנותן ללייקרס זריקות נוחות מבחוץ ופריצות בהגנה
 

go lakers go

New member
פיל ג'קסון תתפטר!

ואת זה אני כותב אחרי ניצחון נמאס מהמאמן הזה כבר..במקום מאמן שיחזק את הקבוצה הוא מחליש אותה.בחיי סוס טרויאני המאמן הזה..הורג מומנטים של הקבוצה שלו בעצמו...בחיי זה מבאס לראות משחקים בגללו.. רבע שלישי ענק של קובי.סוף סוף חזר לו (ולי) הניצוץ לעיניים.היה בזון מטורף,ופיל מוציא אותו החוצה ו"מקרר" אותו 9 דקות.ושוב כל רבע 4 פישר (שוב) שומר על ווסטברוק,וזה בחזרה אונס אותו כרגיל ומחזיר לבד את הת'אנדר מפיגור 7 ליתרון 3. גאסול היה מעולה בריבאונד אבל עם ערב התקפי חלש.אבל הריבאונד וסל ניצחון 0.5 שניות לסוף. מלך גאסול
אוקלהומה פשוט מדהימה אותי ביכולת שלה להגיע לקו העונשין.היום27/31 לת'אנדר , שהלייקרס 4/19 . דוראנט היה מזעזע עם 5 מ 23 מהשדה אבל עם 14/15 מהקו.הוא ווסטברוק פשוט כשרונים בטירוף להוציא עבירות.הם יוצרים בעצמם את המגע עם השומרים,זורקים סתם זריקה לכיוון הטבעת,והולכים לשתיים קלות מהקו. ת'אנדר קבוצת העתיד ללא ספק.עד 2015 בטוח יש שם לפחות אליפות אחת.
 

rapgamer4ever

New member
האמת שזה די טריקי

כשאני שואל את עצמי מה אוקלהומה צריכה כדי לקחת אליפות. החבר'ה עוד ישתפרו אבל אין לי ספק שחסר שם לפחות עוד שחקן אחד כדי ללכת באמת עד הסוף. כרגע אין לה ממש נקודות של גבוהים, ואפילו שהיא משחקת סמול היא בינונית מאוד בשלשות. אני לא רואה איך במתכון הנוכחי היא תיקח אליפות. יכול להיות שהאפשרות הטובה ביותר מבחינתה הוא לוותר על גרין וליצור קבוצה קונבנציונלית יותר. הכשרון שלהם עדיין יהיה עצום- צריך לזכור שג'יימס הארדן נתן יופי של עונת רוקי ויוכל כבר בשנה הבאה לתפוס מקום מרכזי בקבוצה.
 

Orenseg

New member
האמת שיש להם מספיק אפשרויות הקיץ

אם קרסטיץ' מממש את אופציית השחקן שלו (5.543M$) אז נשארים לת'אנדר בערך 16M$ לבזבוזים בקיץ. הם מחזיקים בחירות #21 ו#26 (פאקינג קרט תומאס טרייד!) בסיבוב הראשון הקרוב, כך שאם יחתימו את שתי הבחירות ישארו להם קצת יותר מ14M$ להחתמות ביולי. הבסיס הנוכחי של הקבוצה: ווסטברוק/מיינור ספולושה/הארדן דוראנט/? גרין/איבאקה קרסטיץ'/קוליסון/(מאלנס) הם לא צריכים איזה ביג-דוג מ2010 ליד דוראנט ו-ווסטברוק. היווד ב8M$ לעונה עם חוזה ל3 שנים אמור להיות מרוצה, לא יגמור להם את הקופה ויתן להם את הסנטר ההגנתי שהם צריכים. בקרסטיץ' וקוליסון הם יכולים להשתמש בתור חוזים נגמרים (בערך 12M$ ביחד), ואם יוכלו למשוך מהנאגטס את החוזה של ננה (כלומר, חמישיה של ווסטברוק-ספולושה-דוראנט-ננה-הייווד עם מיינור-הארדן-גרין-איבאקה מהספסל) זו כבר קונטנדרית אמיתית.
 

rapgamer4ever

New member
אני בספק אם הקבוצה שאתה מתאר

היא קונטנדרית. בפעם האחרונה שקבוצה עם ביג מן מוביל ברמה של ננה לקחה אליפות... זה היה איפשהו במילניום הקודם. הכי פחות טוב במילניום הנוכחי היה שאקיל ב-06' (ביג בן 04' עדיף עליו לטעמי), שהיה ברמה גבוהה בהרבה מננה. אני לא אומר שזה בלתי אפשרי להתייחס לכזו קבוצה כקונטנדרית, אבל לדעתי הסיכויים שלה לאליפות נמוכים. קונטנדרית בעמדה רביעית- חמישית לקחת אליפות. כמו דנבר, דאלאס או ס"א של היום. וזה במקרה הטוב, לדעתי.
 

ynvgi

New member
ת'אמת שנראה לי שפיל

מקבל אחוזים מה NBA על לעשות סדרות מותחות. גם שנה שעברה נגד יוסטון. על הנייר אין שום סיבה לסדרה ולמשחקים מותחים.(ולמרות שהמשחקים בין לייקרס-יוסטון הסתיימו בהפרשים גבוהים). הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה, היא לשמור את השחקנים במתח תמידי. אבל תמידי. אני לא מבין איך עם הפרש גבהים כזה עצום, אודום-גאסול-ביינום עם 24 נקודות. עלוב ללא צל של ספק. מקווה בעיקר שאודום יתעלה כמו שהוא יודע מול יוטה, כי הוא אוהב לשחק נגדם. לגבי ביינום, אני לא תולה תקוות גבוהות, אבל מקווה שישמור יותר על יציבות כי תכל'ס 12 נק, 9 ריב ו 2 חס' זה לא רע. גאסול גם עומד על הממוצעים שלו בפלייאוף. אודום פשוט עדיין רחוק - 8 נק' ו 7 ריב' - ומראה כמה הלייקרס צריכים את הגיוון שלו. לגבי ארטסט - מקווה שבסדרות הקשות הוא יראה את היעילות שלו. אפשר להסתדר איתו מול OKC, ואני חושב שתכל'ס הוא פה, כדי לעזור בשמירה על מלו (שלא תגיע...), על לברון או אפילו על פול פירס (אם בוסטון תעשה את מה שאני מתקשה להאמין ותגיע לגמר). ללייקרס יש 4 אופציות התקפיות טובות ממנו (קובי, גאסול, אודום, ביינום), כך שמספיקה תרומה קטנה שלו בהתקפה.
 

DaboR zx6R

New member
בזיון איך אביקה לא סגר את גאסול לרבאונד

פשוט בזיון! תראה הילוך חוזר נתן לו להכנס מתחת לסל בכזאת קלילות
 

ThEgReEnKiNg

New member
טוב , זה גמור ביוטה.

דנבר עם רבע אחרון גרוע , יוטה היו טובים יותר. לא ברור לי מה לעזאזל קרה לדנבר העונה הם צריכים לעשות חושבים רציניים בקיץ , כי אין לבילאפס עוד הרבה שנים לתת. אני אסתכל רק על הפליאוף במזרח מעכשיו למה במערב משחקות 2 מהקבוצות השנואות עלי ואני לא יכול כבר להסתכל עליהן. כבוד ליוטה אבל נתנו סדרה גדולה עם הרבה פציעות , עדיין מקווה שהלייקרס ישפילו אותם סיבוב הבא
.
 
למעלה