מאחר והדתיים נכסו להם את הדת
(מההתכתבות עפ מישהו למעלה בשרשור) הרבה חילונים אומרים לעצמם או קי זה שלהם, לא שלי. הרי במקום להגיד כל הזמן, אם אני חוגגת פסח, משמע אני חלק מהעם, נאמר: לא היא לא עושה כמונו זה לא נחשב אז אני לא רוצה להיות כמוכם, אני רוצה להיות כמוני, למה שאני מאמינה הדרך הנכונה. ולכן את רואה אותי בכאב מתרחקת אבל לא ביגלל זה אני לא יודעת דברים אני לא יודעת דברים ביגלל שבימקום לחנך אותי בדרכי אהבה לעולם הזה, מכן מיני סיבות לא ברורות לי, מלמדים כיום את בנותי התנך בדרך משעממת שמרחיקה אותם מכל דבר שמזכיר תנך וכתוצאה מכך את היהדות אני הייתי מלמדת את ילדי בית ספר יסודי, אך ורק את אגדות התנך, בשפה ברורה להן, שהולכת משנה לשנה והופכת ליותר שפה "תנכית" ומדברת תוך כדי כך על עמנו וההיסטוריה שלו, וכשהילדים גדלים, על הדילמות שחלק מהפרקים מעלים. אבל לא כך נוהג משרד החינוך, וחבל
(מההתכתבות עפ מישהו למעלה בשרשור) הרבה חילונים אומרים לעצמם או קי זה שלהם, לא שלי. הרי במקום להגיד כל הזמן, אם אני חוגגת פסח, משמע אני חלק מהעם, נאמר: לא היא לא עושה כמונו זה לא נחשב אז אני לא רוצה להיות כמוכם, אני רוצה להיות כמוני, למה שאני מאמינה הדרך הנכונה. ולכן את רואה אותי בכאב מתרחקת אבל לא ביגלל זה אני לא יודעת דברים אני לא יודעת דברים ביגלל שבימקום לחנך אותי בדרכי אהבה לעולם הזה, מכן מיני סיבות לא ברורות לי, מלמדים כיום את בנותי התנך בדרך משעממת שמרחיקה אותם מכל דבר שמזכיר תנך וכתוצאה מכך את היהדות אני הייתי מלמדת את ילדי בית ספר יסודי, אך ורק את אגדות התנך, בשפה ברורה להן, שהולכת משנה לשנה והופכת ליותר שפה "תנכית" ומדברת תוך כדי כך על עמנו וההיסטוריה שלו, וכשהילדים גדלים, על הדילמות שחלק מהפרקים מעלים. אבל לא כך נוהג משרד החינוך, וחבל