יום חדש ושאלה חדשה השילוש הקדוש

יום חדש ושאלה חדשה השילוש הקדוש

תקראו לי איש בלי רוחניות או טיפש אבל עדיין לא הבנתי את זה בכלל המושג שילוש שבעצם מגדיר ומגביל (לא מחלק) את אלוהים ל-3 נראה לי תמוה גם לא הבנתי איך בן הוא בו זמנית גם אלוהים שאלוהים הוא האב אגב אין לי שום בעיה עם הידיעה שאלוהים יכול להאניש את עצמו ואם סתם אני חושב לתומי איך יכול להיות ילד בן 3 לדוגמא בשר ודם שנתלה בחיקה של אימו איך אותו עולל מסכן יכול להיות אלוהים בורא שמיים וארץ? נכנסתי לאתר הזה: http://www.biblebasicsonline.com/hebrew/07/0704.html והוא מסביר ש"הדבר" התגלם בישוע ושהדבר הוא אלוהים במקום אחר נרשם גם כן הדבר לבש בשר האדם באתר מסביר שהדבר יכול להיות המון דברים, במקרה הזה: "בראשית היה הדבר והדבר היה את האלוהים ואלוהים היה הדבר הוא היהה בראשית אצל אלוהים הכל נהיה על ידו" מדובר על ישוע שהוא הדבר שלבש בשר ושאותו דבר הוא אלוהים הדבר הוא תוכנית או מסר את מילה או הבטחה וכו' שיוצאות מאלוהים והם אלוהים אין שום דבר קדוש חוץ מאלוהים אבל אנשים קוראים לתנך ספר הקודש בגלל שהם דברי אלוהים (לכאורה) ודבר אלוהים הוא הקודש אז אם אני מבין נכון ישוע הבשר ודם הוא ההבטחה הוא הדבר שהיה מראשיתו מובטח הוא הזרע של האישה שנאמר לחווה והוא הזרע שהובטח לאברהם הוא מילת אלוהים הוא הדבר הוא האלוהים? שהרי אלוהים ברא שמיים וארץ ומדבר ועושה מזולתו וישוע טען מספר פעמים (אני לא מדבר מזולתי!) שוב אני באמת אני מדבר מתוך מטרה להבין איך הינכם מבינים את האב והבן את הדבר את ההבטחה ואת השילוש הקדוש שמשום מה המושג הזה מעצבן אותי! שיהיה יום של סבבות!
 
"המוות הוא חוסר הכרה"

מסמך מעניין על המוות על סמך התנ"ך והברית החדשה http://www.biblebasicsonline.com/hebrew/04/0404.html החומר באתר הנ"ל הוא על פי התנ"ך והברית החדשה שהם דברי אלוהים (שוב לכאורה) אני חייב להדות שיש שם חומרים מעניינים שפות זרות: http://www.biblebasicsonline.com/ עברית: http://www.biblebasicsonline.com/hebrew/index.html
 
אגב ברור לי שאתם לא מתעסקים

במוות ודברים כאלה אלא יותר באמונה ובללכת לפי משנתו של אלוהים וישוע כי זה מה שנדרש ממכם אך אתם חייב ים להדות שזה מאוד מעניין גם התנך וגם בברית החדשה מדובר ממש במעורפל על איך זה יהיה במלכות השמיים ישוע עם האנשים ששאלו אותו על נישואין ועל המלכות ונתן להם תשובה לגבי מלכות השמיים על תחיית המתים תהילים, קוהלת עוסקים בזה המון
 
האתר הזה שאת מביא ממנו דוגמאות

מביא אומנם דוגמאות מהכתובים, ומבסס את דבריו על הכתובים, אך מעוות גם את דבר ה'. למשל במאמר זה האחרון, הם אומרים שמתנות הרוח אינם תקפים להיום, על מה הם מבססים את דברם? האם אלהים משתנה, היום המתנות תקפות ומחר לא? ויש שם עוד הרבה מאד דברים שאין לי את הרצון כרגע להכנס לדיון עליהם, שלא הסכמתי איתם בכלל. כשמישהו במאמרו טוען כנגד קבוצה אחרת או נגד זרם אחר, ובכך מתחיל את מאמריו אתה יכול להבין שיש פה משהו לא נקי, המאמרים חלקם נכונים חלקים ממש לא. כשאדם רוצה לבטא את הבנתו מהכתובים, הוא לא מתחיל בכך שמישהו אחר חושב בוצרה כזאת אך היא לא נכונה ומתחיל להסביר למה היא לא נכונה. אדם שורצה לבטא את האמת יגיד אותה ויסיבר את האמת שהוא חפץ להציג ורק אם במידת הצורך יש להביא דוגמא הפוכה הוא יעשה זאת במהלך המאמר איפושהו באמצע, ואין בעייה להביא טענות נגד כל עוד הן לא המרכז של המסר שלו. אני מקווה שהבנת.
 
יש אצלו מספר בעיות

כמו בהרבה אמונות של אנשים אגב שלא תטעה אני לא מצדד או משהו כזה סך הכל "מחפש"
 
אגב יעקב אחד

אשמח אם תכתוב לי בהודעה פרטית את הדברים העיקריים שעליהם אתה חולק עם אותו כותב את הדברים העיקרים והבסיסים באמונה בישוע, כמובן על בסיס כתובים אשמח לשמוע
 
מה אני יגיד לכם מפחיד כל העסק

מוות, חיים מלכות שמיים אני מתקשה להאמין שאברהם לדוגמא ידע את עומקם של הדברים הללו לא רק אברהם שאר הדמויות במקרא משה שהיה משוחח המון עם אלוהים כועס עליו אפילו לפעמים עצוב על מעשי אלוהים לפעמים לפעמים זה נראה שמדובר באנשים כסילים שקיבלו את מה שאלוהים אמר להם בלי להתנגד אגגב קיבלתי לינק פרטי מאתאיסט http://skepticsannotatedbible.com/contra/by_book.html על דברים מנוגדיים באלוהים בתוך התנ"ך עצמו דוגמא מיני רבים: שמואל ב פרק ו פסוק כג : וּלְמִיכַל, בַּת-שָׁאוּל, לֹא-הָיָה לָהּ, יָלֶד--עַד, יוֹם מוֹתָהּ. שמואל ב פרק כא פסוק ח : וַיִּקַּח הַמֶּלֶךְ אֶת-שְׁנֵי בְּנֵי רִצְפָּה בַת-אַיָּה, אֲשֶׁר יָלְדָה לְשָׁאוּל, אֶת-אַרְמֹנִי, וְאֶת-מְפִבֹשֶׁת; וְאֶת-חֲמֵשֶׁת, בְּנֵי מִיכַל בַּת-שָׁאוּל, אֲשֶׁר יָלְדָה לְעַדְרִיאֵל בֶּן-בַּרְזִלַּי, הַמְּחֹלָתִי. כמובן שיש את התלמוד שאומר שמדובר על אימוץ או על דילוגים שהתנך עושה הכל אבוד!
 
הדוגמא במלואה

שמואל א כה "ושאול נתן את מיכל בתו אשת דוד לפלטי בן ליש " שמואל ב פרק ו פסוק כג : וּלְמִיכַל, בַּת-שָׁאוּל, לֹא-הָיָה לָהּ, יָלֶד--עַד, יוֹם מוֹתָהּ. שמואל ב פרק כא פסוק ח : וַיִּקַּח הַמֶּלֶךְ אֶת-שְׁנֵי בְּנֵי רִצְפָּה בַת-אַיָּה, אֲשֶׁר יָלְדָה לְשָׁאוּל, אֶת-אַרְמֹנִי, וְאֶת-מְפִבֹשֶׁת; וְאֶת-חֲמֵשֶׁת, בְּנֵי מִיכַל בַּת-שָׁאוּל, אֲשֶׁר יָלְדָה לְעַדְרִיאֵל בֶּן-בַּרְזִלַּי, הַמְּחֹלָתִי. מה יש למיכל או לעורך ספר שמואל?! עוד דוגמאות http://skepticsannotatedbible.com/contra/by_book.html
 
אגב חזרה לראש הפוסט

מנקודת מבט שלי אין לי בעיה לקבל או להבין את ישוע כאלוהים צד אנושי מלא וצד אלוהי מלא הצד האנושי לא מדבר מזולתו ואינו יכול לעשות דבר אלוהי מזולתו והוא הצד הצלוב הצד האלוהי הוא מאחורי הכל והוא לנצח והוא דיבר ועשה בדמות ישוע המשיח האנושי אלוהים ירד בדמות אדם (לכאורה) בכדי לעשות את מה שנצטרך לעשות אין לי בעיה לקבל זאת אבל שוב כשחושבים על זה בצורה של ילד בן 2 שיונק מאמא שלו ולחשוב שהוא הבורא של העולם יונק עכשיו מהשדיים של אימו, זה קצת מוזר
 
אלי אלי למה עזבתני

זעק לו ישוע אגב אני מאוד אוהב את תהילים כב טקסט נוקב ומחורר לבב אנוש, סם מלנכולי ממכר http://www.mechon-mamre.org/i/t/t2622.htm
 
אוי תשתוק כבר אל תענה בתגובות כמו שלך

אין לך מה לומר אל תאמר ותטפל בילדייך, אני לא צריך את ההטפה הזולה שלך ללא להציף ולעניינינו אנו! אם אין דבר כזה רוחוות ואם רוחות הם לא יישות אז זה סותר את ישו שגער ברוח שהייתה באדם אחד הוא גער ברוח ולא במחלה או בפסיכוזה אלא ברוח גער בה! אם אין עונש כל שהוא אז למה ישו אמר "עדיף לו שלא היה נולד בכלל" לגבי יהודה איש קריות וגם בתנך ישנם דוגמאות נוספות אז כן ישנו גיהנום שבו סובלים לנצח בייסורים איך זה מסתדר עם אלוהים רחמן ורב חסדים
 
אלוהים ברא רע ואחראי לכל רע שיש בעולם

על סמך כתבי התנך והברית http://www.biblebasicsonline.com/hebrew/06/0601.html אתם לא שואלים את עצמכם למה אלוהים לא יצר מהתחלה עולם בלי לברוא רע לא קיבלתי תשובה אפילו במסמך הזה חשוב להבין אני לא מצדד או מביע דעה או אמונה פשוט יש המון דברים שהם מנוגדים אחד לשני בתוך האמונה עצמה כל אמונה ואם מתמקדים במשפט "אני יהוה זולתי אין עוד אלוהים יוצר אור בורא חושך עושה שלום ובורא רע אני יהוה עשה כל אלה" אפשר להבין שהוא בורא רע וחושך אבל הוא עושה שלום ויוצר אור ההפך מהאדם השאלה למה הוא ברא חושך ורע מלכתחילה ונתן לנו לעשות אותם וללכת אחריהם למה הוא נותן לשטן לצורך הענין חופש פעילות, רק בשביל להכין אותנו לקבל ככלי? רק בשביל להראות את הטוב? לשחק בנו? אין טוב בלי רע, האם אלוהים רע? למה לא נבראנו רק עם טוב בלי היכולת לגרוע ולעשות רע למה נבראנו בצורה כזו אז יאמרו שאלוהים הוא לא מה שאתה חושב והוא מערכת חוקים או טבע או כוח ועלייך להיות כמוהו ולהדמות לו ולחקור אותו לעומק ולהתמקד בכתביו רק בשביל "להתקבל" לצורך העניין אחרת זה יבוא לנו בצורה קשה יותר נותר האדם עם התחושה של fuck it הכל בסופו של דבר כל הדתות אמונות תורות בסך הכל כמו דארווין ותורתו החזק שורד החכם והבקיא שורד זה שיודע ומכיר אותו שורד עדיף כבר להיות מת ללא הכרה, או אדם שכבר לא רואה את המציאות עם חושיו או אדם שאיבד עשתונותיו ומחשבותיו או בעצם כלום כשהיה לפני שנולד כל תשובה תהיה ככל שתהיה חושפת אלוהים רע עם תוכנית לימוד די הרסנית שלא מעידה על אהבה, שוב רק אם אני לוקח תשובות מבני אדם לגבי למה נוצר הרע בעולם ובאדם זה שאלוהים ברא את הרע זה כבר כתוב "למה" לא כתוב והאמת אם אתם מאמינים עדיף לכם להשאיר את זה ככה עד שאלוהים ייתן תשובה בעצמו
 
טוב מה יהיה

אני בסוף יגמור אתאיסט שלא מאמין באתאיזם ומחפש אלוהים, אבסורד הדור החדש של בני האדם :/
 
אז איך לפי התנ"ך והברית החדשה נכנסים למלכות

"ואם אתה מודה בפיך שישוע הוא האדון ומאמין בלבבך שאלוהים הקים אותו מן המתים - תיוושע. הרי בלבו מאמין איש ויצדק, ובפיו יודה וייוושע" (אל הרומים י' 9-10) אוקיי.. זה מסכם את אמונתכם יהודים משיחיים נוצרים עדי יהוה קתולים ושלל גווני הכתות והזרמים למינהן של הנצרות כולכם נכנסים למכלות בין אם אמרת שישוע הוא יהוה או נביא בין אם אתם ממלאים את מצוות התורה או לא האמונה בקיום שטן ורחות או לא ושאר המחלוקות שבינכם אם קיבלתם את ישוע והודתם שהוא האדון והוא קם לתחיה מן המתים אז אתם נוושעים השאלה היא מהוא אדון? למה לא נאמר תתוודה שישוע הוא אדוני הוא יהוה וכן הלאה.. אני חושב נכנסתי לפורום הזה ושפכתי המון דברים שכנראה לא נוגעים לכם או מעניינים אתכם או שבהם אתם עוסקים כנראה שמצאתם את נחלתכם להבדיל ממני
 
למעלה